بازدید 7084

انتقام تاج از مجلسی که به او گیر داده بود

آنها اختلاف نظر علنی با تاج بر سر اصلاح اساسنامه فدراسیون فوتبال داشتند و کار به تهدید فیفا کشیده شد. پرداخت غرامت ویلموتس از محل مطالبات ایران در فیفا هم از جمله این اختلاف نمایندگان با رئیس فدراسیون بود پس تاج حق دارد که دنبال تغییر این نمایندگان پیگیر باشد
کد خبر: ۱۲۲۴۷۵۰
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۴ 01 March 2024

انتقام تاج از مجلسی که به او گیر داده بود

رئیس فدراسیون فوتبال طی دوره جاری مجلس ، نمایندگان منتقد زیادی در خانه ملت داشت که مهم‌ترین آنها قاضی زاده هاشمی بود.

به گزارش تابناک ورزشی؛ نمایندگان دوره فعلی بارها علیه تاج، چه در دوره قرارداد ویلموتس و چه در دوره انتخابات اخیر و حضور غیرقانونی او ، و چه بابت پرونده‌ های نجومی این فرد در دستگاه قضایی ورود کردند و در صداوسیما هم علیه او علنی دست به مصاحبه زدند.

مهدی تاج امروز درمورد حضورش در رای‌گیری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری گفت: توقع دارم فراکسیون ورزش مجلس قوت بیشتری بگیرید و با انتخاب افراد ورزشی، در این کمیسیون کارهای جدی انجام شود!

این طعنه واضح تاج به همین نمایندگان پیگیر و فوتبالی بود که بارها او را تحت فشار قرار داده و بابت تصمیمات جنجالی مواخذه اش کردند؛ یکی از این پرونده‌ها دریافت دو میلیون یورو از شستا بابت پرداخت به مارک ویلموتس بود.

همچنین آنها اختلاف نظز علنی با تاج بر سر اصلاح اساسنامه فدراسیون فوتبال داشتند و کار به تهدید فیفا کشیده شد.

اظهار داشت: ما هم مثل سایر مردم و اهالی ورزش برای انداختن رای به صندوق آمدیم. خوبی کار این است برای اهالی ورزش جای مخصوصی در نظر گرفته‌اند. حضور آنها هم پرشور است و می‌بینید که من هم در صف ایستاده‌ام.

وی درمورد مطالبه‌اش مثل حق پخش از نمایندگان منتخب، توضیح داد: خوشبختانه در برنامه هفتم مسئله حق پخش دیده شده اما باید تصحیح شود. اکنون مطالبه ما فقط این موضوع نیست بلکه چانه ورزش به ویژه فوتبال از نظر بودجه در کشورمان کوچک است. رقبای ما مثل عربستان، قطر، امارات و... را می‌بینید که در زیرساخت‌ها و مسائل جاری، هزینه‌های جدی دارند‌. با وجود این بودجه محدود می‌بینید عنوان‌های فوتبال ایران خیلی خوب است.

رئیس فدراسیون فوتبال تاکید کرد: در فوتبال، فوتسال، فوتبال ساحلی آقایان و بانوان با همین بودجه نتایج راضی کننده‌ای گرفتیم.

تاج درمورد ویژگی‌های یک نماینده اصلح، گفت: هرکس برای مردم کار کند، اصلح است.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی