بازدید 4231

قرارداد نجومی کاوه رضایی با سپاهان نصف شد

رسانه‌ها خبر می‌دهند آن شاخ و شانه کشیدن‌ها، فقط شو و نمایش بوده و مشخص شده که قرارداد این بازیکن برای ماندن او در لیست سپاهان اصلاح و کسر شده است.
کد خبر: ۱۲۲۲۲۶۷
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۰ 17 February 2024

قرارداد نجومی کاوه رضایی با سپاهان نصف شد

 کاوه رضایی یکی از ستاره‌های سپاهان در نقل‌و‌انتقالات نجومی این تیم در ابتدای فصل بود که در نیم‌فصل لیگ برتر با نظر مورایس در لیست مازاد سپاهان قرار گرفت اما به تیم دیگری نرفت.

به گزارش تابناک ورزشی؛ گویا بعد از انتشار خبر خروج اجباری این مهاجم، کاوه به چنین تصمیمی واکنش نشان داد و گفت که هیچ توافقی برای فسخ قرارداد نداشته و تا ریال آخر قرارداد خود را دریافت می‌کند.

 با این وجود کاوه رضایی بعد از مدتی به تمرینات طلایی‌پوشان بازگشت و در جمع شاگردان مورایس حاضر بود. 

 حالا رسانه‌ها خبر می‌دهند آن شاخ و شانه کشیدن‌ها، فقط شو و نمایش بوده و مشخص شده که قرارداد این بازیکن برای ماندن او در لیست سپاهان اصلاح و کسر شده است.

 با این اوصاف بعد از خروج عیسی آل‌کثیر و احسان پهلوان و همچنین کاهش قرارداد رضایی، عملاً سپاهان خود را از مشکل سقف بودجه دور کرد.

کاوه رضایی مدتی پیش با شکایت به دادگاه عالی ورزش، محکومیت در پرونده تراکتور را لغو کرد و در جدالی حقوقی و مالی پیروز شد.

حالا این مهاجم که سال‌ها در بلژیک لژیونر بوده، حاضر شده از بخش قابل توجهی از دستمزدش بگذرد اما به تیم‌های پایین‌تر نرود. گفته می‌شود این کاهش قرارداد شامل نصفی از دستمزد او می‌شود که در زمان حاتم بخشی محمدرضا ساکت انجام شده بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست