بازدید 18576

واکنش تند پرسپولیس به حذف از آسیا بخاطر استقلال!

کد خبر: ۱۲۲۳۴۷۲
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۳ 23 February 2024

شائبه حذف مصلحتی پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا بخاطر صدور مجوز حرفه‌ای استقلال، موجب خشم هواداران سرخ و حمله آنها در فضای مجازی شده است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ باشگاه پرسپولیس در واکنش به صحبت‌های مطرح‌شده در برنامه «ورزش و مردم»، بیانیه‌ای انتقادی از صداوسیما صادر کرد: «پاره‌ای اظهارنظرهای کارشناسی در تلویزیون به جای تکیه داشتن بر واقعیات و اطلاعات درست، رسمی و قانونی، ریشه در کری‌خوانی‌های بعضا سطح پایین در فضای مجازی دارد.»

در این برنامه تلویزیونی یک فرد گمنام به عنوان روزنامه‌نگار ورزشی مدعی شده بود: «وزارت ورزش و سازمان خصوصی‌سازی باید تکلیف مالکیت مشترک استقلال و پرسپولیس را در پنج هفته آینده مشخص کنند. دوره گذشته استقلال محروم شد، شاید امسال «مجبور» شوند پرسپولیس را کنار بگذارند، چون امکان حضور همزمان دو تیم در لیگ قهرمانان آسیا وجود ندارد.»

در بیانیه پرسپولیس آمده: «سال گذشته هم بحث مالکیت مشترک به صورت رسمی با تدبیری که انجام شد مرتفع شده بود و به صورت رسمی اعلام شد و اسناد آن نیز منتشر گردید. آنچه در سال قبل مانع از صدور مجوز برای باشگاه دیگر شد، طبق آن چه فدراسیون فوتبال اعلام کرد؛ مشکل بدهی مالی و در نهایت کامل نشدن بارگذاری مدارک و مستندات بود و این موضوع هیچ ربطی به پرسپولیس نداشت ولی افرادی آن دروغ بزرگ را به هواداران آن تیم گفتند.»

واکنش تند پرسپولیس به حذف از آسیا بخاطر استقلال!

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۵
انتشار یافته: ۱۰
گهی پشت به زین گهی زین به پشت
سهام این دو تیم رو بورس عرضه کردن کسی دو شاهی سهام نگرفت چرا زا پول من و امثال من می ریزین تو جیب این بازیکنان و این تیم تهرانی . اقا من راضی نیستم و حلال هم نمی کنم
خب مجری بیچاره واقیعت را گفته امسال استقلال باید بره آسیا. نوبتی شد.
اینو همه میدونن. مصطفوی هم گفته بعد پیروزی چیا تکذیب میکنن
چرا حرف حق رو نمیتونید تحمل کنید؟حقیقت تلخه!پارسال برای همه مشخص شد که استقلال به خاطر پیروزی از آسیا کنارگداشته شد.اون سیاه بازی بدهی رو هم بازی کردن تا طبیعی باشه،ودرست روز آخر بدهیهای به استرا پرداخت شدتا فرصت نباشه
آره شماها راست میگید مالکیت مشترک اصلا دخیل نبوده.???
تیم لنگ بدرد آسیا میخوره آسیا جای تیم‌های بزرگ مثل استقلال کبیر است
مگه استقلال رو به خاطر لنگ حذف نکردن
گوش کن بدبخت ها همین شما بودی که به دستور وزیر نزاشتی طلب استراماچون پرداخت بشه که استقلال نتونست بره
الان عربستان چهرتیم بامالکیت مشترک داره
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی