بازدید 1824

ادعای ارتش رژیم صهیونیستی در ترور یک فرمانده حماس

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در اظهاراتی مدعی شد که نظامیان این رژیم مروان عیسی از رهبران شاخه نظامی جنبش حماس در غزه را ترور کرده‌اند.
کد خبر: ۱۲۲۸۹۵۵
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۶:۵۶ 27 March 2024

به گزارش بامداد چهارشنبه ایرنا از خبرگزاری شهاب فلسطین، دانیل هاگاری سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی، ادعا کرد: عملیات ترور مروان عیسی ۲ هفته پیش در اردوگاه نصیرات در مرکز غزه انجام شده است.

وی همچنین با طرح این ادعا که عملیات ترور مروان عیسی با هماهنگی شاباک انجام شده است، مدعی شد: عیسی نفر شماره سه شاخه نظامی حماس و یکی از طراحان حمله هفتم اکتبر بود و به همراه غازی طماعه مسئول تسلیحات رزمی حماس ترور شد.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی همچنین، ادعا کرد: به چندین سایت حزب الله لبنان حمله کردیم و به تحمیل هزینه سنگین به آنها ادامه خواهیم داد.

هاگاری همچنین درباره جنایت کشتار غیرنظامیان در بیمارستان شفا نیز، مدعی شد: تروریست‌هایی را که از داخل بیمارستان شفا به سوی نیروهای ما شلیک کردند، نابود کردیم.

گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه ۱۴۰۲ (۲۴ نوامبر ۲۰۲۳) آتش بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و اسرائیل برقرار شد.

این وقفه در جنگ، هفت روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه ۱۰ آذر (اول دسامبر ۲۰۲۳) آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم اسرائیل حملات علیه غزه را از سرگرفت.

این رژیم برای جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار