بازدید 1760

تردد نوروزی بیش از ۴۱ میلیون خودرو در تهران

دبیر شورای ترافیک استان تهران با اشاره به ۴۱ میلیون و ۳۳۱ هزار و ۴۵ تردد خودرویی از ابتدای طرح نوروزی گفت: ۲ میلیون و ۹۳۶ هزار و ۷۹۹ تردد فقط در هشتم فروردین ماه در تهران ثبت شده است.
کد خبر: ۱۲۲۹۳۳۴
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۷ 29 March 2024


به گزارش تابناک از استانداری تهران، ابوالفضل دربانی روز جمعه با اشاره به آخرین آمار ترددهای نوروزی تا هشتم فروردین در این استان افزود: در روز هشتم فروردین ۲ میلیون و ۹۳۶ هزار و ۷۹۹ تردد در راه‌های ارتباطی استان ثبت شد.

به گفته وی، مجموع ترددها از ابتدای طرح (۲۴ اسفند پارسال) تا پایان روز هشتم فروردین در این استان به رقم ۴۱ میلیون و ۳۳۱ هزار و ۴۵ تردد خودرویی رسید که نسبت به مشابه سال گذشته ۲۱ درصد رشد داشته است.

وی با اشاره به ترددهای ورودی به استان تهران اضافه کرد: تعداد تردد ورودی خودرو به استان در نهم فروردین به چهار میلیون و ۱۷۶ هزار و ۸۰۰ خودرو رسید که این تعداد تردد با احتساب خروج از استان به رقم پنج میلیون و ۶ هزار و ۷۰۷ خودرو رسید.

دربانی با اشاره به بیشترین آمار تردد در برخی جاده‌های منتهی به تهران و بالعکس ادامه داد: بیشترین تردد مربوط به آزاد راه تهران - کرج با حجم ترافیکی یک میلیون و ۵۳۲ هزار و ۲۹ خودرو است که با توجه به آمار ترددها به همین میزان، حجم تخلفات سرعت به سه میلیون و ۸۴۹ هزار و ۴۲۳ عدد رسید که نسبت به مشابه سال گذشته رشد ۴۹ درصدی ثبت دارد.

وی تاکید کرد: آمار تلفات جانی و مصدومان ناشی از تصادفات رانندگی طبق اعلام راهور و پلیس راه استان در حوزه برون شهری از ابتدای طرح تا پایان روز هشتم فروردین به ۱۰ نفر رسید که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۸ درصد کمتر است ولی مجموع تلفات جانی ناشی از تصادفات درون شهری از ابتدای طرح نوروزی تا پایان روز هشتم فروردین در این استان به ۲۳ نفر رسیده که نسبت به مدت مشابه ۴۱ درصد کاهش یافته است.

دربانی یادآور شد: تعداد مصدومان تصادفات رانندگی برون شهری استان نیز از ابتدای طرح تا پایان روز هشتم فروردین به ۱۳۸ نفر رسید که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۱ درصد کمتر است.

وی تعداد مصدومان تصادفات رانندگی درون شهری در استان تهران از ابتدای طرح نوروزی تا پایان روز هشتم فروردین ماه را نیز ۸۲۵ نفر اعلام کرد و گفت: این آمار نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۹ درصد کاهش دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی