بازدید 8089

توهین زشت ساسی مانکن به امیرکبیر در ترانه جدیدش

ساسی مانکن، خواننده خارج‌نشینی که برای جذب فالوور، دست به هر کاری می‌زند، تیزر آهنگ جدیدش را با گزاره‌های تصویری توهین به امیرکبیر منتشر کرد. ساسی در این کلیپ مثل آثار قبلی‌اش بی‌پروا اشارات واضحی به تکه کلام‌های جنسی و توهین‌آمیز دارد و نکته تامل برانگیز اینکه در کار جدیدش، آرش خواننده لس‌آنجلسی با او همخوانی می‌کند. واضح است که فضای موسیقی لس‌آنجلسی با از دست دادن طرفدارانش، تصمیم گرفته، مسیر ابتذال و فضیحت را برای شهرت انتخاب کند.
کد خبر: ۱۲۲۵۷۲۱
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۰ 06 March 2024

توهین زشت ساسی مانکن به امیرکبیر در ترانه جدیدش

به گزارش «تابناک»، به نقل از فرهیختگان ،جریان ساسی مانکن و رادیو جوان چندسالی است در امتداد این مسیر، خیلی جدی وارد میدان شده است تا امکان وایرال ماندن در فضای مجازی را به هر قیمتی شده از دست ندهد. جریانی که سرشاخه‌های شبکه قمار در فضای مجازی هستند. رادیو جوان از شهرت خوانندگانی مثل آرش و ساسی مانکن در جهت پروار کردن سایت‌های قمار استفاده می‌کنند تا اعضا به اطمینان حضور آن خوانندگان، به این سایت‌ها ورود کرده و واریزی داشته باشند.

ساسان حیدری یافته متولد ۲۰ آبان ۱۳۶۷ معروف به ساسی که پیش‌تر با نام ساسی مانکن شناخته می‌شد، خواننده، ترانه‌سرا مبتذل ایران است. او سال ۲۰۱۲ میلادی به کوالا لامپور، مالزی و از آنجا به آمریکا رفت و به فعالیت هنری خود ادامه داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست