بازدید 3239
۱

عنایتی: جلوی این پرسپولیس هم دفاع اتوبوسی نکردیم

کد خبر: ۱۲۲۷۶۱۵
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۶ 17 March 2024

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: ما چیزی که انتظار داشتیم نبودیم ولی تلاش بچه‌ها فوق‌العاده خوب بود.

به گزارش تابناک ورزشی، رضا عنایتی بعد از شکست 2 بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: امروز برای تیم ما آن چیزی که انتظار داشتیم اتفاق نیفتاد. به پرسپولیس بابت سه امتیاز تبریک می‌گویم. ما چیزی که انتظار داشتیم نبودیم ولی تلاش بچه‌ها فوق‌العاده خوب بود. متأسفانه طی دو روز گذشته و پیش از آنکه برای بازی برابر پرسپولیس آماده شویم، برای ما اتفاق بدی افتاد و سه بازیکن اصلی ما دچار مصدومیت شدند.

وی در ادامه افزود: فرشید اسماعیلی که خیلی می‌توانست در این بازی به ما کمک کند، ابراهیم صالحی و دانیال جهانبخش به دلیل مصدومیت نتوانستند در این بازی حاضر باشند. امروز با کمبود بازیکن مواجه بودیم.

سرمربی تیم پیکان با اشاره به کیفیت تیم پرسپولیس و کمبود تعداد بازیکنانش، تصریح کرد: می‌دانستیم با تیمی کاملاً حرفه‌ای مواجه شدیم. شاید 80 درصد بازیکنان این تیم در حد ملی هستند. ما تلاش‌مان را کردیم و مجبور شدیم از بازیکن رده نوجوانان خودمان استفاده کنیم. ما هر بازی دو یا سه بازیکن اینطوری داریم.

عنایتی با اشاره به عملکرد تیمش مقابل پرسپولیس، گفت: واقعاً بچه‌ها همه توان‌شان را برای یک بازی خوب گذاشتند، ولی فکر می‌کنم آن چیزی که توقع داشتیم، نشد. جا دارد از بچه‌های خودم تشکر کنم همه توان و انرژی‌شان را گذاشتند. باید چند روزی را استراحت کنیم.

سرمربی پیکان راجع به اینکه انتظار هواداران پرسپولیس شاید سبک بازی بسته و دفاع اتوبوسی از پیکان بود، اظهار داشت: خودم در تیم‌هایی که بودم و حتی با تیم‌هایی به لحاظ نفرات ضعیف‌تر مقابل تیم بزرگتر قرار گرفتیم، همیشه ما یک فلسفه برای خودمان داریم که نتیجه را به هر قیمت نمی‌خواهیم. قصد داریم آنها که فوتبال را می‌بینند و آن را می‌فهمند جنبه خوب فوتبال را ببینند.

وی ادامه داد: ما تاکتیک‌هایی برای خودمان داریم. درست است که بازی باب میل ما پیش نرفت. اکثر بازی‌های‌مان را با مالکیت خوب پیش بردیم. بچه‌ها امروز یک مقداری در شوک بودند. نبود سه بازیکن تأثیرگذار در بازی می‌تواند تاکتیک و نتیجه را تغییر بدهد. افشین صادقی 16، 17 ساله مقابل پرسپولیس بازی کرد. اینها برای من خوشایند است. ما کار خودمان را انجام می‌دهیم و فلسفه خودمان را با هر نتیجه‌ای که رقم بخورد، آن را انجام می‌دهیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
عوضش تیم سابقت دفاع قطاری کرد !!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار