بازدید 2646

جبهه مقاومت انتقام تجاوز به زنان فلسطینی را می‌گیرد

حمیدرضا ترقی، قائم مقام دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی گفت: قطعاً ملت فلسطین و جبهه مقاومت، انتقام این جنایت را به بدترین شکل از صهیونیست‌ها خواهند گرفت.
کد خبر: ۱۲۲۸۶۶۱
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۱ 25 March 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، حمیدرضا ترقی، قائم مقام دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی، در محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی در بیمارستان شفا و تجاوز به پناهندگان، گفت: این عمل، علاوه بر آنکه در بین مسلمانان از وقاحت بسیار بالایی برخوردار بوده و غیرت مسلمانان را برمی‌انگیزد و تنفر شدیدتری را نسبت به صهیونیست‌ها پدید می‌آورد، فشار بین المللی و افکار عمومی جهانی را برای مقابله با صهیونیست‌ها افزایش داده و دست مقاومت را برای برخورد با این جنایتکاران بازتر می‌سازد. وی تاکید کرد: طبیعی است که اگر این اقدام، در مجامع بین المللی و در بین افکار عمومی محکوم نشده و تقبیح نگردد، و مجامع بین‌المللی نسبت به این جنایت صهیونیست‌ها موضع قاطع و محکمی نگیرند، این نوع رفتار در جنگ‌ها عادی‌سازی می‌شود و برای آینده بشریت خطرات بسیار زیادی را به بار می‌آورد.

قائم مقام دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی ادامه داد: به نظر می‌رسد که مقاومت پاسخ این جنایت صهیونیست‌ها را با قاطعیت خواهد داد؛ کما اینکه امروز صبح در پاسخ به این جنایت شنیع، ساختمان وزارت جنگ اسرائیل مورد هدف حملات مقاومت قرار گرفت.ترقی افزود: همچنین، بدیهی است که این جنایات نمی‌تواند حرکت حماس و مقاومت را از مسیر حرکت حساب شده و دوراندیشانه خودش منحرف ساخته و آن را دچار یک احساسات زدگی کند. به هر حال، قطعاً ملت فلسطین و جبهه مقاومت، انتقام این جنایت را به بدترین شکل از صهیونیست‌ها خواهند گرفت.

وی در تبیین واکنش سران کشورهای عربی نسبت این جنایت گفت: اگر غیرتی برای سران کشورهای عربی باقی مانده باشد و آن را آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها از بین نبرده باشند، این جنایت نقش بسیار مهمی در تشدید ضدیت با اسرائیل و جلوگیری از هرگونه عادی سازی با رژیم صهیونیستی را خواهد داشت. همانطور که سران عربستان، به واسطه همین جنایات رژیم صهیونیستی اعلام کرده‌اند که روند عادی‌سازی روابط خود را متوقف کرده‌اند، زیرا موجب شده است که به عنوان خائن به اسلام و ملت‌های عربی شناخته شوند، این رفتارهای رژیم صهیونیستی، می‌تواند عامل ضدیت بیشتر کشورهای عربی با این رژیم شود. در پایان، قائم مقام دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی تصریح کرد: اینگونه اقدامات صهیونیست‌ها، برخلاف تصوری که آن‌ها برای عادی‌سازی روابط خود با کشورهای عربی داشتند، نه تنها روند عادی سازی را با مانعی جدی مواجه کرده است، بلکه جبهه مقاومت را تقویت کرده و حمایت بیشتر ملت‌های اسلامی را از اندیشه مقاومت سبب شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی