بازدید 3609

نتایج اروپایی: توقف همزمان سیتی و یووه

کد خبر: ۱۲۲۲۴۰۳
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۷ 17 February 2024

نتایج اروپایی: توقف همزمان سیتی و یووه

منچسترسیتی در یکی از حساس ترین جدال‌های هفته اروپا مقابل چلسی متوقف شد، درست مانند یوونتوس برابر هلاس ورونا !

به گزارش تابناک ورزشی؛ سریال بازی‌های بدون برد یوونتوس با تساوی 2-2 این تیم برابر هلاس ورونا در دیداری خارج از خانه در هفته بیست‌و‌پنجم سری A به قسمت چهارم خود رسید.

یوونتوس که از هفتم بهمن متحمل دو شکست شده و یک بار هم مساوی کرده بود، امشب (شنبه) از ساعت 20:30 به وقت تهران میهمان هلاس ورونا بود و در حالی به تساوی رضایت داد که گل اول را در دقیقه 11 دریافت کرد. 

یوونتوس پیش از این بازی، 4 نبرد متوالی‌اش با هلاس ورونا را بدون دریافت، حتی یک گل برده بود اما تساوی امشب مانع از ثبت رکوردی جدید برای بردهای متوالی‌اش برابر این تیم شد. این نتیجه از یک سو فاصله یوونتوس با اینتر صدرنشین را نسبت به هفته گذشته دو امتیاز دیگر افزایش داد و به 9 امتیاز افزایش داد.

در ادامه بازی‌های امروز (شنبه) لیگ برتر جزیره، از ساعت 18:30 به وقت تهران، 5 مسابقه همزمان برگزار شد که در مهمترین آنها آرسنال، میزبان خود برنلی را با نتیجه 5 بر صفر شکست داد. گل‌‌های مارتین اودگارد در دقیقه 4، بوکایو ساکا در دقایق 41 (پنالتی) و 47، لئاندرو تروسار در دقیقه 66، کای هاورتس در دقیقه 78 سه امتیاز این بازی را برای توپچی‌های لندن به ارمغان آورد تا این تیم 55 امتیازی شود و با 3 امتیاز بیشتر نسبت به منچسترسیتی (البته با دو بازی بیشتر) جای آن را در رده دوم جدول بگیرد. لیورپول هم امروز با چهار گل برنتفورد را درهم کوبید و به صدر جدول چسبید.

لیورپول هفدهمین برد فصلش را کسب کرد تا با 57 امتیاز جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کرده و فاصله‌اش را با منچسترسیتی رده دوم که از 23 بازی ۵۳ امتیاز کسب کرده، به چهار امتیاز افزایش دهد. چرا که امشب شاگردان گواردیولا در خانه نتوانستند از پس چلسی و پوچتینو بربیایند.

گل رودری در دقیقه ۸۳ منچسترسیتی را از باخت بدموقع نجات داد. رحیم استرلینگ، ستاره انگلیسی چلسی در دقیقه 42 گل نخست را با گشودن دروازه تیم سابقش به ثمر رساند و در سمت مقابل هم رودری در دقیقه 83 گل نجات‌بخش تیمش از شکست خانگی را زد.

 

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی