بازدید 88674

تاریخ بازی رئال و سیتی در لیگ قهرمانان اروپا

بار قبلی ، رئال مادريد و منچسترسیتی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان به مصاف هم رفاه بودند اما اینبار جدال کارلتو و پپ به حکم قرعه، یک مرحله قبل در یک‌چهارم رقم خورده است.
کد خبر: ۱۲۲۷۲۱۰
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۸ 15 March 2024

با تعیین مسیر صعود تیم‌ها در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا ، زمان مصاف های حساس فوتبال باشگاهی قاره سبز هم اعلام شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ در این مرحله برنده بازی اتلتیکو مادرید - دورتموند مقابل برنده جدال پاری‌سن‌ژرمن - بارسلونا قرار خواهد گرفت.

در سمت مقابل هم برنده بازی آرسنال - بایرن مونیخ مقابل پیروز بازی رئال مادرید - منچسترسیتی مصاف خواهد داد.

اما تاریخ بازیهای مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان هم مشخص شده و طبق آن بازی دور رفت مرحله یک چهارم نهایی روز‌های 21 و 22 فروردین و بازی‌های برگشت یک هفته بعد یعنی روزهای 28 و 29 فروردین برگزار خواهند شد.

 

رویارویی دوباره رئال مادرید و منچسترسیتی در سومین فصل پیاپی در لیگ قهرمانان اروپا، نوید یک جدال جذاب را می‌دهد. نتایج قبلی حاکی از برابری دو تیم است.

 ۲۰۱۵-۱۶: رئال ۱-۰ سیتی

 ۲۰۱۹-۲۰: رئال ۲-۴ سیتی

 ۲۰۲۱-۲۲: رئال ۶-۵ سیتی

 ۲۰۲۲-۲۳: رئال ۱-۵ سیتی

 ۲۰۲۳-۲۴: رئال - سیتی 

 رئال مادرید در هر ۱۱ حضور آخر خود در ۱/۴ نهایی صعود کرده و آخرین بار موناکو در فصل ۰۴-۲۰۰۳ موفق به حذف حریف شد. در سوی مقابل سیتیزن‌ها در هر ۳ حضور آخر در یک‌چهارم موفق به صعود به نیمه‌نهایی شده‌اند و آخرین بار لیون در فصل ۲۰-۲۰۱۹ موفق به حذف آبی‌های منچستر شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی