بازدید 5726
۲
سرخ‌ها حریف را رها کنند، بیرانوند را بگیرند!

با ۲گل بخودی؛ پرسپولیس خودش و فولاد را ۶تایی کرد!

کد خبر: ۱۲۲۶۰۲۳
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۳ 08 March 2024

با ۲گل بخودی؛ پرسپولیس خودش و فولاد را ۶تایی کرد!

پرسپولیس در جدالی که هر شش گل آن را بازیکنان خودش زدند، چهار بر دو فولاد خوزستان را از پیش رو برداشت. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ پرسپولیس از ساعت 17:30 امروز (جمعه) در ادامه دیدارهای هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال، در ورزشگاه آزادی به مصاف فولاد خوزستان رفت که این بازی به برتری 4 بر 2 پرسپولیس انجامید.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، محمد حسین کنعانی‌زادگان، فرشاد فرجی، دانیال اسماعیلی‌فر، عبدالکریم حسن، مسعود ریگی (1+90 - سینا اسدبیگی)، سروش رفیعی (78 - محمد خدابنده‌لو)، امید عالیشاه (78 - وحید امیری)، مهدی ترابی (84 - سعید صادقی)، اوستون ارونوف و عیسی آل‌کثیر (1+90 - ابوالفضل بابایی).

ترکیب فولاد: کریستوفر کنت، حمید بوحمدان، ساسان انصاری، موسی کولیبالی، محمد علی‌نژاد، شاهین توکلی، لوکاس سیلوا، مجتبی نجاریان، ابراهیم هیسار (56 - علی شجاعی)، وحید حیدریه (86 - احسان پهلوان) و لوسیانو پریرا (86 - عادل آرغند).

داور: سید رضا مهدوی

پرسپولیس که با گل بخودی بیرانوند و عبدالکریم حسن، در این بازی با نتایج یک بر صفر و سپس دو بر یک عقب افتاده بود، بازگشتی جذاب رقم زد و در فاصله پنج روز تا دیدار احتمالی با استقلال (اگر لغو نشود)، بردی روحیه‌بخش به دست آورد.

گل به‌خودی‌های علیرضا بیرانوند و عبدالکریم حسن در دقایق 11 و 41 سبب شد پرسپولیس کار سختی برای کسب سه امتیاز داشته باشد، اما گل‌های اوستون ارونوف در دقیقه 35، عیسی آل‌کثیر در دقیقه 54، محمد حسین کنعانی‌زادگان در دقیقه 66 (پنالتی) و مهدی ترابی در دقیقه 74 سبب بازگشت پرسپولیس شد.

سرخپوشان با 39 امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به استقلال، در رتبه دوم باقی ماندند و فرصت دارند تا در دربی به صدر جدول صعود کنند. فولاد هم با 19 امتیاز در جایگاه دوازدهم ایستاد.

شرح گل

پرسپولیس صفر-فولاد یک (دقیقه ۱۰: موسی کولیبالی): اولین حمله جدی فولاد روی ضربه ایستگاهی با تاثیر ساسان انصاری در زاویه بسته به موسی کولیبالی رسید و شوت او با اشتباه مهلک بیرانوند وارد دروازه شد.

پرسپولیس یک-فولاد یک (دقیقه ۳5: اوستون ارونوف): یک و دوی زیبا و هماهنگ ترابی و ارونوف منجر به گل تساوی شد. ترابی ارونوف را صاحب توپ کرد و دوباره خود ترابی صاحب توپ شد و با پاس در عمق، ستاره ازبکی کار را تمام کرد.

پرسپولیس یک- فولاد دو (دقیقه ۴۱: گل به خودی-عبدالکریم حسن): سانتر وحید حیدریه از روی ضربه ایستگاهی با ضربه سر رو به عقب فرشاد فرجی در آستانه ورود به دروازه قرار گرفت و عبدالکریم حسن که قصد دفع توپ داشت موفق نشد و گل به خودی زد.

پرسپولیس دو-فولاد دو (دقیقه ۵۴: عیسی آل‌کثیر): حرکت سریع پرسپولیس از سمت راست با دریبل فوق العاده دانیال همراه شد و پاس او به عیسی آل کثیر منجر به گل دوم سرخ‌ها شد.

پرسپولیس سه-فولاد دو (دقیقه ۶۶: حسین کنعانی): حسین کنعانی پشت ضربه پنالتی ایستاد و با یک مکث، توپ را سمت چپ خودش زد و کنت درحالی که جهت توپ را تشخیص داده بود نتوانست به آن برسد.

پرسپولیس چهار - فولاد دو (دقیقه ۷۴: مهدی ترابی): حمله عالی پرسپولیس از سمت راست با حرکت انفجاری مهدی ترابی تبدیل به گل چهارم شد. شماره ۹ سرخ‌ها توپ را از سمت راست روی پای چپش آورد و شوت زیبایی زد.

با ۲گل بخودی؛ پرسپولیس خودش و فولاد را ۶تایی کرد!

بازی با حملات هجومی پرسپولیس آغاز شد اما این فولاد بود که در دقیقه ۱۰ در اولین حمله توانست دروازه قرمزها را باز کند. شوت موسی کولیبالی با اشتباه علیرضا بیرانوند همراه شد تا فولاد یک بر صفر پیش بیفتد.

تلاش پرسپولیس در ادامه برای جبران گل خورده در خانه، در دقیقه ۳۵ به نتیجه رسید و ارونوف ستاره ازبک قرمزها در یک دو با مهدی ترابی توانست دروازه کریستوفر کنت را باز کند تا بازی یک - یک مساوی شود.

این پایان کار نبود و عبدالکریم حسن در دقیقه ۴۲ دروازه خودی را باز کرد تا دوباره فولاد ۲ بر یک پیش بیفتد.

در نهایت نیمه اول با برتری ۲ بر یک فولاد مقابل پرسپولیس به پایان رسید.

نیمه دوم را پرسپولیس با فشار بیشتر برای جبران گل خورده آغاز کرد و آنها زود هم توانستند به گل مساوی برسند. ضربه آل‌کثیر روی پاس دانیال اسماعیلی‌فر در دقیقه ۵۴ سبب شد تا پرسپولیس و فولاد ۲- ۲ مساوی شوند.

در دقیقه ۶۵ با اخراج مجتبی نجاریان مدافع فولاد که با دست مانع ورود توپ به درواز شد و اعلام ضربه پنالتی به نفع قرمزها، کار فولاد سخت‌تر شد. محمدحسین کنعانی‌زادگان پشت ضربه پنالتی قرار گرفت و توپ را وارد دروازه کنت کرد تا پرسپولیس ۳ بر ۲ از فولاد پیش بیفتد.

فولاد با توجه به ده نفره شدن توان جبران نداشت تا همچنان پرسپولیس توپ و میدان را در اختیار داشته باشد و مهدی ترابی در دقیقه ۷۴ گل چهارم پرسپولیس را هم وارد دروازه فولاد کند.

در نهایت پرسپولیس توانست با نتیجه ۴ بر ۲ فولاد را شکست دهد و با یک روحیه خوب برای دربی هفته آینده آماده شود.

با ۲گل بخودی؛ پرسپولیس خودش و فولاد را ۶تایی کرد!

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
دیگه وقتشه حبیب فرعباسی گلر تیم ملی بشه چالاک و آینده دار
اگر بیرانوند به همین روند رو به رشد خود ادامه دهد در پایان فصل به عنوان آقای گل خور!! لیگ انتخاب خواهد شد!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی