بازدید 1544

تداوم امدادرسانی به سیل زدگان در ۵ استان

رییس جمعیت هلال احمر گفت: داروخانه‌های هلال احمر در ایام نوروز به صورت شبانه روزی باز است.
کد خبر: ۱۲۲۷۹۷۱
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۰ 20 March 2024

به گزارش «تابناک»، پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر گفت: با توجه به هشدارهای هواشناسی و میزان بارش در ۵ استان، تا به حال در این استان‌ها به ۶۲۰ نفر خدمت رسانی کردیم ۱۳۰ نفر به مناطق امن هدایت شدند. ۱۲۰ نفر اسکان اضطراری یافتند و ۷۳ مورد تخلیه آب منازل انجام شده است دو روستا که در خطر قرار داشت با همکاری فرمانداری در استان کهگیلویه و بویر احمد و یک روستا در کوهدشت لرستان تخلیه شد.

وی گفت: امداد رسانی ادامه دارد کارهای زیادی در حال انجام است بیشترین خدمت رسانی در جاده‌ها انجام شد و انتقال مصدومین حدود ۴ درصد افزایش داشته است. ۳۳۷۸ نفر در این ایام از خدمات جاده‌ای برای امکانات جست‌وجو، رهاسازی و انتقال به مراکز درمانی استفاده کردند.

کولیوند با اعلام اینکه پویش‌های به رفت، دوستدار کودک ایجاد شده است گفت. داروخانه‌ها و مراکز درمانی و فیزیوتراپی و مراکز معاینه حجاج و واکسیناسیون حجاج کاملاً فعال هستند.

وی در ادامه گفت: توان امدادی دو برابر شد. بیش از ۱۳۰ هزار نفر در این خدمات رسانی شرکت می‌کنند برخی از کارها برای اولین بار انجام شده است. افرادی که سن بالایی دارند یا فرزندانشان کنارشان نیست، جمعیت هلال احمر به عنوان یکی از اعضای خانواده به آنها سر می‌زند کنارشان می‌ماند چون ما همه یک خانواده و یک جمعیت هستیم. کمک رسانی‌ها در قالب هلال احمر انجام می‌شود و داروخانه‌ها را شبانه روزی کردیم. دسترسی مردم به مراکز فیزیوتراپی و توانبخشی نیز در ایام عید باز است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی