بازدید 17842

نتانیاهو: تلفات گرسنگی در غزه از آمریکا کمتر است!

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در اظهاراتی عجیب گفت تعداد کسانی که در غزه از گرسنگی از دنیا رفته‌اند، از کسانی که در آمریکا از گرسنگی مرده‌اند، کمتر است.
کد خبر: ۱۲۳۸۶۸۶
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۶ 22 May 2024

 

به گزارش تابناک، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به احتمال صدور حکم بازداشت خود در دیوان کیفری بین‌المللی به اتهام جنایت علیه بشریت و ایجاد قحطی در غزه مدعی شد تعداد فلسطینی‌هایی که به دلیل گرسنگی در غزه به شهادت رسیده‌اند، بسیار کمتر از تعداد آمریکایی‌هایی است که از گرسنگی می‌میرند.

در روز دوشنبه «کریم خان» دادستان ارشد دیوان کیفری بین‌المللی گفت این دادگاه به دنبال صدور حکم بازداشت برای چهره‌های مرتبط با درگیری‌های اخیر غزه است، از جمله «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم و «یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی. این درخواست که به دلیل متهم شدن این مقامات به جنایت علیه بشریت درخواست شده، واکنش‌های فراوانی را در پی داشت، از جمله از سوی آمریکا که شدیداً با آن مخالفت کرد.

این دادستان گفت شواهد فراوانی وجود دارد که نشان می‌دهد این مقامات صیونیست در «گرسنگی‌دادن به غیرنظامیان به عنوان یک ابزار جنگی» و جنایت علیه بشریت گناهکار هستند.

او همچنین نتانیاهو را به ممانعت از تحویل محموله‌های بشردوستانه به غیرنظامیان غزه متهم کرد، اتهامی که نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی شدیدا با آن مخالفت است.

این در حالی است که روزنامه گاردین سه‌شنبه گزارش داد ارتش رژیم صهیونیستی اطلاعات کامیون‌های کمک‌رسانی به غزه از جمله موقعیت مکانی آن‌ها را به‌صورت مخفیانه به شهرک‌نشینان صهیونیست انتقال می‌دهد تا آن‌ها محموله‌های کمکی را تخریب کنند.

نتانیاهو دیوان کیفری بین‌المللی را به یهودستیزی متهم کرد و مدعی شد که این نوع تهمت‌ها از دیرباز به قوم یهود زده شده و حالا هم ماجرا همین است. این در حالی است که نهادهای حقوق بشری و سازمان ملل تاکید دارند میزان کمک‌های بشردوستانه‌ای که به مردم غزه می‌رسد به هیچ وجه پاسخگوی نیاز آن‌ها نیست.

به گفته مقامات غزه، دست‌کم ۳۲ نفر از جمله ۲۸ کودک بر اثر گرسنگی و سوءتغذیه در غزه از دنیا رفته‌اند. سازمان ملل در ماه مارس هشدار داد که ۷۰ درصد از جمعیت ۲.۳ میلیون نفری غزه با گرسنگی فاجعه‌بار مواجه هستند و اگر فورا به وضعیت این باریکه رسیدگی نشود، روزانه از هر ۱۰ هزار فلسطینی، ۲ نفر به دلیل گرسنگی، سوءتغذیه یا بیماری جان خود را از دست می‌دهد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۹
در انتظار بررسی: ۱۸
انتشار یافته: ۱۱
این ننویس آمریکا آرزویی بعضی ایرانی هاست
?
خدا لعنت کنه صهیونیست نژادپرست و حامیانش رو
کثیف ترین تفکر وپست ترین نوع بشر در اسراییل است کاری که در اروپا بر سر یهودیان بیگناه امد هم اکنون درحال تکرار وکلی تر علیه فلسطینیان در حال انجام است .ما مسلمانان حضرت موسی را دوست داریم وانگ یهود ستیزی به مسلمان نمیچسبه .دوموکراسی وحش
چقدر انسان می تواند سقوط کند عجب حکمتی یا رب
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۳
واقعا کار خداعجیبه و دقیق
آقای نتانیاهو دین اسلام متعلق به هیچ کس نیست متعلق به الله جل جلاله شنوا و بینا است..توبه کن و به دین اسلام مشرف شوید که دین اسلام نشان بندگی الله است وداغ بردگی نیست..دین آزاد و دمکراسی است توبه کن و روزی پنج وعده نماز اقامه‌ تادرروز قیامت شفاعت گران شما را شفاعت کنند امیدوارم که صلح جهانی برقرار شود برای دوطرفه حتی قوم دوست داشتنی يهوديت
تصورکردی همه مثل خودت احمق هستندتحمیل گرسنگی جنایت است نارسایی مدیریت اجتماعی سوی مدیریت ایندوزمین تااسمان فرق داردسردمداران لیرالیسم سرمایه داران جهانی کل دنیاراگشته اندتااحمق ترین ادم هاراپیداکنندتاداوطلبانه به جنایتکاران بشریت باکشتن زنان وکودکان تبدیل شوندوازمیان انهمه توی احمق وکابینه ات راپیداکرده اند!
انشاالله
نتانیاهو مرضی بگیرد که نتواند چیزی بخورد و آنقدر زجر بکشد تا به درک واصل شود
همین طور گالانت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۳
الهی آمین
الهی آمین
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری