بازدید 2793
۶

۲ کشته در تصادف ۲ پژو در تهران +عکس

در تصادف این دو پژو ، ۲ پسر جوان ۱۸ و ۲۳ ساله که در قسمت جلوی خودرو بودند بدلیل شدت جراحات وارده جان باختند و خانم ۱۹ ساله دیگر سرنشین این خودرو زنده اما مصدوم روانه مراکز درمانی شد.
کد خبر: ۱۲۲۳۲۷۰
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۱ 22 February 2024

به گزارش تابناک، تصادف ۲ دستگاه خودرو سواری در بزرگراه همت ۲ کشته برجای گذاشت.
 
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از تصادف ۲ دستگاه خودرو سواری در بزرگراه همت خبر داد و گفت: این حادثه ۲ کشته برجا گذاشت.
 
سید جلال ملکی روز پنجشنبه به ایرنا گفت: ساعت ۲:۰۶ بامداد امروز حادثه تصادف در مسیر غرب به شرق بزرگراه همت قبل از پاسداران به سامانه ۱۲۵ اعلام و بی درنگ ماموران ۲ ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.
 
وی افزود: یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ با سه سرنشین بدلایل نامشخص با یک دستگاه پژو ۴۰۵ برخورد و از مسیر اصلی منحرف و پس از برخورد با گاردریل های وسط بزرگراه با یک تیر چراغ برق برخورد می‌کند.
 ۲ کشته در تصادف ۲ پژو در تهران +عکس
ملکی با بیان اینکه بدلیل شدت برخورد، اتاقک این خودرو تا حدودی متلاشی شده بود، گفت: هر سه سرنشین در داخل خودرو محبوس بودند که آتش نشانان اتاقک خودرو را برش دادند و هر سه نفر را خارج کردند.
 ۲ کشته در تصادف ۲ پژو در تهران +عکس
وی ادامه داد: ۲ پسر جوان ۱۸ و ۲۳ ساله که در قسمت جلوی خودرو بودند بدلیل شدت جراحات وارده جان باختند و خانم ۱۹ ساله دیگر سرنشین این خودرو زنده اما مصدوم روانه مراکز درمانی شد.
 ۲ کشته در تصادف ۲ پژو در تهران +عکس
ملکی اضافه کرد: در داخل خودرو پژو ۴۰۵ نیز سه سرنشین ۲ آقا و یک خانم حضور داشتند که خانم دچار کمی مصدومیت بود که تحویل عوامل اورژانس شد.
 ۲ کشته در تصادف ۲ پژو در تهران +عکس
به گفته وی، آتش نشانان پس از ایمن سازی محل را ترک کردند و علت حادثه نیز در دست بررسی کارشناسان پلیس راهور است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۶
مهمترین عامل تصادفات، عدم فرهنگ رانندگی است. رانندگی می کنیم اما فرهنگ و شعور رانندگی نداریم.
ببینید چه نسبتی با هم داشتند.
عربده کشی ماشین های درپیتی که با اگزوز های خر صدا و چهار تا کیت تقویت شده ادای ماشین فرمول ۱ درمیارن تو شب ها بیداد می کنه. پلیس به راحتی از رو اگزوز خودرو ها این جماعت نفهم رو شناسایی کنه و ماشین رو توقیف کنه تا بقیه رو به کشتن ندادن
صد در صد پژو ۲۰۶ ازین اگزوز خر صدا های جدید بوده که پلیس هم براش مهپ نیست و هیچ برخوردی با این آدم های مریض نمی کنه. من موندم واقعا اینوندل رانندگی و اون صدای گوش خراش واقعا لذت بخشه؟؟
والله کار سختی نیست. پلیس واقعا اگر بخواد می تونه تو یه نصف روز این مدل راننده های وحشی رو شناسایی و برای همیشه از رانندگی محروم کنه
دلیل عدم حضور پلیس در بزرگراهها است..در روز که تنها یک گوشه ایستادن و با دوربین جریمه میکنند و در شب که اصلا اثری نیست..بزرگراها در شب تبدیل به پیست مسابقه میشود و اغلب رانندگان جوان و مدعی و در حالات غیر طبیعی
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست