بازدید 3238

طوفان رمضانی مردم یمن در حمایت از غزه

یمنی‌ها روز گذشته برای حمایت از مردم نوار غزه که از بیش از پنج ماه گذشته در معرض حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی قرار داشته‌اند، در میدان السبعین شهر صنعا جمع شدند.
کد خبر: ۱۲۲۸۳۶۷
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۱ 23 March 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، مردم یمن امروز جمعه پس از برپایی دومین نماز جمعه ماه رمضان، تظاهراتی را برای حمایت از مردم فلسطین به ویژه ساکنان غزه آغاز کرده و خود را به میدان «السبعین» شهر صنعاء رساندند.

این تظاهرات با عنوان «عملیات ما ادامه دارد حملاتتان را متوقف کنید» آغاز شد و تصاویری از مشارکت گسترده یمنی‌ها در این تظاهرات منتشر شد.

به گزارش شبکه خبری «المسیره»، در بیانیه‌ای که برگزارکنندگان این تظاهرات منتشر کردند، ضمن تقدیر از مقاومت ملت فلسطین وابراز همدردی عمیق با آنها به دلیل جنایات بی‌سابقه‌ای که در معرضش قرار دارند، بر اهمیت استمرار فعالیت‌ها و راهپیمایی‌های مردمی در حمایت از ملت فلسطین و نبرد مقدسشان علیه رژیم صهیونیستی تاکید شد.

همچنین در این بیانیه بر لزوم تداوم عملیات نظامی یمن در حمایت از عملیات طوفان الاقصی تا زمانی که جنگ متوقف شده و محاصره ملت فلسطین متوقف شود، تاکید شد.

در ادامه این بیانیه نیز ضمن تبریک بابت عملیات ویژه و مستمر رزمندگان محور جهاد و مقاومت و عملیات‌های قهرمانانه آنها در فلسطین و نوار غزه، از نیروهای مسلح یمن در تشکل‌های مختلف خواسته شده عملیات‌های ویژه خود علیه دشمن صهیونیستی-آمریکایی-انگلیسی را افزایش دهند.

همچنین در این بیانیه بار دیگر از همه خواسته شده بر اساس اصل ایمان و اخلاق تمامی کالاهای آمریکایی و اسرائیلی و شرکت‌های حامی آنها را تحریم کنند.

در بیانیه یاد شده از تمامی نهادها و اتحادیه‌های پزشکی و درمانی نیز خواسته شده فورا برای متوقف کردن تخریب گسترده و هولناک مراکز درمانی و ترور پزشکان و بیماران اقدامی را در پیش گیرند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی