بازدید 13308

تلاش برای بازگرداندن خانم خاص به بهانه خرابی اینترنت در قرن ۲۱ / آقای تاج؛ آیا مجمع آنلاین فدراسیون باطل شده؟

آیا در فوتبال ایران قحطی مدیر زن است که این فرد خارج از خانواده فوتبال وارد شود و حالا که رای نیاورده، با فشار و لابی نگهش دارند؟ اگر این وصله به تاج نمی‌چسبد باید ورود کند و بدون تعارف کاسه و کوزه دور زدن مجمع را به هم بریزد.
کد خبر: ۱۲۲۷۳۸۴
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۸ 16 March 2024

تلاش برای بازگرداندن خانم خاص به بهانه خرابی اینترنت در قرن ۲۱ / آقای تاج؛ آیا مجمع آنلاین فدراسیون باطل است؟

چشمه دیگری از تردستی‌های تاج و رفقا در مجمع فدراسیون فوتبال به نمایش درآمده و گزینه‌ای که برای نایب رئیسی رای نیاورده بود، از فدراسیون کنار نرفته است!

به گزارش تابناک ورزشی؛ بارها نوشته‌ایم که مهدی تاج هر آنچه در فوتبال دلش می‌خواهد انجام می‌دهد و هیچ ارگان و نهادی توان ایستادن مقابل او را ندارد. تاج به مدیر مستمع آزاد و بدون کنترلی در ورزش کشور تبدیل شده که خودش رئیس خودش است و مقام بالادستی ندارد؛ نه معاون ورزش حرفه‌ای،  نه شخص وزیر ورزش، نه مجلس و نمایندگانش، نه معاون اول رئیس‌جمهور و نه خود رئیس‌جمهور... او به هیچکس پاسخگو نیست و تا هر وقت دلش می‌خواهد می‌تواند بماند. اگر می‌گویید نه، بگویید بالای چشمش ابروست تا بلافاصله از فیفا و ای اف سی نامه هشدار و اخطار بیاید.

چرا تاج به چنین جایگاهی رسیده؟ او پولدار است اما این دلیل قدرت فوق العاده اش نیست. دلیل جای دیگری‌ لست؛ او خودش رییس مجمع فدراسیون فوتبال است و وزیر را هم با اصلاحات سال گذشته اساسنامه در آن به تماشاچی بدون رای و حق اظهارنظر تبدیل کرده است. در واقع همه راه‌ها در فوتبال ایران به تاج ختم می‌شود... .

تاج، حالا با رییس سپاه پاسداران قدم می‌زند و خودش را در قواره سران کشور می‌بیند و نهادهای خاص هم از او حمایت می‌کنند. با چند پرونده در جریان در قوه قضاییه، ککش نمی‌گزد و کسی، کاری به کارش ندارد. خبری از حداقل چهار پرونده ای که خودش در تلویزیون اعتراف کرده بود در دادگاه دارد، نیست.

باخت شش گله به انگلیس در جام جهانی یا شکست مقابل آمریکا هم باعث نمی‌شود از مردم عذرخواهی کند، همانطور که به باد دادن میلیون‌ها یورو پول کشور در فیفا طی پرونده لعنتی ویلموتس هم باعث نشد کسی یقه‌اش را بگیرد. پای این و آن را وسط کشید و بالاخره از مهلکه گریخت و پرونده ویلموتس را ته جیبش مچاله کرد و روی آنتن زنده هم به مردم نشانش داد! او خوب می‌داند که "گردن کلفت" است و اعضای مجمع هم روی حرفش ، حرف نخواهند زد.

حالا با این مختصات، فکر کنید در زیرمجموعه فدراسیون فوتبال چه خبر است؟ همه می‌خواهند برای خود، مهدی تاج باشند. آنها یاد گرفته‌اند که می‌شود تحت هر شرایطی ماند و کنار نرفت.

همین حالا دو عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال تاج، شامل محمدرضا ساکت و منصور قنبرزاده کاملا غیرقانونی سرجایشان هستند و تکان نمی‌خورند. آنها نفس‌کش می‌طلبند و با رفتارشان می‌گویند وقتی تاج توانست چرا ما نتوانیم؟

تلاش برای بازگرداندن خانم خاص به بهانه خرابی اینترنت در قرن ۲۱ / آقای تاج؛ آیا مجمع آنلاین فدراسیون باطل است؟

ماجرای جدید تاج در فوتبال به یک خانم برمی‌گردد که او نیز گویا خط قرمز مستقیم یا غیرمستقیم آقایان شده است.

داستان از این قرار است که چند روز قبل در حاشیه مجمع عمومی آنلاین فدراسیون که آخر کسی نفهمید چرا آنلاین برگزار شد، مریم‌ منظمی ‌بدون‌ داشتن هیچ‌ رقیبی نتوانست از مجمع برای نایب رییسی فدراسیون رای اعتماد بگیرد و‌ طبیعی است طبق اساسنامه فدراسیون فوتبال باید نفر جدید جانشین او شود.

خانمی چادری با تیپ تراز زنان مدیر در جمهوری اسلامی که طی چند سال اخیر در مجالس و مجامع و محافل فوتبال حاضر شده و در چارچوب ترسیم شده رییس، حرکت می‌کند. او حالا قاعدتا باید از فوتبال بدون عذر و بهانه کنار برودف چون مجمع او را نخواسته و شاید منتظر گزينه ای بهتر از سوی رئیس است.

حذف دو کمک داور زن ایرانی از اتاق وی ای آر دربی ۱۰۳ ، هنوز نه پاسخی از سوی منظمی داشته و نه خود تاج. همچنین سقوط تیم ملی زنان ایران در رنکینگ فیفا حاصل عدم تحرک و بازی تدارکاتی و برنامه این تیم ملی است که در این مورد هم منظمی روزه سکوت گرفته است.

حالا چند روز بعد از این ماجرا، مدارکی در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته که نشان می‌دهد افرادی بنا به سفارش برخی‌ مدیران مافیایی فوتبال، در حال تلاش برای ابقای این خانم هستند که مجمع به او رای اعتماد نداده است؛ آن هم در شرایطی که اکثریت اعضای مجمع حضور داشته‌اند و رسمیت مجمع اعلام شده است.

تلاش برای بازگرداندن خانم خاص به بهانه خرابی اینترنت در قرن ۲۱ / آقای تاج؛ آیا مجمع آنلاین فدراسیون باطل است؟

اتفاق عجیب اینکه به برخی اعضای مجمع سفارش شده تمام تلاش خود را به کار گیرند تا سناریویی غیرقانونی برای ادامه فعالیت مریم‌ منظمی به عنوان سرپرست نایب رییسی بانوان درست شود. به‌ همین ترتیب، مکاتباتی با دبیرکل انجام ‌و درخواست شده بخاطر اینکه مجمع وبینار بوده و برخی اعضا به خاطر مشکل اینترنت یا عدم اطلاع رسانی درست در زمان رای‌گیری حضور نداشته‌اند، خانم منظمی در سمت قبلی خود ابقا و در مجمع فوق‌العاده بعدی دوباره درباره نایب رییسی او رای ‌گیری انجام شود؛ آن هم درشرایطی که ۷۰عضو مجمع آنلاین رای دادند!

اگر چنین اتفاقی رقم بخورد و بپذیریم که اینترنت اختلال داشته، یعنی باقی تصمیم‌های مجمع اخیر هم مخدوش است و اصلا کل مجمع آنلاین فدراسیون فوتبال باید ملغی شود!

در این موقعیت تاج‌ باید به عنوان حافظ قانون، جلوی ادامه این روند غیر قانونی که احترام و جایگاه ‌مجمع عمومی را زیر سوال می‌برد، بگیرد!

این اقدام خلاف اساسنامه، خلاف مقررات و یک بدعت بسیار بد و‌ غلط‌ در مجمع فدراسیون فوتبال خواهد بود و جایگاه و رای مجمع عمومی را به عنوان بالاترین رکن تصمیم گیری در فوتبال ایران زیر سوال می‌برد.

تلاش برای بازگرداندن خانم خاص به بهانه خرابی اینترنت در قرن ۲۱ / آقای تاج؛ آیا مجمع آنلاین فدراسیون باطل است؟

در این مورد فرهیختگان نوشته: به امید رسیدگی ویژه رییس فدراسیون‌ به این موضوع و جلوگیری از ادامه این روند، مدارک‌ ‌و ‌اطلاعات دقیق‌تر درباره این تلاش‌های عجیب پشت پرده را منتشر نمی‌کند.

آیا در فوتبال ایران قحطی مدیر زن است که این فرد خارج از خانواده فوتبال وارد شود و حالا که رای نیاورده، با فشار و لابی نگهش دارند؟ اگر این وصله به تاج نمی‌چسبد، باید ورود کند و بدون تعارف کاسه و کوزه دور زدن مجمع را به هم بریزد.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۰
در انتظار بررسی: ۱۳
انتشار یافته: ۲۵
مجمع به صورت ان لاین کاملا خلاف قانون است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
در یک عبارت میشه کل کشور رو خلاصه کرد: فساد سیستماتیک
نمیشناسمش اما دمش گرم
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۲۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
چرا ؟ چون پوشش مورد نظر شما و اقلیت مطلق را دارد. حتی اگر تخصص و یا حتی سواد مربوطه را نداشته باشد ؟
متاسفم به مسیولین و تاج
عذر میخوام ولی به درک.
چی تو این مملکت سرجاشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
این جمله چکیده میزان امید ملت به این کشور و مسئولین هست
قدرت تاج از انتخابات بالاتره
این خانم از خواهران افغانی است ؟
مدیریت باندی یعنی همین .
باید دید در پشت پرده چه ارتباطاتی با مردان فوتبال دارد و لا غیر همین
فوتبال زنان فقط هزینه بر هست هیچ وقت هم نتیجه نمی گیرند ورزشکاران این رشته هم در بخش بانوان برای ملت طاقچه بالا می گذارند!
چه خدمتی ارائه میده که میخوان اینجوری نگهش دارن؟
یعنی فساد سر تا پای اینها (فدراسیون فوتبال و کشتی و ...) را گرفته و کسی هم جرات ندارد حتی یک سوال کوچک کند.
اول شما بفرمائید آقای تاج چه هیزم تری به شما فروخته! که اینقدر مدام و مستمر علیه او میزنید و نمیدانم چرا او را به مقام یا همون نزدیکی هم رسانیده اید.بابا شما خودتان برید دنبال سازندگی. از تخریب چه دیده اید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
شما اصفهانی ها پشت هم در نیایید نصف مشکل مملکت حله
نادر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
افتخارات آقای تاج در فدراسیون فوتبال را با رسم شکل نام ببرید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
علی جون آقای تاج از فامیلا هستن؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
تپه در نورزیده نذاشته این مرد یه تنه داره نابود میکنه اونوقت میگی چرا تخریبش میکنین این بابا خودش آخر گردان تخریبه تو ورزش این مملکت
سید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
هیزم تر نه هیزمهای تری که به ملت فروخته را خیلی زیبا در متن نوشتن.یک بار دیگه مطالعه بفرمایید
معضل ریاست تاج مثل هزاران هزار معاضل{جمع معضل (:} دیگه
کیه به کیه؟
یعنی بقیه افرادی که الان پست و مقام دارند رای گرفتند یا مثلا رای دارند؟ خود اقای رئیسی که رئیس جمهور است رای مردم را گرفته است؟
به تاج همه چیز میچسبه حتی تفلون
جدی میفرمایید.!!به خدمات بینظیر سرکار خانم توجه شود!!!!!!!!!!!!!
در انتخاب تاج و امثال آن دخیل نیسند منبعش از جای دگر است و بس.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست