بازدید 4561
حالا که خنده‌ها را فاکتور کردی؛

اشک‌ها را هم بشمار آقای تاج!

کد خبر: ۱۲۲۷۲۲۸
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۷ 15 March 2024

 در حوالی پایان سال خورشیدی، رئیس فدراسیون فوتبال به خودش و همکارانش نمره قبولی داده! 

 مهدی تاج می‌گوید: «در جام ملت‌های آسیا با مربی ایرانی نتایج خوبی کسب کردیم و در فوتبال ساحلی هم نتایج خوبی گرفتیم. ۴ بار مردم را خنداندیم. یکی از بازی‌ها دیدار تیم نوجوانان با برزیل در جام‌جهانی بود، دومی بازی با ولز در جام‌جهانی ۲۰۲۲، سومی دیدار با ژاپن در جام ملت‌های آسیا و آخری فوتبال ساحلی. در فوتبال ساحلی، قهرمانی دست ما بود که افتاد. نتایج خوبی رقم زدیم.»

 او می‌گوید تیم ملی در جام ملت‌های آسیا «نتایج خوب» به دست آورد. خب این گزاره از کجا حاصل شده؟ وقتی ما بعد از ۵۰ سال نه قهرمان شدیم و نه حتی به فینال رسیدیم، ادعای کسب نتایج مطلوب چه مفهومی می‌تواند داشته باشد؟ 

 او هم مثل خیلی از دیگر مدیران کشور ، ناکامی‌ها را از یاد می‌برد. بله؛ تیم ملی نوجوانان موفق شد برزیل را ببرد و همه مردم از این موفقیت کیف کردند، اما ما قبلا هم در این رده سابقه پیروزی بر تیمی مثل آلمان را داشتیم. مهم این است که این بچه‌ها رها نشوند. 

 ضمن اینکه همین تیم به مراکش باخت و اوت شد. تیم ملی ساحلی هم که آقای تاج از آن سخن می‌گوید و به‌شدت محبوب و مورد علاقه مردم بود، تیمی است که حتی در فهرست پاداش‌های فدراسیون قرار ندارد و سرمربی‌اش می‌گوید ما ماسه استفاده شده در جام‌جهانی را در ایران نداریم!

 الان دقیقا منت چی را بر سر ما می‌گذارید؟ از همه شگفت‌انگیزتر اما اشاره به ۲ پیروزی تیم ملی برابر ولز و ژاپن در جام‌جهانی و جام ملت‌های آسیا است، بی‌آنکه از شکست‌های وحشتناک اطراف آن سخنی به میان بیاید.

باخت ۶‌گله برابر انگلستان و بعد حتی شکست برابر آمریکا، بعد هم ناکامی مقابل قطر در جام ملت‌های آسیا. 

 در فوتبال، همیشه باید عملکرد کلی تیم را در انتهای مسیر بسنجید، وگرنه عراق هم در جام ملت‌ها ژاپن را برد و لابد الان رئیس فدراسیون فوتبال آنها دارد بر سر مردم‌شان منت می‌گذارد! 

 اگر خنده‌ها را این‌قدر دقیق می‌شمارید، کاش سری هم به تلخکامی‌ها و گریه‌ها بزنید که از قضا تعدادشان بیشتر هم بوده است!

منبع:دنیای‌اقتصاد

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست