بازدید 12744

بزرگترین ورزشگاه کشور در تبریز احداث می‌شود

شورای شهر تبریز با احداث بزرگترین ورزشگاه کشور در این شهر موافقت کرد.
کد خبر: ۱۲۲۵۱۳۴
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۴ 03 March 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، لایحه پیشنهادی شهرداری تبریز مبنی بر احداث بزرگترین ورزشگاه کشور در تبریز با اعتباری بالغ بر ۲۷۵ میلیارد تومان در یکصد و هشتاد و هفتمین جلسه علنی پارلمان شهری به تصویب رسید.

در این جلسه که به منظور بررسی ردیف‌های برنامه و بودجه‌ای سال آینده و همچنین اجرای پروژه‌های کلان عمرانی برگزار شد، جزئیات لایحه شهرداری تبریز برای ساخت بزرگترین ورزشگاه با ظرفیت ۱۵ هزار نفری نیز مورد بررسی قرار گرفت.

یعقوب هوشیار در جریان بررسی این لایحه بر اهمیت اجرای این پروژه تاکید کرده و افزود: مطابق با هماهنگی‌های لازم با وزیر محترم ورزش و جوانان و بر اساس برنامه‌ریزی‌های اولیه این ورزشگاه در محل مجموعه یادگار امام (ره) تبریز احداث می‌شود.

شهردار تبریز با بیان اینکه احتمال تغییر محل احداث این ورزشگاه وجود دارد، عنوان کرد: پیش‌بینی‌های لازم برای تغییر احتمالی محل احداث و انتقال آن به غرب تبریز انجام شده است.

وی از آمادگی شهرداری تبریز برای تکمیل طرح مطالعاتی این پروژه طی ۴۵ روز آینده خبر داد و توضیح داد: قرار است این پروژه در مساحتی بالغ بر هفت هکتار عملیاتی شود.

هوشیار یادآور شد: در راستای برنامه‌های راهبردی و عملیاتی خود طی سال‌جاری احداث ۲۵ سالن ورزشی در نقاط مختلف شهر محقق شد و قرار است بزرگترین مجموعه ورزشی کشور با ظرفیت ۱۵ هزار نفری را در تبریز احداث کنیم.

شهردار تبریز تاکید کرد: این پروژه در برنامه و بودجه سال ۱۴۰۳ پیش‌بینی شده است و با حمایت‌های مدیریت شهری عملیات عمرانی آن سال آینده آغاز می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۱۱
مبارک باشه ولی ای کاش در کنارش یه فکری هم به حال مناطقی که استعداد های ورزشی زیادی دارند مانند ایذه و مسجدسلیمان و اندیمشک و گتوند و غیره شود
احتمالا 150 هزار نفری درسته چون 15 هزار ظرفیت که بزرگترین نمیشه!
انشاالله
خیلی خوب میشه .
به امید روزهای بهتر برای ایران.
???????????????
انشاالله
ساخت بزرگترین ورزشگاه با ظرفیت ۱۵ هزار نفری?!!?

آخه ورزشگاه 15.000 نفری میشه بزرگ ترین ورزشگاه کشور!!؟!
ما بزرگترین ورزشگاه کشور را نمیخواهیم.به جاش به ترافیک وحشتناک و عجیب تبریز فکر کنید. در مورد تبریز با این کلمات کلیشه ای (اولین و بزرگترین) پز مدیریتی ندین. بزرگترین ورزشگاه کشور فکر میکنین به درد چند درصد از مردم تبریز خواهد خورد؟ تبریز را از این ترافیک وحشتناک نجات دهید. با بزرگترین ورزشگاه کشور گفتن نمی توانید پز مدیریت شهری بدهید. تبریز کلی ورزشگاه خالی دارد.
ورزشگاه بزرگ معنی نداره

بهتره ورزشگاه کوچک و مدرن 6 هزار نفری احداث شود
هر موقع ساخته شد اون موقع خبر بدین وگرنه از این افعال آینده 44 ساله گوشمون پر هست.
خدایا شکرت??? تبریز زیبای من? شهر اولین ها دمت گرم???
آذربایجان سر ایران است.. ایران سرافراز
اول استادیوم یادگار امام را کامل کنند بعد وضعیت اسفناک سرویس های بهداشتی و حتی آب خوردن و کیفیت بسیار بد نظافت ورزشگاه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی