بازدید 16746

اعتراض به پخش نشدن بازی سپاهان-الهلال از شبکه سه

کد خبر: ۱۲۲۱۷۹۸
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰ 14 February 2024

بعداز اعتراض رامین رضاییان به قرارنگرفتن بازی حساس سپاهان و الهلال در جدول پخش شبکه سه، نماینده اصفهان در مجلس هم با ارسال نامه‌ای به رئیس سازمان صدا و سیما خواستار پخش مسابقه تیم سپاهان ایران مقابل الهلال عربستان از شبکه سه سیما شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ رضاییان مدافع ملی‌پوش سپاهان گفت: اگر می‌گوییم "همه‌جای ایران سرای من است" باید در عمل نشان بدهیم و بازی سپاهان با الهلال را در شبکه سه پخش کنیم. 

در پی این موضع‌گیری، متن نامه عباس مقتدایی نماینده اصفهان به پیمان جبلی رییس سازمان صدا و سیما هم منتشر شد که می‌خوانید:

 همانگونه که مستحضرید تنها نماینده جمهوری اسلامی ایران که در ادامه رقابتهای مهم و دارای اهمیت فوتبال لیگ قهرمانان آسیا باقی مانده است، تیم فوتبال سپاهان ایران است.

 برخی گزارش های واصله حکایت از عدم پخش مسابقه روز پنجشنبه این تیم از شبکه ۳ سیما دارد که این رویکرد کاملا مغایر با منش عدالت محوری رسانه ملی می باشد. هواداران سپاهان اظهار دارند که اگر تیم های پایتخت در این مسابقات بودند، پخش بازی آنان از شبکه ۳ سیما صورت می گرفت ولکن با سپاهان اینگونه رفتار می شود.

 باتوجه به شناخت شخصیتی که از جنابعالی و رویکردهای مردم محورانه و تحولی آن مقام محترم دارم، خواهشمند است دستور فرمایید اقدام اصلاحی لازم بعمل آید و هموطنان و هواداران فوتبال بتوانند از شبکه ۳ سیما شاهد مسابقه تیم فوتبال سپاهان ایران و الهلال عربستان باشند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی