بازدید 2752

هشدار جدی به اتباع ایرانی مجرم در ترکیه

معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: همان طور که در داخل کشور نسبت به برخورد با مجرمین مسئول هستیم، وظیفه داریم تا با اتباع ایرانی مجرم در خارج از کشور نیز برخورد کنیم.
کد خبر: ۱۲۲۵۷۱۳
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۹ 06 March 2024

به گزارش تابناک، محمد دهقان، معاون حقوقی رئیس جمهور در گفتگو با همشهری درباره دادگاه اخیر خواننده هنجارشکن ( تتلو) اظهار داشت: جمهوری اسلامی با اتباع خود در خارج از کشور برخورد قهری نخواهد داشت و مراقبیم که اتباع ما در خارج از کشور به راحتی امکان رفت و آمد به ایران را داشته باشند و در حقیقت این کشور وطن آنان است و اعتقاد داریم که هیچ کدورتی نباید بین نظام و آنان وجود داشته باشد.
وی ادامه داد: اما همان طور که در داخل کشور نسبت به برخورد با مجرمین مسئول هستیم، وظیفه داریم تا با اتباع ایرانی مجرم در خارج از کشور نیز برخورد کنیم و از منافع کشور و مردم دفاع کنیم. حتی اتباع خارجی نیز در صورت وقوع جرم علیه ایران محاکمه خواهند شد. بنابراین افرادی که در ترکیه و دیگر کشورها مرتکب جرائم مختلفی شدند و مردم را در خارج و داخل از کشور فریب دادند، قطعا تحت پیگیری و مجازات قرار خواهند گرفت. همان طور که تاکنون نیز این اتفاق رخ داده است و این افراد بدانند که صبر جمهوری اسلامی بالاخره یک روز تمام میشود و با آنان برخورد لازم را انجام خواهد داد.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی