بازدید 8879

باز هم حریق در مترو تهران؛ این بار ایستگاه شوش

علت وقوع حریق توسط عوامل مترو بررسی خواهد شد؛ رویدادی که معلوم نیست، آیا مشابه رویدادی است که سه روز پیش در خط ۵ تهران رقم خورد، اعلام شد، خرابکاری بوده و ساعاتی بعدتر خبر دستگیری عامل رقم زدنش مخابره گردید یا این بار صرفا حادثه‌ای بوده که رخ داده و به پایان رسیده است.
کد خبر: ۱۲۲۵۱۴۵
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۸ 03 March 2024

باز هم حریق در مترو تهران؛ این بار ایستگاه شوشسه روز بعد از وقوع حریق در خط ۵ مترو تهران، ساعاتی پیش، آتش نشانان عازم اطفای حریقی دیگر، این بار در خط ۱ شدند.

به گزارش «تابناک»؛ جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران، با اشاره به آتش سوزی ایستگاه مترو شوش، گفت: ساعت ۱۹:۱۰ دقیقه آتش سوزی در ایستگاه شوش در خط یک مترو گزارش شد و بلافاصله ۴ ایستگاه آتش نشانی در مدت سه دقیقه به محل اعزام و مشغول عملیات شدند.

وی افزود: محل آتش سوزی اتاق برق ایستگاه بود که در قسمت پشت ریل قرار دارد و هیچ ارتباطی با واگن های مترو نداشت؛ در این عملیات، تخلیه دود صورت گرفت، برق ایستگاه قطع شد و همچنین برای اطمینان ایستگاه‌های پایین و بالا از مدار خارج شدند.

تعداد بازدید : 426

بدین ترتیب، عملیات اطفای حریق صورت پذیرفت و به پایان رسید و ملکی تاکید کرد: خوشبختانه هیچ فردی در این حادثه آسیب ندید و و تا چند دقیقه دیگر برق ایستگاه متصل خواهد شد و امکان خدمت رسانی خواهد داشت.

رویدادی که به تاکید سخنگوی آتش نشانی تهران، علت وقوع آن توسط عوامل مترو در دست بررسی قرار خواهد گرفت و معلوم نیست آیا مشابه رویداد رقم خورده در خط ۵ تهران در روز ۱۰ اسفند (۳ روز قبل) است که اعلام شد خرابکاری بوده و ساعاتی بعدتر خبر دستگیری عامل رقم زدنش مخابره گشت یا این بار صرفا حادثه‌ای بوده که رخ داده و به پایان رسیده است؟!

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۷
براندازان خانه خراب کن ، براندازان ایران سوزان ، براندازان وطن فروش ، جز مصیبت و نابودی ایران هیچی ندارن . در خدمت به اسرائیل و آمریکا و عربستان سعودی به هیچ کجای ایران رحم نمیکنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۴
مشکل خرابی سیم برق چه ربطی داره؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۴
قیاس مع الفارق
مقصر دولت روحانی هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۴
بی تقصیر نیست وقتی دلارو ده برابر کرد
منتظرم یکی بیاد بگه کار اسرائیل هست و انتقام حضور پرشکوه مردم در انتخابات
زاکانی کجاست؟
دقیقا امنیت را نشانه رفته اند
این همه آدم رو شب وسط بازار ریختن تو خیابون.نه تاکسی نه اتوبوسی پیاده تا میدان شوش اون م با بدبختی سواری گیر آوردم.صبح هم همین بساط رو داشتیم با کلی تاخیر رسیدیم به سرکارمون
واقعا اگه مدیریت یه مجموعه رو بلد نیستی با یه اشتباه کردم برید دنبال ما ی که بلدید ‌
هنوز برای من داره اس ام اس تمدید ساعت انتخابات میاد
با یه حساب سرانگشتی در بهترین حالت مثلا درتهران اگر هر نفر به سرلیست رای داده باشه و تازه هیچ رای مشترکی نداده باشه تعداد کل آرا میشه(نبویان+قالیباف+متکی)که مجموعا حدود ۸۵۰هزار،رای باطله به ازعان مراجع ۴۰۰هزار(رای اول در تهران)یعنی در مجموع کل آرا میشه حدود ۱.۳میلیون نفر که اعلام شده ۲.۶ میلیون پس یا آرای باطله ۱.۷میلیونه یا کل آرا دوبرابر اعلام شده باهمین فرمون برای کل کشور...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۴
دمت گرم. بسيار منطقي
?
قطارهای مترو دیگه بعد از 20-30 سال کهنه و فرسوده شدند نیاز به تعویض دارند!
مردم تهران بانمایندگان جدیدشون ورای حماسی که به اونها دادن تا چهار سال دیگه مشکلات رو حل شده بدونین .نفرات اول تا دهم لیست جزو متخصصین ونخبگانی هستن که با تخصصشون دنیا رو تکون میدن
فکر می کنم به جای حریق خیلی ساده می شد نوشت آتش سوزی ، فارسی نبود کردیشو بنویس کردی نبود ترکیشو بنویس ترکی نبود بلوچی بنویس این همه زبان در این کشور داریم فقط چسبیدی به واژه های عربی؟
مسئولین کجان ؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست