بازدید 30070
۱

درخشش احمد نوراللهی، الوحده را فینالیست کرد

درخششی معنادار برای شخص سرمربی تیم ملی که در آستانه جام ملت‌ها با فراخواندن شاگرد پابه‌سن گذاشته خود به تیم ملی و تست کردن یک مهره ناآماده دیگر، انگیزه لازم را از هافبک بدون جایگزین فوتبال ایران گرفت.
کد خبر: ۱۲۲۵۹۱۲
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۴:۰۲ 08 March 2024

درخشش احمد نوراللهی در الوحده توقف ندارد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ این هافبک برجسته ایرانی که با تصمیم امیر قلعه‌نویی با بهترین فرم از جام ملت‌های آسیا خط خورد، امشب بهترین بازیکن میدان شد، تیمش را به فینال لیگ کاپ امارات رساند.

در دومین بازی مرحله نیمه نهایی لیگ کاپ امارات پنجشنبه شب تیم فوتبال الوحده ابوظبی با نتیجه چهار بر صفر الوصل را شکست داد و با وجود شکست دو بر یک در دیدار رفت در مجموع با نتیجه 5 بر 2 پیروز شد و به فینال این مسابقات صعود کرد.

گل‌های الوحده برابر الوصل را احمد نوراللهی (12)، فاکوندو کروسپکی (40 - روی پاس نوراللهی)، عمر خریبین (82) و لوکاس پیمنتا (87) به ثمر رساندند.

بر این اساس، دیدار فینال لیگ کاپ امارات میان تیم‌های الوحده و العین برگزار خواهد شد که جدال بزرگ فوتبال باشگاهی امارات است.

در پایان این مسابقه،  احمد نوراللهی به عنوان مرد برتر میدان انتخاب شد و جایزه ویژه نیمه نهایی را از آن خود کرد. درخششی معنادار برای شخص سرمربی تیم ملی که در آستانه جام ملت‌ها با فراخواندن شاگرد پابه‌سن گذاشته خود به تیم ملی و تست کردن یک مهره ناآماده دیگر، انگیزه لازم را از هافبک بدون جایگزین فوتبال ایران گرفت.

تیم ملی در دیدارهای حساس ، به میزان قابل توجهی خلا بازیکنی چون نوراللهی را حس کرد.

درخشش احمد نوراللهی، الوحده را فینالیست کرد

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۱
متاسفانه سرمربی تیم ملی ، در جام ملت ها در مورد احمد نور اشتباه بزرگی کرد و داره این اشتباه رو ادامه میده.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست