بازدید 3088
نکونام فاصله با رقبا در صدر را افزایش داد

استقلال با تک شوت، آبادان را برد!

کد خبر: ۱۲۲۲۱۱۷
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۸ 16 February 2024

استقلال با تک شوت، نفت آبادان را زیر باران شکست داد و فاصله با مدعیان در صدر جدول را بیشتر کرد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ در ادامه هفته شانزدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر بیست‌وسوم، تیم‌های استقلال و نفت از ساعت 17:15 امروز (جمعه) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی یک بر صفر میزبان به پایان رسید.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، صالح حردانی، محمدحسین مرادمند (46 - امید حامدی‌فر)، روزبه چشمی، آرمین سهرابیان، مهدی مهدی‌پور (4+90 - میلاد فخرالدینی)، گوستاوو بلانکو، آرمان رمضانی (70 - مهرداد محمدی)، سیدابوالفضل جلالی (84 - جعفر سلمانی)، رافائل داسیلوا و آرش رضاوند.

ترکیب صنعت نفت: پیام پارسا، عرفان قهرمانی، حسین شنانی (64 - علی یوسف)، طالب ریکانی، رضا امانی‌نژاد (70 - رحیم آلبوغبیش)، یوسف کی‌شمس (87 - فرزین معامله‌گری)، میثم تهی‌دست، فیاض میردورقی، فرشاد محمدی‌مهر (87 - فاخر تهامی)، محمدصادق بارانی و امیرحمد پناهی (87 - ساسان حسینی).

داور: حسن اکرمی

مهدی مهدی‌پور در دقیقه 47 با یک شوت محکم و زیبا از پشت محوطه جریمه دروازه صنعت نفت را باز کرد. استقلال با کسب سه امتیاز دیدار خانگی مقابل صنعت نفت و با توجه به شکست روز گذشته پرسپولیس در اراک، فاصله‌اش با سرخپوشان را به پنج امتیاز افزایش داد.

آبی ها در ابتدای مسابقه با پیراهن های کوین یامگا به مسابقه آمدند و مهدی مهدی پور هم گلش را تقدیم به کوین یامگا کرد.

لحظات حساس مسابقه 

دقیقه 86 / فرار عالی مهرداد محمدی باعث شد او در موقعیت تک به تک قرار بگیرد اما دروازه‌بان نفت با واکنشی دیدنی مانع از گلزنی محمدی شد.

دقیقه 69 / فرصت خوب برای بلانکو روی ارسال جلالی که البته شوت مهاجم خارجی آبی ها به بیرون رفت.

دقیقه 65 / ضربه سر بلانکو به شکلی خطرناک از بالای دروازه صنعت نفت راهی اوت شد.

دقیقه 47 / کار تیمی خوب بازیکنان استقلال به آرمان رمضانی رسید و این بازیکن هم توپ را برای مهدی مهدی پور کاشت که این بازیکن از پشت محوطه جریمه با یک شلیک زیبا و دیدنی، حساب کار را یک بر صفر کرد.

دقیقه 44 / ضربه سر جلالی روی ارسال حردانی را دروازه‌بان صنعت نفت به راحتی مهار کرد.

دقیقه 24 / روی کرنر ارسالی مهدی مهدی پور، چیزی نمانده بود آرمین سهرابیان دروازه نفت آبادان را باز کند پیام پارسا با یک واکنش زیبا، توپ را گرفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل
آخرین اخبار