بازدید 1909

شهدا و رزمندگان دفاع مقدس با دستان خالی معجزه کردند

دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا در مراسم بزرگداشت روز شهدا در شهرستان بهارستان حضور یافت.
کد خبر: ۱۲۲۶۶۱۹
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۴ 11 March 2024

به گزارش روابط عمومی دبیرخانه شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا: محسن رضایی ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و تشکر از برگزار کنندگان این مراسم گفت: شهدا زنده‌اند و حضور دارند و تجلیل از خانواده شهدا در چنین مراسم‌هایی، اقدامی معنوی، اخلاقی و بسیار ارزشمند است و نکته مهم این است که جوانان و نوجوانان در همین مراسمات نسبت به شهدا معرفت پیدا می‌کنند و این شناخت در زندگی آنان بسیار تاثیرگذار است.

شهدا و رزمندگان دفاع مقدس با دستان خالی معجزه کردند

وی ادامه داد: آنگونه که نهضت عاشورا و امام حسین اثری عظیم و شگرف در طول قرن‌ها بر اسلام و دین نهاد، همین تاثیر را شهدا بر دنیای امروز ما می‌‌گذارند.

فرمانده سپاه در دوران دفاع مقدس با اشاره به تاریخ جنگ‌های ۳۰۰ ساله کشور یادآور شد: طی این صده‌ها حدود ۲۵ جنگ بر ایران عزیز تحمیل شد و نیمی از سرزمین‌های ما از دست رفت، اما در دفاع مقدس رزمندگان و شهدای ما معجزه کرده و با دستانی خالی و در حالی که همه کارشناسان و خبرگان نظامی جهان مغلوب حتمی جنگ را ایران می‌دانستند، وجبی از خاک کشور را به دشمن نداده و در عوض امنیت و عزت را به ملت هدیه دادند.

شهدا و رزمندگان دفاع مقدس با دستان خالی معجزه کردند

محسن رضایی با بیان مقام عظیم‌الشان شهدای دفاع مقدس اظهار داشت: درجات شهدای دفاع مقدس، همتراز با شهدای کربلا و صدر اسلام است و رمز این عظمت، لبیک آن‌ها به ولی زمانشان بود.

وی ادامه داد: نهال ایمان الهی که حضرت امام در دل این جوانان کاشت، در طول جنگ، تبدیل به درخت تناور معرفت، خودشناسی و خداشناسی شد و آن‌ها پشت سیم خاردارها و آتش‌های سنگین دشمن چیزی می‌دیدند و آن، نور عشق الهی بود.

شهدا و رزمندگان دفاع مقدس با دستان خالی معجزه کردند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام یکی از برکات انقلاب و دفاع مقدس را تولد ارزش‌های جدید دانست و گفت: برادری، فداکاری و دوری از فردیت و منیت‌ها ارزش‌هایی بودند که در پیروزی ایران در دفاع مقدس و حفظ و پیشرفت کشور در این سال‌ها موثر بوده‌اند و نباید فراموش شوند.

گفتنیست در پایان مراسم از خانواده شهدا تجلیل به عمل آمد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست