بازدید 129270
۶

اقدام مهم لوکا مودریچ برای فوتبال ایران!

این ادعا ، بدون داشتن نمایندگی از سوی فدراسیون فوتبال ایران مطرح شده و این فرد که قبلا در هماهنگی حضور تیم ستارگان جهان در ایران نقص داشته، حالا کارش را به بازی‌های ملی گسترش داده است. 
کد خبر: ۱۲۲۸۵۶۷
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۴ 24 March 2024

اقدام مهم لوکا مودریچ برای فوتبال ایران!

لوکا مودریچ که فیلم تبریک نوروز او به زبان فارسی، در رسانه‌های فارسی زبان منتشر شده است، از علاقه خود برای بازی دوستانه با تیم ملی فوتبال ایران قبل از بازنشستگی خود در تیم ملی کرواسی خبر داد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ روز ۲۲ تا ۲۶ مارچ قرار‌ بود تورنمنت دوستانه‌ای بین ۴ تیم با حضور تیم ملی فوتبال کرواسی در ابوظبی برگزار شود که به دلایلی این تورنمنت به قاهره مصر انتقال پیدا کرد.

بر همین اساس یک فرد ایرانی که دوستی دورادور با برخی بازیکنان رئال مادرید دارد، با هافبک کروات کهکشانی ها دیدار کرد و از اسطوره مادریدی ها خواست تا بعد از هماهنگی با فدراسیون فوتبال کرواسی تاریخی را اعلام کند که امکان بازی دوستانه بین تیم‌ های ملی کرواسی و‌ تیم‌ ملی ایران در‌ ایران به‌ وجود بیایید که مودریچ از این امر استقبال می‌کند.

 این در حالی است که گویا امسال به خاطر برنامه های فشرده بازی‌های تیم ملی کرواسی برنامه ریزی برای این بازی امکان‌پذیر نیست اما قرار بر‌ این‌ شده که تا اگر در‌ تاریخ‌های فیفادی تیمی از بازی با کروات ها انصراف بدهد، تیم ملی فوتبال ایران‌ جایگزین شده و این دیدار نیز به میزبانی کشورمان برگزار شود.

این ادعا ، بدون داشتن نمایندگی از سوی فدراسیون فوتبال ایران مطرح شده و این فرد که قبلا در هماهنگی حضور تیم ستارگان جهان در ایران نقص داشته، حالا کارش را به بازی‌های ملی گسترش داده است. 

البته برخی اخبار و اطلاعات منتشر شده توسط آقای "ن" طبق تجربیات قبلی، چندان معتبر نیست و برخی می‌گویند او از یک سلام و احوالپرسی معمولی ، ماجراهای خبری می‌سازد و نمی‌توان روی صحت روایت‌های او حساب خاصی باز کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۶
و باز دلالی جدید وخی بابا ملتو مسخره کردین لوکا کیلویی چند که ی وقت واسه ما بزاره عددی نیست تیم ملی کشورنون از همه بالاتره
اینهمه خوندیم رسیدیم آخرش ، فهمیدیم موضوع کنسله همه سرکاریم
مالدیو ،ترکمنستان،جیبوتی،گینه بی. صاحب و ،... مراوده فوتبالی و رفیق ورقیب ما اینها هستند در نظر تاج و قلعه‌نویی تا چها رتا برد پرگل بیاورند و آمار سازی کنند،کجا با تیم‌های برتر دنیا ، چون بدنبال اهداف سود خودهستند نه پیشرفت فوتبال
بدون حق دلالی تاج ودیگر مسعولین فدراسیون فوتبال ایران حرفش را نزن.
چراازصحت خبر مطمئن نیستید تیترمیزنید.
با سطح‌ فوتبال ضعیفی که تیم ایران دارد ارایه میدهد بهتر است باری با کرواسی انجام نپذیرد. مگر اینکه یک مربی حرفه ای شناخته شده بیاید واقعا چرا همه ساکت هستند واقعیت ها را بیان نمی کنند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی