بازدید 2382
۸

صحرایی: ۱۰۰ هزار فرهنگی صاحب‌خانه می‌شوند

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به تفاهم‌نامه وزارتخانه‌های آموزش و پرورش و مسکن و شهرسازی از خانه‌دار شدن ۱۰۰ هزار فرهنگی خبر داد و گفت: بر اساس تفاهم‌نامه‌ امضا شده، زمین‌های مناسب برای ساخت این خانه‌ها در ۱۸ استان تعیین شده است و این خانه‌ها تا پایان دولت تحویل داده می‌شود. 
کد خبر: ۱۲۲۴۱۰۹
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۱ 27 February 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، رضامراد صحرائی در خصوص میزان آورده فرهنگیان نیز گفت: این آورده مطابق قانون تامین مسکن خواهد بود؛ اما بدنبال این هستیم تا آن بخش از سهم معلمان با کمک و مشارکت بانکها به تدریج پرداخت شود تا فشار کمتری به این قشر وارد شود.

وی با بیان اینکه تلاشمان این است که در همین دولت این امر را به نقطه مطلوبی برسانیم اظهار کرد: طبق قانون تامین مسکن فرهنگیان، ۴۰ درصد مسکنی که ساخته می‌شود با اولویت فرهنگیان است؛ این قانون در کنار قانون جدید یک فرصتی ایجاد کرده تا بتوانیم مشکل تامین زمین در ۱۸ استان را حل کنیم این در حالیست که مشکل مابقی استانهای دیگر نیز حل خو اهد شد و به‌تدریج به این طرح ملحق خواهند شد.

صحرائی افزود: مقدمات تحویل زمین‌های مناسب در ۱۸ استان به معلمان با بهره‌گیری از قانون تامین مسکن فرهنگیان و قانون جدید انجام شده است و در مابقی استانها نیز به‌تدریج این مشکل برطرف می‌شود. 

وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: امیدوارم مابقی معلمان بویژه معلمان جوان که اصلاحا از نظر وزارت مسکن دارای شرایط لازمه بوده و اصطلاحا فرم «ج» آنها سبز است نیز صاحب مسکن شوند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
بزک نمیر بهار میاد
دقت فرمایید پایان جمله را: می شوند؟؟!!
یک نفر هم 3 سال پیش وعده داده بود که سالی 1 میلیون مسکن بسازد!!!
وعده سر خرمن
جزو اون ۴ میلیون رییسی هستن یا جدای آن؟؟؟؟؟؟
خخخ
حتماً مثل مسكن ملي كه بعد از جند سال ، بيست درصد پيشرفت داشته

اگر اين شعار نبود ، مسئولين به چي متوسل مي شدند
صد هزار چیه؟ بگو‌صد میلیون. آفرین. حالا برو پاداش این حرفها و وعده هات رو بگیر
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی