بازدید 8424
۲

گلزنی امشب نوراللهی؛ پیام دوباره به قلعه‌نویی

کد خبر: ۱۲۲۴۹۳۴
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۶ 02 March 2024

هافبک ایرانی خط خورده از تیم ملی فوتبال در جام ملت‌های آسیا، گلزنی و درخشش در لیگ امارات را رها نمی‌کند و پیاپی گل می‌زند.

به گزارش تابناک ورزشی؛ گلزنی های پیاپی احمد نوراللهی، پیام واضحی برای امیر قلعه‌نویی است که در انتخاب‌های خود چه اشتباهی مرتکب شده است. بازیکنی آماده، دونده و جنگنده که می توانست موجب صعود تیم ملی به فینال جام ملتها بعداز نیم قرن شود.

تیم فوتبال الوحده امشب با گلزنی احمد نوراللهی برابر الجزیره در لیگ امارات پیروز شد. در ادامه دیدارهای هفته پانزدهم لیگ فوتبال امارات امشب (شنبه) تیم الوحده ابوظبی از الجزیره میزبانی کرد و در پایان به پیروزی 3 بر 2 دست یافت.

احمد نوراللهی (17) و آلان (41 و 69) زننده 3 گل الوحده بودند. الوحده با کسب این پیروزی خانگی 27 امتیازی شد و به رده چهارم جدول 14 تیمی لیگ امارات صعود کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۲
اگر بیاد تیم ملی مثل قایدی و قلی زاده و .... نیکت نشین میشه پس بهتره روند پیشروی خودشو در لیگ امارات از دست نده٫ اینجوری سنگین تره حالا خود دانه از ما گفتن٫ خیر پیش
احمد نور بمیره بدتر از روزبه و امید ابراهیمی باشه حتی از سعید عزت هم بهتره روزبه یه گل شانسی زد ب ولز چون گل زد تو جام جهانی باید تیم ملی دعوت بشه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست