بازدید 21735
صد و شصت و نهمین روز از جنگ غزه

فاجعه در بیمارستان شفای غزه با شهادت بیش از ۱۰۰ تن/شمار شهدای جنگ غزه به ۳۲۱۴۲ تن رسید

جنگ غزه در شرایطی وارد صد و شصت و نهمین روز خود شده است که پس از پایان توافق آتش بس بین حماس و اسرائیل، حملات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه آغاز گشته و همچنان ادامه دارد و دورنمای مشخصی برای پایان جنگ وجود ندارد.
کد خبر: ۱۲۲۸۴۰۲
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۵ 23 March 2024

فاجعه در بیمارستان شفا غزه با شهادت بیش از 100 نفر

بین الملل تابناک: جنگ غزه در شرایطی وارد صد و شصت و نهمین روز خود شده است که پس از پایان توافق آتش بس بین حماس و اسرائیل، حملات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه آغاز گشته و همچنان ادامه دارد و دورنمای مشخصی برای پایان جنگ وجود ندارد.

مقام سازمان ملل: قحطی در غزه نزدیک و زمان برای اقدام بسیار دیر است
۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۲۳:۰۳

 مارتین گریفیتس معاون دبیر کل سازمان ملل در امور بشردوستانه و کمک های اضطراری اعلام کرد که قحطی در غزه نزدیک است و اگر چنین وضعیتی اعلام شود، زمان برای هرگونه اقدام بسیار دیر خواهد بود.

گریفیتس یادآور شد که قحطی در غزه که به مدت ۱۶۹ روز محاصره شده "قریب الوقوع" است.

وی ادامه داد: ما می دانیم که پس از اعلام قحطی، دیگر برای اقدام خیلی دیر شده است. ما همچنین می دانیم که با اقدام و حسن نیت می توان از این وضعیت جلوگیری کرد.»

گریفیتس اظهار کرد: ما باید مواد غذایی و سایر کمک‌های حیاتی زیادی به غزه ارسال کنیم. هیچ زمانی برای از دست دادن نداریم. من درخواست خود را از مقامات اسرائیلی برای موافقت با دسترسی کامل و بدون محدودیت به کالاهای بشردوستانه تجدید می کنم.

دبیرکل سازمان ملل: ما قدرت توقف جنگ در غزه را نداریم
۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۲۲:۲۶

 آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل درحالی که به مصر سفر کرده است، روز شنبه گفت که ما قدرت توقف جنگ در غزه را نداریم، من از کسانی که قدرت توقف آن را دارند می خواهم در این زمنیه تلاش کنند.

به گزارش  "الجزیره انگلیسی" گوترش در پاسخ به سوالات خبرنگاران در فرودگاه العریش با بیان اینکه زمان اطمینان از برقراری آتش‌بس بشردوستانه فرا رسیده است، بر آزادی تمامی اسرای اسرائیلی و ایجاد کشور فلسطین تاکید کرد.

وی ادامه داد: نمی توان شاهد کشته شدن این همه انسان بود و این همه رنج را بدون احساس غم شدید مشاهده کرد.

گوترش تصریح کرد : حمله زمینی به رفح یک فاجعه انسانی خواهد بود.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی برای رایزنی درباره غزه به واشنگتن می رود
۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۲۱:۱۱

سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی (کان) شنبه شب اعلام کرد،یواو گالانت وزیر جنگ تل آویو برای رایزنی با مقامات آمریکا فردا (یکشنبه) راهی واشنگتن خواهد شد.

گالانت قرار است در این سفر با مقامات ارشد آمریکایی دیدار کند.

منبع مذکور اشاره کرد که تحولات جنگ در غزه، آزادی اسرای اسرائیلی و ارسال کمک‌ها به این باریکه محورهای اصلی گفتگوهای گالانت با مقامات آمریکایی خواهد بود.

دفتر گالانت روز پنجشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که وی هفته آینده در نخستین سفر رسمی خود از زمان آغاز جنگ در نوار غزه، به دعوت لوید آستین وزیر دفاع آمریکا عازم واشنگتن خواهد شد.

در این بیانیه تاریخ این دیدار مشخص نشده بود اما گفته شد که گالانت با «لوید آستین» در وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) دیدار خواهد کرد تا گفت وگوی عمیقی در مورد مسائل امنیتی از جمله تحولات جنگ در غزه، تقویت نیروها، زمینه‌های همکاری نظامی دوجانبه و مسائل بشردوستانه داشته باشد.

بر اساس این بیانیه وزیر جنگ رژیم صهیونیستی همچنین قرار است با دیگر مقامات ارشد دولت و کنگره آمریکا دیدار کند.

یونیسف: کودکان بیشتر قربانیان جنگ غزه هستند
۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۲۰:۰۱

 سخنگوی صندوق کودکان ملل متحد (یونیسف) با بیان اینکه آنچه در غزه در حال رخ دادن است جنگ علیه کودکان است، تصریح کرد: شرایط کنونی این منطقه در واقع جنگ علیه کودکان محسوب می‌شود.

جیمز الدر سخنگوی صندوق کودکان ملل متحد (یونیسف) اعلام کرد آنچه در غزه در حال رخ دادن است جنگ علیه کودکان بوده و این منطقه دیگر برای زندگی کودکان مناسب نیست.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، وی که از آغاز جنگ علیه نوار غزه در ۷ اکتبر دو بار از این منطقه بازدید کرده است، افزود: تمام کودکان غزه از این جنگ متضرر شده‌اند و یونیسف تاکید دارد که شرایط کنونی این منطقه در واقع جنگ علیه کودکان محسوب می‌شود.

الدر گفت: معمولا در تمام بحران‌ها این جنگ‌ها هستند که کودکان را بیش از گروه‌های سنی دیگر متضرر می‌کنند به طوری که آنها به طور معمول ۲۰ درصد از قربانیان جنگ را تشکیل می‌دهند اما این رقم برای غزه نزدیک به ۴۰ درصد است چرا که بیش از ۱۰ هزار کودک از ابتدای این جنگ قربانی شده و این تعداد در حال افزایش است.

گوترش در گذرگاه رفح: زمان آتش‌بس در غزه فرا رسیده است
۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۷:۵۹

دبیرکل سازمان ملل امروز(شنبه)در بدو ورود به شهر العریش مصر در مرز نوار غزه ضمن دیدار با مجروحان فلسطینی در بیمارستان این شهر تاکید کرد که زمان برای آتش‌بس بشردوستانه در نوار غزه فرا رسیده است.

آنتونیو گوترش، دبیر کل سازمان ملل امروز شنبه طی بازدید از بخش مصری گذرگاه رفح گفت: ما امروز در گذرگاه رفح هستیم تا مشکلاتی که فلسطینیان در نوار غزه با آن مواجه هستند را مورد توجه قرار دهیم.

بنا بر اعلام خبرگزاری آناتولی، گوترش گفت: صف‌های طولانی کامیون‌ها در رفح انتظار می‌کشند و در مقابل افرادی هستند که از گرسنگی و قحطی رنج می‌برند. من نماینده اکثریت صداهای جامعه بین‌المللی هستم که خواستار آتش‌بس و ورود کمک‌ها به غزه هستند.

دبیرکل سازمان ملل همچنین با حضور در بیمارستان شهر العریش با مجروحان فلسطینی ملاقات کرد.

گوترش سپس به اردن می‌رود و از تاسیسات آژانس امدادرسانی و کاریابی آوارگان فلسطینی (آنروا) بازدید و با آوارگان فلسطینی و کارکنان سازمان ملل در امان، پایتخت اردن افطار می‌کند.

ارتش اشغالگر به هزاران سرباز دستور داد ۴ ماه دیگر خدمت کنند
۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۷:۵۸

شبکه ۱۲ عبری زبان روز شنبه گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی به هزاران سرباز عادی دستور داده است تا چهار ماه دیگر خدمت کنند و به جنگ در نوار غزه ادامه دهند.

 این کانال توضیح داد در سایه بحث بر سر قانون خدمت نظامی این اقدام ارتش به عنوان تلاشی برای دور زدن ناتوانی دولت در تمدید خدمت منظم برای سربازان انجام می‌شود. به طوریکه قرار است دستور صادر شده توسط دولت‌های متوالی مبنی بر معافیت یهودیان حریدی از خدمت سربازی در ازای مطالعه تورات در مدارس در پایان این ماه منقضی شود. 

دیوان عالی به دولت بنیامین نتانیاهو تا ۳۱ مارس فرصت داد تا در مورد استخدام حریدیم‌ها و تعهد آنها به خدمت در ارتش به تفاهم برسند.

بر اساس قوانین رژیم صهیونیستی، مدت خدمت سربازی اجباری برای مردان بالای ۱۸ سال ۳۲ ماه و برای زنان ۲۴ ماه است و هر فردی که از انجام آن امتناع کند، علاوه بر محدودیت‌های اجتماعی، تا ۲۰۰ روز حبس دارد.

در فوریه گذشته، ارتش اشغالگر قصد خود را برای تمدید خدمت سربازی در آینده با هدف افزایش تعداد سربازان ذخیره اعلام کرد.

اذعان کانال عبری زبان به توان نظامی حماس و حزب‌الله لبنان
۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۷:۵۸

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی با ادعای اینکه حدود ۶ ماه جنگ آسیبی به توان نظامی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) وارد کرده، اذعان کرد هدف از نابودی آن هنوز دور از دسترس است.

 این کانال عبری زبان افزود که حماس در مقیاس وسیع‌تری از کمین‌های بمب گذاری شده در غزه استفاده کرد.

این شبکه در مورد حزب‌الله لبنان نیز گفت که بر اساس برآوردهای ارتش اشغالگر، حزب‌الله هنوز بین ۱۵۰ تا ۲۰۰ هزار موشک در اختیار دارد.

این شبکه تاکید کرد که حزب‌الله هزاران مبارز دارد که قادر به پرتاب موشک‌های ضد تانک بوده و به هزاران موشک مجهز هستند.

افزایش شمار خبرنگاران شهید در غزه به ۱۳۶ نفر
۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۷:۵۷

منابع فلسطینی از افزایش شمار خبرنگاران شهید در غزه و جنایات جدید اشغالگران در بیمارستان شفا خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری فلسطینی شهاب، دفتر اطلاع رسانی دولتی در غزه از افزایش شمار خبرنگاران شهید خبر داد.

دفتر اطلاع رسانی دولتی در غزه اعلام کرد: شمار خبرنگاران شهید به ۱۳۶ نفر از زمان شروع کشتار جمعی در غزه رسیده است.

این دفتر از شهادت «محمد الریفی» به علت شدت جراحات وارده ناشی از حمله رژیم صهیونیستی به فلکه الکویت در جنوب شرق شهر غزه، شهادت «عبدالرحمن صایمه» بر اثر حمله اشغالگران به منزلی در اردوگاه البریج در مرکز غزه و نیز شهادت «محمود عماد عیسی» در بمباران منزلش خبر داد.

همزمان منابع فلسطینی از تداوم حملات به غزه خبر داده و اعلام کردند که فلسطینیانی که منتظر دریافت کمک در فلکه الکویت در شهر غزه بودند از سوی اشغالگران هدف قرار گرفتند.

از سوی دیگر یک منبع بیمارستانی از داخل بیمارستان شفا اعلام کرد: اشغالگران همه طبقه های ساختمان جراحی را به آتش کشیدند. آنها درب اصلی ساختمان اورژانش بیمارستان را نیز منفجر کردند.

این منبع بیان کرد: اشغالگران انبار دارو را داخل مجتمع درمانی شفا به آتش کشیدند. نظامیان صهیونیست همچنین بیماران و آوارگان را در ساختمان «نایف» که ساختمانی قدیمی و فرسوده است جمع کرده و امکان ارتباط با بیماران وجود ندارد.

منبع مذکوراعلام کرد: در راهروهای ساختمان های بیمارستان شمار زیادی به دست صهیونیست ها اعدام شده اند.

شمار شهدای جنگ غزه به ۳۲۱۴۲ نفر رسید
۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۷:۵۷

 شمار کلی شهدای جنگ در غزه از هفتم اکتبر گذشته تاکنون به ۳۲ نهزار و ۱۴۲ نفر و شمار مجروحان نیز به ۷۴ هزار و ۴۱۲ نفر افزایش یافت.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد ارتش رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته ۷ کشتار و جنایت دیگر را در حق فلسطینیان در این باریکه مرتکب شده است.

وزارتخانه یاد شده افزود: در این حملات ۷۲ فلسطینی به شهادت رسیده و ۱۱۴ نفر هم زخمی شدند.

بدین گونه شمار کلی شهدای جنگ در غزه از هفتم اکتبر گذشته تاکنون به ۳۲ هزار و ۱۴۲ نفر و شمار مجروحان نیز به ۷۴ هزار و ۴۱۲ نفر افزایش یافت.

هنوز نزدیک به ۸۰۰۰ نفر هم مفقود و زیر آوار هستند. ۷۳ درصد از مجموع قربانیان جنگ در غزه زن و کودک هستند.

تداوم محاصره مجتمع درمانی شفا از سوی اشغالگران
۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۷:۵۶

 ارتش رژیم صهیونیستی همچنان به محاصره مجتمع درمانی شفا در غزه ادامه می دهد.

بولدوزرهای رژیم صهیونیستی در حال کندن مناطق اطراف این مرکز درمانی هستند.

منابع فلسطینی اعلام کردند که نظامیان رژیم صهیونیستی در اطراف مجتمع درمانی شفا، پدران را در برابر دیدگان فرزندانشان به شهادت می رسانند.

این منابع بیان کردند: آمار شهدا به مراتب بیشتر از آمار اعلام شده از سوی اشغالگران در این مجمتع درمانی است.

منابع فلسطینی به شهادت شماری دیگر از بیماران و مجروحان در این مرکز درمانی به علت ممانعت اشغالگران از درمان و غذا به آنان اشاره کردند.

همزمان منابع فلسطینی از حملات جدید رژیم صهیونیستی به مرکز غزه خبر دادند.

در گلوله باران شرق دیرالبلح در مرکز غزه دو نفر به شهادت رسیدند.

توپخانه رژیم صهیونیستی شرق اردوگاه های النصیرات و المغازی در مرکز غزه را نیز گلوله باران کرد.

منابع فلسطینی از زخمی شدن شماری در منطقه القراره در شمال غرب خان یونس و انتقال مجروحان به بیمارستان الاقصی دیرالبلح خبر دادند.

جنگنده های رژیم صهیونیستی در غرب شهر غزه نیز حملاتی انجام دادند.

فاجعه در بیمارستان شفا غزه با شهادت بیش از ۱۰۰ تن

جمعه شب، مدیر دفتر اطلاع‌رسانی دولت فلسطین در غزه گفت که در جریان حمله نظامیان صهیونیست به بیمارستان شفای غزه، بیش از یکصد تن شهید شدند.

 سلامه معروف گفت که نظامیان رژیم اشغالگر در جریان حمله به بیمارستان شفا بیش از یکصد تن را به شهادت رساندند.

وی با بیان اینکه ارتش اشغالگر صهیونیستی تعدادی از کادر پزشکی و درمانی را هم در بیمارستان شفا به شهادت رسانده است، گفت: صهیونیست‌ها مانع از درمان بیماران در این بیمارستان شدند و چهار بیمار به همین دلیل جان خود را از دست داده‌اند.

مدیر دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در غزه همچنین اوضاع انسانی در داخل بیمارستان شفا را بسیار فاجعه‌بار خواند.

کاخ سفید: هرگونه حمله زمینی به رفح یک فاجعه و اشتباه است

هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید در پی تهدیدات رژیم اسرائیل برای حمله به شهر رفح در نوار غزه ـ به دلیل ناکامی در دستیابی به توافق آتش بس با حماس و آزادی اسرای خود ـ اعلام کرد هرگونه حمله زمینی به رفح «یک اشتباه و فاجعه» است.

روز جمعه به وقت محلی، جان کربی، سخنگو و هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا در جمع خبرنگاران در واشنگتن گفت: «ما نسبت به حمله زمینی به رفح بسیار نگرانیم و معتقدیم هر حمله زمینی یک اشتباه و فاجعه است.»

هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید در عین حال گفت: ما می خواهیم به آنها (اسرائیل) برخی گزینه های جایگزین و قابل اجرا را ارائه کنیم.

کربی در عین حال ادعا کرد: «اسرائیل یک کشور مستقل است و باید تصمیمات خود را بگیرد. به عنوان یک دوست و متحد، ما می خواهیم در مورد جنگ شهری از تجربیات خود در افغانستان و عراق درس هایی به اشتراک بگذاریم.»

هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا در عین حال گفت که مذاکرات برای برقراری آتش بس به منظور تبادل اسرا در حال پیشرفت است.

آنتونی بلینکن، وزیر خارجه دولت جو بایدن، که روز جمعه در سرزمین های اشغالی فلسطین به سر می برد، گفت: «یک عملیات زمینی نظامی بزرگ امکان‌ پذیر نیست. این حمله خطر کشته شدن بسیاری از غیرنظامیان را در پی دارد.»

وزیر خارجه آمریکا تاکید کرد: «ما مشتاقانه منتظر دیدن مقامات اسرائیلی در واشنگتن در هفته آینده هستیم تا جزئیات و بهترین راه را در این زمینه بررسی کنیم. ما مصمم هستیم که اسرائیل در دفاع از خود موفق و با امنیت خود در منطقه ادغام شود.»

او گفت: ما به کار بر روی آینده ای با امنیت و صلح، نه تنها برای اسرائیلی ها، بلکه برای فلسطینی ها و دیگر دوستانمان در منطقه ادامه خواهیم داد.

وزیر خارجه آمریکا در فرودگاه تل‌آویو گفت: ما معتقدیم راهی برای انجام این کار وجود دارد.

بلینکن گفت که نمی تواند جزئیاتی درباره مذاکرات جاری آتش بس که در دوحه برگزار شد ارائه کند، اما افزود: «ما به همراه قطری ها، مصری ها و اسرائیل به شدت درگیر این مذاکرات هستیم. ما آن را به تعداد کمی اختلاف کاهش داده ایم، اما هر چه به خط پایان نزدیک می شویم، مسافت باقی مانده سخت تر می شود؛ بنابراین، برخی مسائل سخت وجود دارد که باید آنها را حل کرد.»

المیادین: مذکرات آتش‌ بس غزه در قطر به نتایج جدیدی منجر نشده است

یک مقام ارشد مقاومت به شبکه المیادین لبنان گفت که مذاکرات دوحه قطر به نتایج جدیدی منجر نشده است.

به گزارش المیادین، یک مقام بلندپایه در مقاومت به این شبکه گفته است که مذاکرات در دوحه به چیز جدیدی منجر نشده است.

این مقام که نامش ذکر نشده است، گفت: طرف اسرائیلی بازگشت آوارگان را به صورت گروه‌هایی شامل زنان، کودکان و مردان مسن مشخص کرد که حماس آن را رد کرد.

بر اساس این گزارش، رژیم صهیونیستی هیچ پاسخی در مورد آتش بس یا عقب نشینی از نوار غزه نداد و صحبتی درباره اسرای مورد درخواست حماس نشده است.

پیشتر روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» گزارش داده بود که قرار است هیات رژیم صهیونیستی به سرپرستی «دیوید بارنیا» رئیس سازمان جاسوسی این رژیم (موساد) روز جمعه برای ادامه مذاکرات بر سر توافق با حماس بار دیگر عازم دوحه پایتخت قطر شود.

از سوی دیگر کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی گزارش داد، رونین بار رئیس شاباک تهدید کرده است در صورتی که اختیارات بیشتری به هیات مذاکره کننده اسرائیلی داده نشود، راهی دوحه نخواهد شد.

بر اساس این گزارش، کابینه جنگ و مسئولان نظامی ارشد اسرائیلی بنیامین نتانیاهو را تحت فشار قرار دادند تا با افزایش اختیارات هیات مذاکره کننده رژیم صهیونیستی در دوحه موافقت کند.

 

 

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۲
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۶۷
اسرائیل در این هفته سه بار به بیمارستان شفا حمله کرد. بار اول در آنجا نود نفر از اعضای حماس به همراه فایق المبحوح، رئیس امنیت داخلی اداره عملیات حماس در غزه، کشته شدند، بار دوم پنجاه نفر و بار سوم حدود چهل نفر.

ظاهراً هر بار اعضای حماس فکر می کردند که اسرائیل دیگر به آنجا حمله نخواهد کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۵
جالب بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۵
و‌چقدر تو بدبخت و ساده لوح و بیسوادی
ناشناس
| Canada |
۰۱:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۵
آره تمام زنان و کودکان ۴-۳ ساله ای که در. بمباران کشته شدند عضو حماس هستند. موشک ها و بمب های آمریکایی که به رژیم آپارتایدی دادن انقدر دقیق هستند. که وقتی می زنند. باهاش یک ساختمان ده طبقه یا بیمارستان یا پاردوگاه آوارگان را می زنند فقط اعضای حماس را می کشه. از. بس که علمشون پیشرفته است و هوشمنده.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۵
بله شما هم یک به یک اعضای حماس را شناسایی کردی.
«...حزب‌الله هنوز بین ۱۵۰ تا ۲۰۰ هزار موشک در اختیار دارد.»

مهم نیست چند موشک در اختیار دارد. مهم توانایی استفاده از آنهاست. تا حالا که نسبت تلفات در درگیری های حزب الله و اسرائیل تقریباً بیست به یک بوده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۵
وقتی معیار حرف زدنت و معیار حقیقتت حرف اسراییل باشه نتیجه ش میشه همین . و هنوز نمیدونی اسراییل حتی یک کلمه راست نمیگه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۵
جنگ های بعدی و اتمام آن اسرائیل وجود خارجی نخواهد داشت
ناشناس
| Australia |
۰۷:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۵
اگر بخواهیم بی‌طرفانه و فقط فنی حرف بزنیم اسرائیل تا الان با حملات هدفمندش ثابت کرده اشراف اطلاعاتی بسیار بالایی به دشمنانش داره. مختصات تمام سیلوهای موشکی حزب الله رو دارن و در صورت رویارویی بزرگ همه رو روز اول جنگ منهدم میکنن. اصلا هم مهم نیست چند صدهزار موشک اون تو باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۵
با عملکرد فوق العاده گنبد آهنین اسراییل در جنگ غزه که تقریبا به نابودی همه موشک های شلیک شده انجامید، اگر حزب الله یک میلیون موشک هم داشته باشد، کاری از پبش نخواهد برد
هنیه کجا رفته؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۵
الی کریمی رهبر دوزاری شما کجاست
ناشناس
| Canada |
۰۱:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۵
ننگ بر شما. بی مزه های بی خاصیت آلبانی نشین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۵
جایی نرفته.هنوز تو همون شرایط سخته هتلهایه قطر هستش و به شدت مشغول مبارزه با اسرائیل.!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۵
بزرگترین اهداف بدخواهان کشور بزرگ ایران ایجاد چنددستگی در ملت بود که متاسفانه بهش دست پیدا کرده اند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۵
رفته پیش علی کریمی و مسیح علینژاد
سوال : ممکنه کسی بتونه به هر دلیلی این همه آدم بکشه ؟
جواب : بله مگه هیتلر نکشت؟ ، مگه تیمور نکشت؟ ، مگه چنگیز نکشت؟ ، مگه اسکندر نکشت ؟
نمیدونم چرا همه کشتارهای تاریخ بوی صهیونیست میده ؟
پاسخ ها
صدرا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۵
در مورد کشتار در سوریه نظرت چیه ؟؟
اماری از کشته های اونجا هم داری ؟؟
یا انسانیتت به اونجا میرسه خفه میشه ؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۵
تو‌ دلسوز سوریه ای؟ سوریه هم حاج قاسم نحات داد و تو زیر پتو بودی
چین و روسیه باید پاسخ بدن. اگر وتو نمی‌کردند رژیم صهیونسیتی مجبور به عقب نشینی بود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۵
خود حماس از چین و روسیه تشکر کرده تو چی میگی
ناشناس
| Canada |
۰۱:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۵
قطعنامه رو خوندی که نظر چرت میدی؟ قطعنامه آمریکایی حق دفاع را برای رژیم آپارتایدی به رسمیت شناخته و نسل کشی را توجیه و ادامه اون را منوط به تشخیص صهیونیست ها میدونه و صرفا با لحن غیراجباری و ملایم از صهیونیست ها می خواد. یک اتش بس دوستانه بکنه که هدف اون هم آزادی اسراشون هست تا اعلام پیروزی کنند. و بمباران رفح را با خیال راحت تر. ادامه بدن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۵
حالت خوبه؟ عقل داری؟ سواد داری؟ کلا چیزی به اسم فهم داری؟
کسی احساساتش جریحه دار نشد؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۵
نه
اسماعیل هنیه برای اقدام نابخردانه اش به مردم غزه تا قیامت مدیون است .
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۱:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۵
ننگ بر آلبانی نشین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۵
خدا بهت عقل بده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۵
از سال ۲۰۱۷ هنیه رییس حماس نیست السنوار هست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۵
مردم غزه در رفاه داشتن زندگی میکردن
تا اینکه یهو حماس تصمیم گرفت این خوشی رو نابود کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۵
ای کاش انسانیت نمرده باشه.توکه از ماهواره خط میگیری
ااطلاعات خودت را افزایش بده صهیونیسم برنامه نابودی غزه را داشت..ودارد
رسایی و پناهیان و شریعتمداری و رائفی پور برن کمک
ما خودمون زیر بار تورم له شدیم
نه برا خودمون نه برا بچه ها مون نتونستیم خرید کنیم براعید
حالا غصه کی و چی رو بخوریم ...
مسئولین بی درد برن کمک
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۱:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۵
انسانیت در وجود شما نیست که یک چنین کامنت های سفارشی و صد. من یک غازی می نویسید. زنان و کودکان غزه را دارند. قصابی می کنند. شما چرت و پرت می نویسید. آدمیت درتون مرده. ننگ بر شما آلبانی نشین ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۵
اینقدر آلبانی البانی نکن.انتخابات نشون داد حداقل ۶۰ درصد مخالف نظرات شما هستن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۵
دربست نوکرتم ، چون حرف دل اکثر مردم ایران رو زدی
مرگ براسرائیل وحامیان اسرائیل،خداوند در این جنگ نابرابر خواست خوی حیوانی و دد منشی اسرائیل وآمریکا را به جهانیان ثابت نماید که همینطور هم شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۵
پاشو پاشو سرمون درد گرفت. پلشو برو غزه طرفدار حماس خوی انسانیتون هم دیدیم
هژبر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۵
خوب حالا مرحله بعدش چیه؟ خدا برنامه اش چیه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۵
معلومه جیبت پره و شکمت سیر
شک ندارم چربی خون و فشار خون داری
دور شکمت هم ۱۲۰ سانته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۵
اینایی ک طرفدار اسرائیل هستند حقشون از گشنگی بمیرن
با این کارها سرعت محو شدن خودش را بیشتر می‌ کند
من فقط یک سوال دارم
حماس چه احساس قدرتی داشت که به صهیونیستهای خدا نشناس حمله کرد؟؟؟?
مثل این بود که یه بچه ناتوان چوب توی کندوی زنبور بزنه
فعلا چیزی که دیده میشه محو شدن غزه و مردم غزه است دست حماس درد نکنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۵
فعلا مردم غزه و اکراین و روسیه قربانی دعواهای قدرت شده اند
کله پوک بیسواد و مغرور ی به نام پوتین میخواد با این بازیها چتدسال برکرسی قدرت بمونه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۵
حرف حساب جواب نداره
دلار چند؟
مرگ بر صهیونیست بز دل
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۵
تشت نداری، یا آب سرد در دسترس نیست؟
۝۝۝۝۝۝۝
﴿الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ وَعَجِّلْ فَرَجَهُمْ وَالْعَنْ أعْداءَهُم﴾
۝۝۝
﴿اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج﴾
۝۝۝
یا الله به حق محمد و آل محمد
از اختلاس و تورم نجاتمون بده
۝۝۝
و
از دست جنایتکارای جنگی غاصب قصاب صهیونست، مردم مظلوم فلسطین رو نجات بده.
۝۝۝
﴿الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ وَعَجِّلْ فَرَجَهُمْ وَالْعَنْ أعْداءَهُم﴾
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۵
نجات مردم غزه فقط به دست حماس ممکن است، آنهم با آزادی گروگان های اسراییلی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۵
فارسی حرف بزن پسرم
به نظر من روسیه تاوان خیلی بدی برای جنگی که به سفارش انها حماس راه انداخت وباعث کشته شدن اسراییلیها وفلسطینیها شد و فقط صرفا به خاطر اینکه حواسها به اون سمت بره وکمکهای غرب به اوکراین کم بشه. و هنوز هم ادامه داره خواهد پرداخت.دنیا دار مکافاته.نفرین مادران کشته شدگان دو سمت جنگ دامانتون رو خواهد گرفت.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۵
پوتین هم همچون حماس، رفتنی است
محبوبه شیردل انجی خان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۶
واقعا کسی که حماس وپوتین ویاورانشان را زیر سوال می برد مسئله داراست جایش کنار داعش و صهیونیسم است این جا چه
لعنت بر جنگ و جنگ افروز و جنگ طلب
کاری نداره اتش افروزان اگه خیلی دلشون برا مردم غزه می سوزد تسلیم بشن از هتل لاکچریشون بیان بیرون همه دعواها بخوابه !!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۵
همینو بگو
اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۵
بحق حضرت زهرا
قوه قضاییه باید در مورد نحوه واگذاری بقیه حوزه های علمیه نیز بررسی لازم را بکند شاید این یک رویه باشد و چون این حوزه علمیه لاکچری بوده مورد توجه قرار گرفته و احتمال جعل امضاء توسط فرزندان و حضور فرد شبیه در دفترخانه ها و کارهای دیگر توسط اسرائیل و استکبار جهانی هم بعید نیست چون این کار موساد است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۵
مرحبا .... عجب تیکه ای انداختی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۵
آره اثر انگشت رو هم جعل کردن نامردا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۵
تا عمر داری فشار بخور ک فقط تو مجازی هستی..
به نظرم باید شیرینی پخش کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۵
از فشار خوردنتون لذت میبرم
روسیه و چین نباید قطعنامه شورای امنیت برای آتش رو وتو میکردند باید اجازه میدادند آتش بس برقرار بشه . اگه گروگانها آزاد بشن اسرائیل بهانه ای برای ادامه جنگ نداره حماس بهتره گروگانها رو آزاد کنه تا افراد بیشتری کشته نشن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۵
اسراییلرنمیتواند در منطقه ساکت بنشیندبا دانشمندان هسته ای ما چکار کرد خوی تجاوز دارد
ی سری اینجا خیلی ادعا دارند.. خب شماها برید اکراین و ب داد اونا برسید.. نازی ها در خطرند چرا شماها لال شدید؟ فقط تو مجازی؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست