بازدید 3289

کرایه تاکسی در تبریز ۴۵ درصد افزایش یافت

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تبریز اعلام کرد: قیمت کرایه های تاکسی در این کلانشهر از ابتدای امسال نسبت به سال گذشته ۴۵ درصد افزایش یافت.
کد خبر: ۱۲۲۸۰۰۸
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۳ 20 March 2024

 

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، از سازمان تاکسیرانی تبریز، عبدالرحیم قاصدی روز چهارشنبه افزایش نرخ کرایه تاکسی‌ها و شرکت های حمل و نقل درون شهری در سال جدید را مصوبه شورای اسلامی شهر اعلام و اظهار کرد: این مصوبه به تایید فرمانداری شهرستان تبریز نیز رسیده است.

وی یادآور شد: اجرای مصوبه یاد شده مبنی بر افزایش نرخ کرایه های تاکسی از امروز/ اول فروردین ماه سال ۱۴۰۳ / اجرایی می شود.

قاصدی ادامه داد: به منظور آگاهی شهروندان از نرخ‌های جدید، کرایه‌های مصوب در مسیرهای مختلف شهر با نصب بنر در ایستگاه های تاکسی در خطوط مختلف که با مبدا و مقصد مشخص تعیین شده دارند، اطلاع رسانی خواهد شد.

وی اضافه کرد: گشت های انتظامی و عوامل سازمان تاکسیرانی تبریز به صورت محسوس و نامحسوس در این زمینه نظارت دارند و رانندگان تاکسی نیز ملزم به رعایت فیمت های جدید هستند.

قاصدی گفت: واحد رسیدگی به شکایات مردمی سازمان تاکسیرانی شهرداری تبریز با شماره تلفن ۳۴۷۶۰۲۹۲ آماده پاسخگویی به شکایات احتمالی شهروندان در این خصوص است.

 در حال حاضر تعداد تاکسی های کلانشهر تبریز ۱۰ هزار و ۸۳۳ دستگاه است که به طور معمول ۱۰ درصد آنها همواره بنا به دلایلی غیرفعال هستند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست