پاسخ‌های جالب یک نامزد خبرگان به سؤالات کلیشه‌ای

یک نامزد مجلس خبرگان رهبری به سؤالات کلیشه‌ای پاسخ‌های جالبی ارائه کرد.
کد خبر: ۱۲۲۲۴۸۰
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰ 18 February 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از مشرق، آیت‌ا... سیدرحیم توکل، عضو فعلی مجلس خبرگان و نامزد نمایندگی در دوره آینده این مجلس در بخشی از یک مصاحبه با سایت جماران و در پاسخ به این سؤال که "آیا شده درباره دستگاه‌ها، نهادها و زیرمجموعه‌های رهبری، نقد یا تذکری داشته باشید؟" گفته است: افرادی که در خط نظام هستند، اگر اشتباهی داشته باشند مسلماً ما به آن‌ها تذکر می‌دهیم.

او همچنین در پاسخ به پرسش بعدی خبرنگار که پرسیده "مهمترین طرح و ایده جدیدی که در مجلس خبرگان دنبال خواهید کرد، چیست؟" پاسخ می‌دهد: جواب آن زمان می‌برد و الان نمی‌توانم بحث کنم.

پاسخ نخست آیت‌ا... توکل و تأکید وی بر تذکر خبرگان به اشتباهات احتمالی زیرمجموعه‌های دفتر مقام معظم رهبری، یک شفاف‌سوزی اصولی است برای کسانی که در قبال عملکرد مجلس خبرگان دچار برخی شبهات هستند.

در پاسخ دوم ایشان نیز بیش از همه شفافیت و صداقت آیت‌ا... توکل در مواجهه با این پرسش کلیشه است که جای خوشوقتی دارد.

خوشوقتی از این رو که می‌بینیم یک مسئول بلندپایه و رجل مذهبی در ایران اسیر کلیشه‌ها نیست و به حق و شفافیت و صداقت با مردم بیشتر از لایک اهمیت می‌دهد.

در عین حال شاید کسی بگوید این نامزد مجلس خبرگان چرا برنامه‌ای برای آینده ندارد؟!

پاسخ این است که مجلس خبرگان اساسا یک مجلس ذوابعاد نیست که قرار باشد برنامه و ایده جدیدی در قبال آن پیاده شود. بلکه صرفا می‌توان در قبال آن به نوآوری در رویه‌های موجود پرداخت. (البته تلاش برای رفع انتقادات احتمالی یک ضرورت همیشگی است)

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل