بازدید 5616
۲

۵ نفر از عناصر اصلی «کوروش کمپانی» دستگیر شدند

رییس پلیس امنیت اقتصادی فراجا اعلام کرد: تا امروز ۵ نفر از عناصر اصلی «کوروش کمپانی» دستگیر شدند و ۲۵ نفر از سلبریتی‌ها وجوهی که دریافت کرده بودند را بازگرداندند.
کد خبر: ۱۲۲۶۸۵۱
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۵ 13 March 2024


به گزارش تابناک، نشست خبری سردار حسین رحیمی رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا امروز ۲۳ اسفندماه برگزار شد.

سردار حسین رحیمی گفت: پلیس با اقدامات خوبی که با هماهنگی سازمان مالیاتی کشور در حوزه مبارزه با فرار مالیاتی انجام داده است ۲۴۰ پرونده به ارزش تقریبی ۴ همت تشکیل و ۳۹۱ نفر را دستگیر کرده است.

وی افزود: دستگیری پرونده فرار مالیاتی نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد افزایش داشته است.

وی ادامه داد: همچنین ۹۲۳ فقره پرونده در حوزه احتکار به ارز ۶ همت کشف و ضبط شده است و ۹۵۹ نفر دستگیر شدند نسبت به سال گذشته ۱۳۷ درصد افزایش داشته است.

سردار رحیمی گفت: در حوزه اخلال در نظام اقتصادی ۲۶ همت کشفیات داشته‌ایم که در همین راستا هزار و ۲۳۸ متهم دستگیر شدند که تشکیل پرونده‌ها ۲۲ درصد افزایش داشته است.

وی درباره مساله زمین‌خواری گفت: هزار و ۵۷۱ فقره پرونده در این زمینه تشکیل که ۳ هزار و ۵۴۸ هکتار زمین به ارزش ۲۶ همت کشف و هزار و ۲۵۶ زمین خوار دستگیر شدند که ۱۰ درصد افزایش در تعداد تشکیل پرونده‌ها داشته‌ایم.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا بیان داشت: ۹۷ فقره پرونده به ارزش ۵ همت پرونده در حوزه پولشویی تشکیل شده است که در این زمینه ۲۹۱ نفر دستگیر شده‌اند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا گفت: تا امروز ۵ نفر از عناصر اصلی کوروش کمپانی که گردانندگان این شرکت بودند دستگیر شدند و به مردم اعلام شده هر کسی شکایتی دارد به پلیس امنیت مراجعه کنند
بالغ بر ۵ هزار نفر در تهران و استان‌ها شکایت خودشان را اعلام کردند و به مرجع قضائی ارسال شده است

وی بیان داشت: ۲۵ نفر از سلبریتی هایی که با این شرکت همکاری کردند به پلیس احضار شدند و وجوهی که دریافت کرده بودند بازگرداندند.

سردار رحیمی گفت: میزان بدهی این شرکت به مردم حدود ۱۸۰ تا ۲۰۰ میلیارد تخمین زده شده و با پیگیری‌هایی که با پلیس اینترپل فراجا و جهانی انجام شد اعلان قرمز این شرکت صادر شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۲
آیا صدا و سیما هم مبلغی را که برای تبلیغ پدیده شاندیز گرفته بود برگشت داد؟
اون که پول ها برداشت و فرار کرد
تکلیف موبایل موطوی چی شد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست