بازدید 2623

دو فوتی، پیامد حواس‌پرتی رانندگان شرکت واحد یزد

برخورد ۲ دستگاه اتوبوس شرکت واحد یزد با یک کودک هشت ساله و یک زن ۶۵ ساله منجر به فوت هر ۲ شد و پلیس علت آن را بی‌توجهی و حواس پرتی رانندگان اعلام کرد.
کد خبر: ۱۲۲۳۲۴۳
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۴ 22 February 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از پایگاه خبری پلیس یزد روز پنجشنبه به نقل از رییس پلیس راهور این استان از فوت یک کودک هشت ساله بر اثر بی‌توجهی راننده اتوبوس در سه راه شحنه این شهر خبرداد .

سرهنگ "مهدی زارع" گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع تصادف در ایستگاه اتوبوس سه راه شحنه یزد، ماموران پلیس راهور در محل حاضر شدند.

وی افزود: ماموران پس از حضور در محل حادثه مشاهده کردند یک دستگاه اتوبوس شرکت واحد با عابر پیاده که کودکی هشت ساله بوده برخورد کرده و کودک به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده است.

رئیس پلیس راهور استان یزد اظهار داشت: برابر اعلام کارشناسان پلیس راهور، عدم توجه به جلو و حواس پرتی راننده علت این حادثه بوده است.

رئیس پلیس راهور استان یزد همچنین از فوت زن ۶۵ ساله بر اثر بی توجهی راننده اتوبوس در میدان ابوذر شهر یزد خبر داد .

سرهنگ زارع گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع تصادف در ایستگاه اتوبوس میدان ابوذر، ماموران پلیس راهور در محل حاضر شدند که پس از حضور در محل حادثه مشاهده کردند یک دستگاه اتوبوس شرکت واحد با عابر پیاده که زنی ۶۵ ساله بوده برخورد کرده و این فرد به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده است.

رئیس پلیس راهور استان یزد اظهار داشت: برابر اعلام کارشناسان پلیس راهور، عدم توجه به جلو و حواس پرتی راننده علت این حادثه بوده است.

زارع یادآور شد: تمام حواس راننده حین رانندگی باید معطوف به رانندگی کردن باشد و طبق قوانین خوردن و آشامیدن، صحبت با تلفن همراه و... ممنوع است.

تعداد اتوبوس‌های خطوط اتوبوسرانی شهر یزد ۱۷۰ دستگاه با ۲ دستگاه مینی بوس اعلام شده است .

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست