بازدید 7057

رادان: هر نوع حجابی برای دشمن یک پرچم ایران شده

فرمانده فراجا گفت: حجاب اکنون فقط برای چادر نیست بلکه هر حجابی اعم از روسری، مقنعه و ... برای دشمن یک پرچم شده و سعی دارد که اینها را براندازد.
کد خبر: ۱۲۳۵۹۶۵
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۰ 07 May 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سردار احمدرضا رادان عصر دوشنبه در جمع تجمع مردم اهواز که در راستای حمایت از طرح «نور» فراجا برگزار شد، ضمن تاکید بر اینکه دشمن به این حقیقت پی برده که نمی‌تواند در جنگ سخت کشور ایران را شکست دهد و به جنگ نرم و شناختی روی آورده است، اظهار کرد: مردم که از طرح «نور» و ولایت و به طور کلی از دین و اسلام حمایت می‌کنند، بدانند که دشمن بعد از دفاع مقدس به این نتیجه رسید که جنگ‌های شناختی و نرم را به میدان آوردند.

فرمانده کل انتظامی کشور با اعلام اینکه جنگ شناختی آن جنگی است که تو دشمن را نمی‌بینی و صدایی نمی‌شنوی اما خیابان‌ها و خانه‌ها توسط دشمن تسخیر می‌شود، اضافه کرد: دشمن دو بالی را که مردم ما در ورطه همت خود گذاشته بود، هدف گرفته که یکی همت مردم و دیگری ایران اسلامی است تا از این طریق نقشه‌های خود را عملی کند.

وی در ادامه موضوع بی‌حجابی و ترویج آن را از زمان رضا خان دانست و بیان کرد: زمانی که رضاخان به دستور والیان خودش یعنی امپریالیست آمریکا و انگلیس تلاش داشت تا حجاب را از سر مردم بردارد، در حال مبارزه با غیرت و دین مردم و در معنای کلی یعنی کانون خانواده بود.

سردار رادان با یادآوری اینکه «خانواده» در کشورهای اروپایی و آمریکایی معنا ندارد، تاکید کرد: ملت ایران به ویژه مردم خوزستان مطمئن باشند که دشمن دین و کانون خانواده را هدف گرفته است چرا که ما به خانواده، مکتب و دین، غیرت و آبرو، حجاب و عفاف وفادار هستیم و وفادار می‌مانیم؛ بنابراین دشمن از سویی می‌خواهد حیا و عفت را از زنان و دختران ما بگیرد و از سوی دیگر غیرت را از مردان ما بگیرد.

فرمانده کل انتظامی کشور با طرح این سوال که «چگونه غیرت گرفته می‌شود؟» گفت: وقتی که چشم‌ها عادت به بی حیایی کند و به بی حیایی «نه» نگوید و بی حیایی را به عنوان یک پدیده بپذیرد، آن موقع دروازه‌های دفاعی ما خود به خود به سمت دشمن باز می‌شود که این امر آغازی برای نابودی ایران است.

وی از وجود ۲۴ استراتژیک دشمن برای نابودی ایران از جمله در زمینه بی‌حجابی خبر داد و افزود: طبق اعلام یک افسر خارجی که می‌گوید «دختران بدحجاب سربازان خوب ما در جامعه هستند» یعنی دشمن می‌خواهد از غفلت دختران ما استفاده کند تا آنها را سرباز خود قلمداد و بتواند جنگ شناختی را تکمیل کند.

سردار رادان حجاب و عفاف را به منزله پرچم مقدس ایران اسلامی قلمداد کرد و گفت: حجاب اکنون فقط برای چادر نیست بلکه هر حجابی هر روسری هر مقنعه و هر چادری برای دشمن یک پرچم شده و سعی دارد که اینها را برانداز کند، پرچم حجاب تا زمانی که بالا باشد شهدا و خانواده شهدا سرافراز هستند.

فرمانده کل انتظامی کشور ضمن تقدیر و تشکر از آحاد مردم در راستای حمایت از طرح «نور» تاکید کرد: زنان و مردان، دختران و پسران، خانواده شهدا بدانند که استراتژی دشمن در جنگ نرم به هم خورده و کم کم در حال از بین رفتن است چرا که مردم یک بار دیگر به صحنه آمده‌اند و حمایت خود را از ایران اعلام کردند.

وی در ادامه خواستار حضور میدانی مردم در جنگ‌های شناختی و نرم دشمنان علیه ایران شد و گفت: از مردم ایران اسلامی به ویژه مردم خوزستان درخواست می‌کنم که همچنان در صحنه بمانند و سربازان خودتان را حمایت کنند چرا که با حمایت مردم و دعای خانواده شهدا، علما و… ما همچنان در این میدان نبرد خواهیم ماند و دشمنان را شکست خواهیم داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۴۳
اون هایی هم که حجاب ندارند در واقع حجاب دارند ولی حجابشون حجاب تقواست و هرکس تقوا نداشته باشد نمی تواند حجاب آنها را ببیند !!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
حرف حق
چرا زن اسد حجاب ندارد و اینقدر بیغیرت و بی حیا میباشد.....
اقای سردار :

شمائی ظاهرا دلسوزیتان زیاد شده

دشمن بدنبال انست که دین و هویت و اخلاق و تاریخ و همه چیز این ملت را بگیرد

نه تنها حجابش را

حضرات مشکلات اقتصادی را حل کنید بفرموده مفسر قران تمام مفسدها برطرف خواهد شد

اگر شماها واقعا صادق هستید
کامنتا خوندنیه
آقای رادان مراقب باش تا قربانی سیاست های یک عده رجال سیاسی رادیکال نشوی اگر فردا طرح نور مثل سایر طرح های گذشته با شکست مواجه بشود تمام کاسه و کوزه ها سر شما شکسته خواهد شد پس بهتره کمتر جلوی تریبون نماز جمعه و دوربین رسانه ها ظاهر شوی فردا نگی کسی بهم نگفت؟!!??
جناب رادان یک نگاه به اطرافت بنداز همون هایی که به به میگفتن خودشون رو دارن کنار میکشن
چقدر تاثیر گذار
این سردار چرا موهاشو رنگ میکنه ؟ مگه نمی دونه زینت ارایی به هر نوع و شکلی برای مردان در اسلام حرام است ؟
بحال مملکتی که مسؤلین هیچ دغدغه ای جز حجاب ندارن باید خون گریست اونم در شرایطی که اوضاع معیشت مردم روبروز سخت تر میشه و سفره مردم در سایه ....
خداوند متعال پشت وپناهتان مامردم همچنان پشت سرشماهستم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
البته منظورتون عده ای از مردمه دیگه
سلام من ازجناب رادان وتمام پرسنل نیروی انتظامی کمال تشکررادارم وازاین طرح حمایت کاملاحمایت می کنیم به شرطی که جناب رادان به فکرمعیشت تمام پرسنل زحمت کش باشندنه اینکه نیروهای خودرابفرستن جلوبدون اینکه ازایشان حمایتی شودهرچندصدای خودپرسنل وخانواده های ایشان هیچ وقت به گوش مسئولین نمی رسد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
اگه میتونی شغلتو عوض کن!
سردار محترم لطفا چند تا طرح هم بگذارید این زور گیرها و کیف قاپ ها و اراذل را هم جمع کنند.
پاسخ ها
غریبه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
دقیقا
کاش به بدبختی فساد فقر به عقب گرد رتبه ایران در همه زمینه ها هم فکری میشد با این همه ثروت زیر زمین و روی زمین بعد صبح تا شب نشستن فقط به یه موضوع فکر می کنند .اگه عدالت نباشه هر چه تلاش کنیم بی نتیجه است.
پس حجاب برای شما یک ابزار نمایش هست...
فقط. این را میدانیم. که وقتی پدر. خانواده. سختگیر.ج باشد. در دراز مدت.جواب. معکوس. میدهد. وامکان. آسیب.شدید. به این خانواده. وجود. دارد. بهترین. راه فرهنگ سازی از پایه است. چهل سال بی توجه بودیم. حالا چطور. شما بنده خدا می خواهید. درخت. کج را. راست کنید. درود. به همه. پاکان. نابود. باد بندگان. شیطان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
عجب متن سنگین و پر نکته ای
اصلا نظر مردم براتون اهمیت نداره و از طرف خودتون نظر مردم را میگیدفعلا با کارتون دو قطبی ایجاد کردین بین مردم
ا
جون مادرتون ول کنید.. فکر فقر بدبختی وگرانی کمر شکن ونابودی کشور باشید. پدر ملت درامده..
رفتم یه چادر برا همسرم یکی برا دخترم بگیرم حدودا ۸میلیون بیخیال شدم،به هرحال دوست دارم چادر سر و سنگین نه خیلی خوب سر همسر و دخترم ببینم،اصلا نیاز به هیچ کاری نیست همین گرونی و بی لیاقتی دست دندرکاران باعث میشه چادر حذف بشه بدون هیچ تلاشی از سمت رسانه های غربی و دشمنان دین و ایران
اینقدر که برای حجاب هزینه میکنید برای اقتصاد بیمار کشور و مبارزه با اختلاص گران و مفسدان اقتصادی مملکت وقت بزارید. وظیفه نیروی انتظامی حفظ امنیت و آرامش شهروندان است نه ایجاد تنش و استرس.
یک طرحی هم بگزارید برای نزارت بر نانواییها مخصوصا سنگک.جماعت در صفهای طولانی زیاد معطل میشوند و وقتشان تلف میشود.....
بودجه طرح حجاب را مستقیما به خودمان بدهند بنده چادر که سهل است پتو هم روی خودم میکشم......
پس حجاب هم سیاسی شد. تبریک به شما که هر دفعه سر ملت را به یک چیزی گرم می کنید
اگر‌دولت‌نتواند‌مشکل‌
اقتصادی‌را‌حل‌کند
در‌هیچ‌طرح‌دیگری‌هم موفق‌
نخواهد‌بود
بعضی مردم واقعا نمی دانند یا نمی خواهند بفهمند باید زن ومرد غیرت وحیا داشته باشد حیا که بریزد آسایش وعیش ونوش به چه دردی می خورد لبیک سردار رادان تا آخرین قطره خونم در دین محمد ال محمد می مانم
فقط باید تاسف خورد بحال مردم
سلام
سردارعزیزبه راهی که توکل کردی هیچگونه شک نکن اطاعت فرمان خدا پشتوانه اوراهم بهمراه دارد انشاالله در این مورد نیز دشمنان اسلام و ایران مثل همیشه مایوس خواهند شد .
کان عاقبتون للمتقین.
انشاالله خداوندشمارایاری کندودرجاتتان رامتعالی گرداند.
سلام رر شما مردان قانون
خسته نباشید
پس تمام کارهای مردم در تمام مشگلات اقتصادی و پزشگی و آموزشی و کشاورزی و ساخت و ساززیربنایی مملکت و حمل و نقل و ترافیک و وووووو تمام شده مونده یک حجاب که انهم ان شاللله در حال برطرف شدن
ممنونم
خسته نباشید
همه جا گل و بلبله
آقای رادان وظیفه خودت رو انجام بده ،،باعث فساد اقتصادی ناتوانی از کدام قسمت است
اگه کلمه دشمن از شما بگیرن چیزی برای گفتن ندارین
کاش به فکر اینهمه طرح بودی و دنبال پست مقام وقدرت خود یک ذره هم طراح معیشتی برای پرسنل زحمت کش خوداجرا میکردین دستوردادن کاری نداره وپشت میز نشستن بدبختیش مال پرسنل زیر دست
بیش از ۹۰٪ از کسانیکه حجاب از بدنشون برداشتند یا در کلاسهای یوگا شرکت کردند
یا مطلب خوندند
ولی هرگز نپرسیدند راه حفظ انرژی که از طریق یوگا بدست می آورند چیست و راه محافظت از انرژی خوارها چیست فقط هزار من ادعا دارند
یکی از بزرگترین و مهمترین راه‌ها حفظ پوشش مناسب است تا چاکراها از آلودگی انرژی خوار و انرژی کثیف در امان باشد
یکی به این سردار رادان بگه آقای رادان وقتی به اروپا وغرب تهمت و افترا ی بی عفتی میزنی تمام امکانات وفناوری که استفاده میکنید تماما فرزندان همان مادران غربی ساختند یک اختراع بفرما برای بشریت که شما ثبت کردی وساختی تمام اختراعات و اکتشافات چه پزشکی چه دارویی چه خودرویی چه شبکه‌ای چه برق وفناوری تماما برای رفاه حال بشریت را همان به قول جناب بی خانواده ها ساختند تو چی ساختی یکی را نام ببر
سردار به قرآن مشکل مردم حجاب نیست مشکل مردم زندگی فلاکت بار است سردار لطفا یک روز با لباس مبدل به خیابان برو
ببین مردم پشت سرت چه می گویند به خدا این میز و مقام همیشگی نیست
آقا مگه نمی گی مطالبه مردم ! خب کدوم مردم ! مردمی که هیچ شباهتی به مردم ایران ندارند؟!
بهترین حجاب هر کس باید سرش تو کار خودش باشه.دنیا بهشت میشه.?
اینقدر دشمن دشمن نکنید به جای این حرفها معیشت مردم اقتصاد کشور را درست کنید
بنظرم اون پرچم های فلسطین رو از دانشجویان آمریکای بگیرید چون هم بی حجاب وبدون روسری بودند وهم با پسر های دانشجو توی یک چادر جالب تر خود شبکه خبر ایران هم نشون داد یکی از چادر ها دو نفره رو
برچسب منتخب
# نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان # سد قیز قلعه سی
وب گردی