بازدید 4429
۲
دادستان کل کشور:

دشمن از حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای هراس دارد

روسای ستاد‌های پیشگیری از تخلفات و جرایم انتخاباتی در ایام متصل به انتخابات، فعالیت‌های نظارتی خود را تشدید کنند تا این امر سرنوشت‌ساز به نحو صحیح و خوبی انجام شده و مردم بتوانند از حق شرعی و قانونی خود بدون دغدغه بهره‌مند شوند.
کد خبر: ۱۲۲۳۶۳۷
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۰ 24 February 2024

دادستان کل کشور گفت: دشمن از حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای هراس دارد و تلاش دارد به هر طریقی مردم را از حضور گسترده در انتخابات دلسرد و بی‌رغبت کند.

به گزارش «تابناک»، جلسه هفتگی شورای معاونین دادستانی کل کشور با حضور اعضا و به ریاست دادستان کل کشور برگزار شد و در ابتدای جلسه، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد موحدی دادستان کل کشور با تشریح اهمیت حضور پرشکوه مردم در انتخابات پیش رو، برگزاری انتخابات را جلوه‌ای از اقتدار کشور دانست و گفت: روسای ستاد‌های پیشگیری از تخلفات و جرایم انتخاباتی در ایام متصل به انتخابات، فعالیت‌های نظارتی خود را تشدید کنند تا این امر سرنوشت‌ساز به نحو صحیح و خوبی انجام شده و مردم بتوانند از حق شرعی و قانونی خود بدون دغدغه بهره‌مند شوند.

دشمن از حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای هراس دارد

رئیس ستاد مرکزی پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی کشور عنوان کرد: همانطور که می‌دانیم دشمن از حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای هراس داشته و دارد. نشانه این ترس هم تلاش بی‌وقفه دشمن در ایجاد یاس و ناامیدی در دل مردم عزیز ایران است تا بتواند به هر طریقی مردم را از حضور گسترده در انتخابات دلسرد و بی‌رغبت کند.

وی تصریح کرد: اما دشمنان این کشور بدانند که مردم ایران به یک رشد و آگاهی سیاسی بالایی رسیده و به اقتدار و عزت و پرچم مقدس کشورشان تعصب و حساسیت دارند؛ لذا هرجا دشمن تلاش کرده است که مردم را از صندوق‌های رای دور کند مردم با حضور گسترده‌تر و با شکوه‌تر خود برنامه‌های دشمن را نقش بر آب کرده و حضور کم نظیر ایشان در جشن بزرگ ۲۲ بهمن امسال یک نمونه از هزاران نمونه مردمی بودن این نظام است.

موحدی خاطر نشان کرد: در حال حاضر تمام تلاش دشمن در بدبین کردن مردم برای عدم حضور در انتخابات متمرکز شده است، در حالی که ملت بزرگ ایران کاندیدا‌های انتخاباتی را فرزندان خود و فرزندان همین کشور می‌دانند؛ لذا مردم این بار هم با درک درست شرایط در انتخابات حضور پررنگی داشته و قطعا دشمن را مایوس خواهند کرد. چرا که می‌دانند که آمریکا و اسرائیل و هم‌پیمانان آن‌ها دلسوز ایران نبوده و به نفع مردم و خواسته مردم توجهی ندارند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۲
الان یک نکته مردمی جدید کشف کردم

اینکه گفتن اینترنت رو 30 درصد گرون می کنیم و کیفیت باید فلان و بیسار بشه ، کیفیت که بدتر شد که بهتر نشد ، الان فهمیدم غیر گرون کردن ظاهری ، قدیم حجم اینترنت داخلی به خارجی رو از یک به دو ، کردن سه به یک ، یعنی یک 50 درصد هم از اینور گرون کردن

واقعا که چقدر همه چی مردمیه
امیر به امور نیرو دریایی ارتش برسید
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست