بازدید 3168

حادثه امنیتی برای تیم حفاظتی رئیس‌جمهور ترکیه

جزییات بیشتر این حادثه، هنوز توسط مقامات رسمی ترکیه اعلام نشده است و برخی احتمالات درباره امکان سوء‌قصد به اردوغان نیز وجود دارد.
کد خبر: ۱۲۲۷۰۳۱
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۱ 14 March 2024

 

به گزارش شبکه شرق، منابع آگاه در ترکیه اعلام کردند که روز چهارشنبه «۲۳ اسفند ۱۴۰۲»، در جریان بازدید رجب طیب اردوغان از استان «شرناق» واقع در جنوب شرقی ترکیه، یک حادثه خطرناک امنیتی رخ داده است.

حادثه امنیتی برای تیم حفاظتی رئیس‌جمهور ترکیه

بر اثر واژگونی خودروی محافظان رئیس جمهور ترکیه، دو مامور کشته و چهار نفر دیگر زخمی شدند.

در تصادف خودرو تیم محافظان رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه که عصر دیروز رخ داده است تاکنون دو پلیس کشته و چهار مامور دیگر زخمی شده‌اند. این تصادف در برنامه سفر شرناک اردوغان رخ داده است. 

روزنامه دیلی صباح در گزارشی از کشته شدن یکی از محافظان رئیس‌جمهور ترکیه و زخمی شدن سه نفر دیگر در یک حادثه تصادف رانندگی خبر دادند.

دولت ترکیه اعلام کرد این حادثه در جریان بازدید اردوغان در استان شرناق واقع در جنوب شرقی ترکیه رخ داده است. جزییات بیشتر این حادثه، هنوز توسط مقامات رسمی ترکیه اعلام نشده است و برخی احتمالات درباره امکان سوء‌قصد به اردوغان نیز وجود دارد.

بر اساس این گزارش، تیم امنیتی حاضر در این حادثه، جزو خدمه‌ای بوده‌اند که برای امنیت و حفاظت از کاروان اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه در شرناق کار می‌کرده‌اند، مسئولان ترکیه‌ای تاکید کردند که خبرهای اولیه حکایت از تصادف رانندگی دارد!

روز نامه دیلی صباح نیز در این باره در گزارشی نوشت: حضور رئیس‌جمهور ترکیه در شرناق، در راستای حمایت او از یکی از کاندیداها در مبارزات انتخاباتی شهرداری در این منطقه بوده است.

اردوغان در سخنانی خطاب به حامیان خود در شرناق که در گذشته شاهد حوادث متعدد امنیتی بوده‌اند، تاکید کرد که ترکیه همچنان به عملیات برون مرزی در عراق و سوریه علیه نیروهای پ.ک.ک ادامه می‌دهد.

اردوغان در پی این حادثه، پیام تسلیت صادر کرد و همچنین برای مجروحان این حادثه آرزوی شفای عاجل کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست