بازدید 4607

هشدار مهم پلیس فتا درباره استفاده از کارت بانکی

رییس پلیس فتای تهران از هموطنان خواست در ایام نوروز هنگام خرید از فروشندگان سیار نکات ایمنی را در استفاده از کارت‌های بانکی رعایت کنند.
کد خبر: ۱۲۲۹۳۴۷
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۶ 29 March 2024

 به گزارش تابناک، سرهنگ داوود معظمی گودرزی با بیان اینکه اغلب اوقات کارت پس انداز افراد همان کارت بانکی است که خرید روزانه با آن انجام می‌دهند و مجزا نیست، گفت: خواهشی که از هموطنان عزیز دارم این است که در ایام نوروز هنگام خرید از فروشندگان سیار توجه بیشتری به کارت بانکی خود داشته باشند.

رییس پلیس فتای تهران از هموطنان خواست در ایام نوروز هنگام خرید از فروشندگان سیار نکات ایمنی را در استفاده از کارت‌های بانکی رعایت کنند.

سرهنگ داوود معظمی گودرزی با بیان اینکه اغلب اوقات کارت پس انداز افراد همان کارت بانکی است که خرید روزانه با آن انجام می‌دهند و مجزا نیست، گفت: خواهشی که از هموطنان عزیز دارم این است که در ایام نوروز هنگام خرید از فروشندگان سیار توجه بیشتری به کارت بانکی خود داشته باشند.

وی افزود: افراد توجه کنند که کارت بانکی را خودشان بکشند و رمز را خودشان وارد کنند، اگر به هر دلیلی شک کردند که کارت آن‌ها ممکن است در معرض کپی کردن قرار بگیرد باید در اولین دستگاه خود پرداز رمز خود را تغییر دهند.

منبع: ايسنا

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی