بازدید 1665
۵

دستگیری بیش از ۲۶۰ سارق منزل در سمنان

رئیس پلیس آگاهی استان سمنان از دستگیری ۲۶۳ نفر سارقان منزل و کشف ۴۶۶ فقره سرقت در این خصوص توسط کاراگاهان پلیس آگاهی سطح استان از ابتدای سال تا کنون خبر داد.
کد خبر: ۱۲۲۲۱۷۷
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۸ 17 February 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از سرهنگ کارآگاه محمود گیلانی ۲۷ بهمن ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای برخورد با پدیده شوم سرقت و مبارزه با سارقان، کاراگاهان پلیس آگاهی سطح استان طی این مدت موفق به دستگیری ۲۶۳ سارق منازل شهروندان و کشف ۴۶۶ فقره سرقت شدند.

سرهنگ گیلانی با اشاره به نقش محوری کاراگاهان در کشف سرقت خاطرنشان کرد: بیش از ۳۳ درصد از سرقت های منزل از ابتدای امسال تا کنون کشف شده است.

وی ادامه داد: تعداد سرقت های منزل کشف شده در این استان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با افزایش ۸ درصدی روبرو بوده است. 

رئیس پلیس آگاهی استان سمنان گفت: در حوزه دستگیری سارقان در استان سمنان نیز شاهد افزایش ۹ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل بوده ایم.

سرهنگ گیلانی از انهدام ۱۳ باند سارقان حرفه ای منازل در این استان طی امسال خبر داد و تصریح کرد: با توجه به افزایش دستگیری سارقین حین سرقت، از ابتدای سال تاکنون وقوع سرقت ها در استان ۲۴درصد کاهش یافته است.

رئیس پلیس آگاهی استان در پایان این دستاوردها را نتیجه فعالیت های شبانه روزی و تلاش های خستگی ناپذیر کارآگاهان پلیس آگاهی برشمرد و تصریح کرد: خدمت به مردم یک موهبت الهی است و فرزندان این مرز و بوم در پلیس آگاهی سطح استان این موهبت الهی را قدر دانسته و برای برقراری مطلوب امنیت و رضایتمندی بیشتر شهروندان هم استانی، لحظه ای درنگ نخواهند کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۵
چه خبره این همه دزد اونجا بود.
علی برکتاله... فقط تو سمنان 260 تا رو گرفتن . چند تا آزادن و چند تا رئ نگرفتن ضرب در 30 استان کنید.
وقتی در یک استان کم جمعیت اوضاع این طوریه ببینید در کلان شهرها چه خبره... کاش دست پلیس در برخورد محکم و تیر اندازی به سارقین بازتر گذاشته میشد.
قانون تقلیل مجازات فقط به دزدها کمک کرده تا به جامعه!
آقا من دیگه الان به همه شک دارم. واحد من تو تهران تا الان 4 بار دزد اومده . طبقه اولم دزده گذری هم که رد میشه یه سری به واحد من اول میزنه .
بخدا تو چین به این بزرگی طرف موبلیلشون ول میکنه رو موتورش میره پیکیه .... حالا شما بهترین موشک را داشته باش ارزشش را داره یه نفر حتی یه نفر دزد بشه ؟
260نفر سارق منزل در یک شهری مثل سمنان یعنی شما هیـــــــــــــــــــــــــچ بازدارندگی ای در مقابلشون نداشتید که اینقدر زیاد شدند!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست