بازدید 3888

خودکشی در ایستگاه اتوبوس پس از قتل برادر

کد خبر: ۱۲۲۲۶۰۳
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۶ 18 February 2024

مرد جوان پس از آنکه با شلیک گلوله برادرش را به قتل رساند، با همان اسلحه به زندگی‌اش پایان داد.

به گزارش ایران، ظهر جمعه 27 بهمن مسافرانی که در خیابان فرصت تهران در ایستگاه به انتظار رسیدن اتوبوس بودند، با صحنه تلخی مواجه شدند. آنها دو مرد را دیدند که در حال صحبت بودند و پس از دقایقی صدای درگیری و فریاد آنها به گوش رسید.

در این میان ناگهان، یکی از آنها اسلحه‌ای را از جیبش بیرون آورد و به سمت مرد جوانی که روبه‌رویش ایستاده بود و باهم درگیر بودند، شلیک کرد. بعد از آن اسلحه را به سمت خودش گرفت و یک گلوله نیز به خودش شلیک کرد.

شاهدان با دیدن این صحنه بلافاصله با پلیس و اورژانس تماس گرفتند. با حضور تیم جنایی در محل آنها با جسد مرد جوان و بدن نیمه جان مرد تیرانداز مواجه شدند. مرد تیرانداز به بیمارستان منتقل شده اما لحظاتی بعد تسلیم مرگ شد.

گزارش این دو جنایت به بازپرس امیرحسین علیمردان اعلام شد و در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد قاتل و مقتول برادر هستند. اما دو برادر بر سر موضوعی که مشخص نیست باهم درگیر شده‌اند و مرد 44 ساله با اسلحه ابتدا برادرش را که دو سال از خودش کوچکتر بوده به قتل رسانده و بعد از آن به زندگی‌اش پایان داده است.

به دستور بازپرس شعبه دهم دادسرای امور جنایی پایتخت، اجساد به پزشکی قانونی منتقل شده و تحقیقات برای مشخص شدن علت درگیری مرگبار ادامه دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی