بازدید 60452

توضیحات معاون رئیسی درباره حادثه جمعه زاهدان

«باید اول آنجا یک کمیته در استانداری با حضور مسئولین ذی ربط تشکیل شود و تشخیص دهند و به ما معرفی کنند، لذا هرکسی را معرفی کردند ما خدمات را شروع کردیم. عدد دقیق را یادم نیست.»
کد خبر: ۱۲۲۵۶۴۰
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۰ 06 March 2024

 به گزارش تابناک، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در جمع خبرنگاران در تشریح برنامه این مجموعه در حوزه شفافیت و مبارزه با فساد، گفت: در راستای توسعه شفافیت و برنامه‌هایی که دولت با راه اندازی سامانه سوت زنی دنبال می‌کند؛ مشابه آن سامانه سوت زنی دولت، در بنیاد شهید هم راه اندازی شده که دربخش‌های مختلف بنیاد چه موسسات وابسته به بنیاد چه در حوزه خدماتی بنیاد اگر شهروندی یا جامعه هدف ما خطا یا فسادی مشاهده کرد، در آن سامانه بتواند گزارش دهد و اسناد و مدارک آن را بارگذاری کند و رسیدگی به آن سریع‌تر شود.
 

به گزارش ایلنا، وی درخصوص آخرین وضعیت تصمیم گیری درخصوص شهدای حادثه تروریستی کرمان، عنوان کرد: شهدای کرمان همگی احراز شدند و خدماتشان هم شروع شده است، الحمدلله الان هم جانبازان عزیز کرمان هم شهدای گرانقدر همگی تشکیل پرونده شدند و شهید تلقی شدند و خدمات هم آغاز شدند. اخیرا یک نفر از عزیزانی که مجروحیت سختی داشت، یعنی دچار ضایعه نخاعی گردنی شده بود، به خیل شهدا اضافه شدند.

قاضی‌زاده هاشمی در پاسخ به سوالی پیرامون تعیین وضعیت کشته شدگان حادثه جمعه زاهدان، ابراز داشت: باید اول آنجا یک کمیته در استانداری با حضور مسئولین ذی ربط تشکیل شود و تشخیص دهند و به ما معرفی کنند، لذا هرکسی را معرفی کردند ما خدمات را شروع کردیم. عدد دقیق را یادم نیست.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۲
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۲۰
اگر یک کار کوچک هم انجام داده بودید با بوق و کرنا اعلام میکردید ولی چون تعدادی نیست و کاری نکرده اید یادتان هم نیست
انتظاری هم نداشتیم که یادتان باشد!
قاضی زاده هاشمی. تو که از هیچ چی اطلاع نداری برای پول موندی سر کار ؟برو بذار کسانیکه ژن خوب دارن ار کانادا. آمریکا. اروپا. وارد شدن بشینن جای امثال تو .
اصل‌فساد‌این‌است‌که‌شماها‌ازچند‌جا‌حقوق‌بگیرید‌جوانهای‌‌تحسیل‌کرده‌ازبیکاری‌وتبعیض‌‌ مهاجرت‌کنند
مردم بلوچ دنبال این نیستن که خدمات بدهید خدمات یه بخشی است حرف اصلی اینه عاملین جمعه خونین باید قصاص بشند
شهدای کرمان - کشته شدگان زاهدان؟
چطوره در کرمان بدون تشکیل کمیته همه شدند جانباز و شهید ولی در زاهدان باید هفت خان رستم رد کنند تا بررسی شوند
سلام اونایی که در زاهدان کشته شدند هوادار عبدال..بودند حالا میخواهید اونارو شهید اعلام کنید بخدا ظلم میکنید
یه توضیح هم راجع به ماندانا زنگنه و محمد سراوانی بده لطفاً!!!!
یک زمانی ‌اگر موی زن سفید ‌میشد ‌رنگ . میکردن غیب ‌میکردن پنهانی رنگ ‌وارایش میکردن ‌سالها ‌که گذشت ‌انواع رنگ .مد ‌شد ‌حتی موی غیر سفید هم‌رنگ ‌کردن ‌ حالا که دخترای ‌سن پایین هم رنگ میکنند . اما ‌مردها ‌اصلا ‌رنگ ‌نمیکردن ‌تا همین حالا هم ‌اکسر مردها‌رنگ ‌نمیکردن ‌میگفتن قرتی گریه اما ‌الان مردهای سیاستمداران ‌مو هاشونو رنگ ‌میکنند ‌مثل ‌معاون ابراهیم رئیسی ‌ریشش ‌سفید ‌نوه اش مشکی بابل خجالت ‌بکشید قرتی گری نکنید خیلی از مجلسیها هم ‌همینطور ‌ بطشتر ‌چیزهایی که عیب ‌بود ‌از طرف اسلامیها عیب ‌میشد وننگ ‌بود ‌کار ‌عیب ‌را انجام بدید.
کمیته تشکیل شود...! تشخیص دهند..!معرفی شوند!!!
چرا مانع تراشی میکنید..
تا اینکارا انچام شود..چندسال طول میکشه..
از اخر میان...میگن:ازنظر گمیته..شما..تحت خدمات قرار نمی گیرید
...بجاش چند نا اشنا...تو لیست جا میدن..
که اصلن ...تو حادثه مربوطه نبودن!!!
عجب
خدا رو در نظر بگیرید چطور الان یکسال گذشته از حادثه زاهدان و خاش هنوز هیچ کاری نکردن براشون ولی حادثه کرمان چند ماه بیشتر نیست واقعا این عدالت است فقط خدا به داد مظلومان برسه إلهی آمین یا رب العالمین
مغرور
سلام جناب اقای قاضی زاده همشهری بزرگوار من جانباز در ابتدای نمایندگی مجلس و حتی خانوتدگی برای شما فعالیت انتخاباتی داشتم جناب فیروزی هم اطلاع دارند ...خلاصه عرض کنم بیسکویت ساقه طلایی صد تومانی حداقل شده ۱۰ هزار تومان یک یادگاری برای خودت بزار چرا سهام خودکفایی غصینو ازادگان شده کمتر از یک دهم......خواهشا همین یک مورد را لزع کن بررسب و دستور فرمایید سب ۳۰ سال سپری شد اخر کجاست...
بااحترام چراشب عیدی ریالی به کارت عزیزان ایثارگر واریز نمیکنین لطف کن دستور بده تکریم کارت هاراجمع کنن ازبین ایثارگران
خدا رحمت کنه شهدای جمعه خونین زاهدان رو و خدا لعنت کنه قاتلان رو
بس کنید دیگه
نماینده تبریزسوت زنی کردنتیجه اش رادیدیم
کرمان شهید، زاهدان کشته ؟ خسته نباشی
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی