بازدید 2770

انهدام باند سرقت موتورسیکلت در تهران

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از انهدام باند بزرگ سرقت موتورسیکلت در تهران، خبر داد و گفت: در این پرونده ۳ سارق و یک مالخر بازداشت شدند.
کد خبر: ۱۲۳۸۸۸۸
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۱ 23 May 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سردار "علی ولیپور گودرزی" رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: با وقوع سرقت‌های سریالی موتورسیکلت در مرکز تهران، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان پایگاه یازدهم پلیس آگاهی قرار گرفت. 

وی افزود: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان نشان می‌داد، ۳ عضو یک باند سرقت موتورسیکلت در ساعات پایانی شب راهی معابر خلوت شده و پس از شناسایی موتورسیکلت اقدام به سرقت آنها با تخریب قفل کرده و از صحنه جرم متواری شدند. 

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان در گام بعدی با اقدامات اطلاعاتی و شیوه‌های نوین کشف جرم متوجه شدند این سرقت‌ها توسط ۲ مرد جوان انجام شده و مالخر این پرونده فردی سابقه دار است.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت عنوان کرد: کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات مهم، با روش‌های علمی و پلیسی مخفیگاه متهمان پرونده را در نقاط مختلف تهران شناسایی کردند و بلافاصله وارد عمل شدند. 

وی افزود: کارآگاهان پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی راهی مخفیگاه‌های موردنظر شدند و ۳ مرد جوان را به عنوان سارق و مالخر در عملیاتی منسجم بازداشت کردند. 

سردار گودرزی گفت: متهمان پس از انتقال به پایگاه یازدهم پلیس آگاهی هدف تحقیق قرار گرفتند و به جرم خود مبنی بر سرقت ۷ موتورسیکلت در سطح معابر تهران اعتراف کردند؛ همچنین در بازرسی از مخفیگاه مالخر ۳ موتورسیکلت مسروقه کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهمان برای کشف جرایم احتمالی و شناسایی سایر شکات دیگر در اختیار کارآگاهان پایگاه یازدهم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری