بازدید 1797

شهادت دردناک ۱۷ نوزاد فلسطینی بر اثر سوء تغذیه

مسئول وزارت بهداشت فلسطین در غزه با اشاره به استفاده جنگی اسراییل از گرسنگی در غزه، از شهادت ۱۷ نوزاد فلسطینی در بیمارستان کمال عدوان در شمال نوار غزه بر اثر سو تغذیه و کم آبی خبر داد.
کد خبر: ۱۲۲۵۳۵۳
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۶:۱۶ 05 March 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، جنایات اشغالگران علیه غزه طی هفته‌های اخیر علاوه بر فاز نظامی وارد بخش‌های تازه‌ای شده که خوی جنایتکارانه این رژیم را بیش از پیش به تصویر می‌کشد.

صهیونیست‌ها طی هفته‌های اخیر از ورود مواد غذایی به نوار غزه جلوگیری کرده‌اند، امری که موجب تشدید بحران گرسنگی در این باریکه شده است.

شبکه العهد لبنان دوشنبه شب گزارش داد که ۱۷ نوزاد فلسطینی در بیمارستان کمال عدوان در شمال نوار غزه بر اثر سو تغذیه و کم آبی به شهادت رسیدند.

در همین ارتباط، باسم نعیم از اعضای ارشد جنبش حماس در گفت‌وگوی خبری با الجزیره با اشاره به ناکامی اسرائیل در تحقق اهدافش در جنگ زمینی در غزه از تلفات و خسارات سنگین این رژیم در مصاف با مبارزان مقاومت در غزه خبر داد.

از سویی دیگر، وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که تعداد قربانیان حمله‌های رژیم صهیونیستی به این باریکه از تاریخ هفت اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون از مرز ۳۰ هزار و ۵۳۴ تن فراتر رفته است.

در این گزارش آمده است: حمله‌های رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه تاکنون ۷۱ هزار و ۹۲۰ زخمی برجای گذاشته است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست