بازدید 1542
باشگاه اسیر فلسطین:

بازداشت دوباره ۱۴ اسیر فلسطینیِ آزادشده در قالب توافق

باشگاه اسیر فلسطین اعلام کرد که رژیم صهیونیستی ۱۴ تن از اسیران فلسطینی را که در قالب توافق مبادله اسیران و آتش‌بس موقت آزاد شده بودند دوباره بازداشت کرده است.
کد خبر: ۱۲۲۸۱۵۹
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۷ 21 March 2024

 

به گزارش تابناک به نقل از دانشجو، رژیم صهیونیستی ۱۴ اسیر فلسطینی را که در نوامبر سال گذشته میلادی در قالب توافق مبادله اسیران میان این رژیم و مقاومت فلسطین آزاد شده بودند دوباره به اسارت درآورده و بازداشت کرده است.

همچنین این مؤسسه حقوقی فلسطینی تاکید کرد که نظامیان ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی از شامگاه چهارشنبه تا صبح امروز پنج‌شنبه دست‌کم ۲۵ شهروند فلسطینی را در کرانه باختری بازداشت کرده‌اند.

بر اساس گزارش باشگاه اسیر فلسطین در میان این فلسطینیانِ بازداشت‌شده از سوی نظامیان صهیونیست، ۲ کودک و چند آزاده فلسطینی به چشم می‌خورند.

علاوه بر این باشگاه اسیر فلسطین بیان کرد که در حال حاضر ۶۷ بانوی فلسطینی در بند زندان‌های رژیم صهیونیستی هستند که ۲۸ تن از آنان مادر هستند و از ملاقات با خانواده و فرزندان خود محروم‌اند.

بر اساس این گزارش در میان این بانوان اسیر، برخی مادران، همسران و خواهران اسرا، خواهران شهدا، آزادگانِ دوباره به اسارت درآمده، یک مادر شهید و یک اسیر زخمی حضور دارند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست