بازدید 3954

ادعای مورایس درمورد شانس حذف الهلال در ریاض

کد خبر: ۱۲۲۳۱۵۳
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۵ 21 February 2024

سرمربی پرتغالی سپاهان گفت: کسی چه می‌داند، شاید ما در بازی مقابل الهلال بتوانیم اوضاع را تغییر دهیم.

به گزارش تابناک ورزشی، ژوزه مورایس در نشست خبری پیش از دیدار فردای سپاهان برابر الهلال عربستان گفت: کسی چه می‌داند، شاید ما در بازی مقابل الهلال بتوانیم اوضاع را تغییر دهیم. تیم‌هایی هستند که در بازی رفت با همین نتیجه شکست خورده‌ و در بازی برگشت موفق شده‌اند باخت را جبران و مجوز حضور در مرحله بعد را بگیرند، شاید این اتفاق برای ما هم بیفتد.

وی ادامه داد: بابت حضور در شهر ریاض احساس خوشحالی می‌کنم و به هواداران الهلال احترام می‌گذارم چون خاطرات زیبایی با آنها دارم. الهلال بازیکنان بزرگی در ترکیب خود دارد و هرکسی که عاشق فوتبال است باید رویارویی ما با آنها را تماشا کند چون سرگرم کننده خواهد بود.

امید نورافکن بازیکن سپاهان نیز در نشست خبری گفت: از مهمان‌نوازی عربستانی‌ها تشکر می‌کنم. 95 تا 100 درصد شاکله سپاهان را بازیکنان ایرانی تشکیل می‌دهند اما تیم مقابل اینگونه نیست. دوست داشتیم در‌ مرحله‌های پایانی به الهلال می‌خوردیم اما اینگونه نشد؛ برای بازی فردا تغییراتی نیست و تلاش می‌کنیم، دفاع خوبی داشته باشیم. وی ادامه داد: مطمئن باشید سپاهان فردا تیم دست و پا بسته‌ای نخواهد بود.

سپاهان در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در اصفهان 3 بر یک مغلوب الهلال شد. مسابقه برگشت دو تیم ساعت 21:30 فردا (پنجشنبه) برگزار می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی