بازدید 3056

قمپز آجورلو و تکذیب معاونش! بدهی استقلال نجومی‌تر شد

کد خبر: ۱۲۳۰۶۱۴
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۰ 07 April 2024

فرشید سمیعی مدعی شد: اعلام برخی ارقام برای بدهی‌ استقلال افسانه‌ است و واقعیت ندارد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ در دوره مدیریت مصطفی آجورلو، استقلال طی قراردادی با سازمان لیگ، حق تبلیغات محيطي مسابقات خود را در اختیار گرفت و باید برای هر مسابقه مبلغی قابل توجه به حساب فدراسیون فوتبال واریز می‌کرد. اما استقلال اینکار را نکرد چرا که برخلاف ادعای آجورلو نتوانست آن پول را دربیاورد.

اما بدهی آبی‌ها به دلیل حرف توخالی مدیرعاملش بر جا ماند و استقلال که بابت آن پول ، مقداری چک اسپانسر را داده بود، اکنون با دردسر بزرگی مواجه شده است. 

گفته می‌شود آن پول را باید طبق ارزش روز به سازمان لیگ فدراسیون پرداخت کنند اما معاون حقوقی وقت استقلال که از قضا امروز عضو هیات مدیره باشگاه استقلال است، زیر آن قرارداد می‌زند!

فرشید هاشم‌سمیعی درباره این موضوع که گفته می‌شود بدهی 36 میلیاردی استقلال به سازمان لیگ به مبلغی حدود 90 میلیارد افزایش پیدا کرده است، گفت: نه چنین چیزی نیست. این مبالغ افسانه‌ای و رویایی است و اصلاً وجود ندارد. هیچ ابلاغی هم به دست ما نرسیده است.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال: کار پرونده سانتاکلارا انجام شد و پنجره باشگاه هم به زودی باز می‌شود.

 عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که وضعیت مالکیت باشگاه به کجا کشیده شد، تصریح کرد: این موضوع در اختیار ما نیست و ان‌شاءالله باید ببینیم چه می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار