بازدید 2930

تمجید فیفا از تیم ملی ساحلی؛ ایران با گلرهایش به‌پیش

دو دروازه‌بان ایران یعنی حمید بهزادپور و سید مهدی میرجلیلی مجموعاً 3 بار موفق به گلزنی شدند و الهام‌بخش بازگشت ایران در این مسابقه بودند.
کد خبر: ۱۲۲۲۸۸۲
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۱ 20 February 2024

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران شب گذشته (دوشنبه) در گام پایانی مرحله گروهی جام جهانی 2024 امارات با نتیجه 5 بر 3 مقابل تاهیتی به برتری رسید و به‌عنوان صدرنشین گروه B راهی یک‌چهارم نهایی شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ سایت فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) در مورد این مسابقه نوشت: روزی تاریخی در دبی برای دروازه‌بانان رقم خورد. دو دروازه‌بان ایران یعنی حمید بهزادپور و سید مهدی میرجلیلی مجموعاً 3 بار موفق به گلزنی شدند و الهام‌بخش بازگشت ایران در این مسابقه بودند.

بهزادپور درباره این پیروزی به سایت فیفا گفت: پیش از مسابقه نسبت به سبک بازی تاهیتی و فضاهایی که برای دروازه‌بانان ما فراهم می‌شود تا برای گلزنی اقدام کنیم، آگاه بودیم. سرمربی ایران نیز ما را به این مسئله تشویق کرد. کار ایران هنوز تمام نشده و ما هرگز تسلیم نمی‌شویم.

فیفا همچنین رده‌بندی بهترین گلزنان جام جهانی فوتبال ساحلی 2024 را در فاصله یک روز تا پایان مرحله گروهی اعلام کرد که نام محمدعلی مختاری از ایران، در این فهرست به چشم می‌خورد. همچنین بهزادپور، سنگربان ایران نیز در این لیست قرار دارد.

رده‌بندی جدول آقای گلی جام جهانی فوتبال ساحلی:

محمدعلی مختاری (ایران) با 6 گل

لئو مارتینز (پرتغال) با 5 گل

چیکی (اسپانیا)، رونوی تینیرائوری (تاهیتی) و پائولو حسام (مصر) با 4 گل

حمید بهزادپور (ایران)، لوکاس مدرو (آرژانتین)، آله هاپون (بلاروس)، ایهار بریشتسل (بلاروس) و ماندیون دیانیه (سنگال) با 3 گل

ایران در مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی فوتبال ساحلی، از ساعت 19 روز پنجشنبه مقابل امارات صف‌آرایی می‌کند.

 

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی