بازدید 43129
۶

بازداشت دزدان گوشی و منزل در اهواز

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی خورستان از دستگیری سارق فرامنطقه‌ای گوشی تلفن همراه و همچنین سارقان منازل در اهواز خبر داد و گفت: تلاش جهت شناسایی و دستگیری سایر همدستان و کشف اموال مسروقه ادامه دارد.
کد خبر: ۱۰۳۳۲۸۶
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۴ 09 February 2021

به گزارش «تابناک»، سرهنگ سهراب حسین‌نژاد دوشنبه شب در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در پی سرقت‌های متعدد گوشی تلفن همراه در سطح شهرستان اهواز موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پایگاه شرق این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با تلاش شبانه‌روزی و انجام کار اطلاعاتی، یکی از سارقان حرفه ای و سابقه دار که ازسارقان فرا منطقه‌ای نیز بود شناسایی و طی عملیات منسجم پلیسی در مخفیگاهش دستگیر و یک دستگاه موتورسیکلت با پلاک مخدوش مورد استفاده در سرقت‌ها از وی کشف و توقیف شد.

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی خورستان با بیان اینکه سارق به ۳۱ فقره سرقت گوشی تلفن همراه و کیف قاپی در سطح شهرستان اهواز اعتراف کرد گفت: همه محل‌های سرقت شناسایی، بازسازی و مستندسازی شد.
وی ادامه داد: در ادامه تحقیقات ۲ نفر از مال‌خران به هویت‌های معلوم در شهرستان شادگان شناسایی شدند که با اخذ نیابت قضایی هر ۲ نفر نیز دستگیر و در بازرسی منازل آنان چهار دستگاه گوشی تلفن همراه و یکدستگاه جعبه مسروقه کشف و ضبط شدند.

حسین‌نژاد خاطرنشان کرد: همچنین در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل توسط سرنشینان خودروهای پراید و پژو ۲۰۶ با شیوه و شگرد دیلم اندازی در سطح شهرستان اهواز یکی از سارقان منازل شناسایی و دستگیر شد.

وی افزود: همدست این سارق که از محکومان متواری بوده شناسایی و وی نیز با انجام عملیات غافلگیرانه دستگیر و هر ۲خودروی پراید و پژو ۲۰۶ مورد استفاده در سرقت‌ها کشف و توقیف شدند.

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی خورستان با بیان اینکه نامبردگان در تحقیقات به سرقت‌های متعدد منزل در مناطق مختلف اهواز اعتراف کردند تصریح کرد: با توجه به مستندات موجود تاکنون ۲۰ فقره از محل‌های سرقت مشخص و بازسازی و مالباختگان آن‌ها شناسایی و مراتب مستندسازی شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۳
انتشار یافته: ۶
خداوکیلی خوزستان دیگه افتضاح شده هرروز خبر سرقت این حجم اسلحه جنگی توی دست مردم بیایین ماهشهر ببینین چقد تیر رسما شبها میره آسمون.بخدا باید از هرکسی اسلحه جنگی گرفتن بدون دادگاه اعدامش کنن.خیلی بد شده شرایط جرات نداری بری بیرون با خانوادت
بنظر شما مجازات این سارقان چه خواهد بود؟ شاید تعهد کتبی یا وثیقه و سپس آزادی و دوباره روز از نو و روزی از نو!!! بسیاری از سارقین دستگیر شده چندین مرتبه سابقه سنگین داشته اند ولی هر بار پس از دستگیری، آزاد می شدند و دوباره همان روال را تکرار می کنند. سارقین دست از سرقت نمی کشند چون میدانند حداکثر چند روز بازداشت و سپس مجددا آزاد می شوند.
سلام همش دروغه. دزدروتوی زیتون کارمندی گرفتن با پراید111 رفیم اونج دیدیم خود ماشینه که باش دزدی میکردن بعداز چند رو که رفتیم پیگیر اموال بشیم با کمال پرویی اضهار بی اطلاعی میکنن که کدوم 111ما اصلا نداشتیم.
قوه قضائیه هم باهمین صلابت برخوردکند این نسبت ناروا ی ناامنی از شهر زیبای اهواز رخت بر می بندد.
داداش عزیزم خودتو خسته نکن این همه بگیر ببند .. پهلو قاضی که رفت با فیش حقوقی آزاد میشه عزیزم . تازه اگه تبرئه نشه
همگی به زودی با قرار آزاد می شوند .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی