بازدید 4139

مورایس: الهلال تماشا کند، ایران فوق‌العاده است

کد خبر: ۱۲۲۱۷۹۶
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۶ 14 February 2024

سرمربی تیم سپاهان تأکید کرد، او و شاگردانش برای رویارویی با الهلال هیچ فشار و استرسی را تحمل نمی‌کنند.

به گزارش تابناک ورزشی، ژوزه مورایس در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های سپاهان و الهلال عربستان اظهار داشت: قبل از آنکه بخواهم راجع به بازی فردا صحبت کنم، می‌خواهم درباره امروز حرف بزنم؛ روزی که روز عشق است، روزی که یک حس حمایت و دوستی است و می‌توانیم آن را نسبت به تیم‌هایی داشته باشیم که از کشورهای دیگر به اینجا می‌آیند تا بازی کنند. امیدوارم این حس جوری باشد که بتوانیم دنیا را با آن اداره کنیم، یعنی همان احترام گذاشتن به همه و همگی. امروز احساس می‌کنم و امیدوارم آن استقبالی که الهلالی‌ها انتظار داشتند، از آنها شده باشد و این مسئله را حس کرده باشند. آرزوی بهترین‌ها را برای الهلال می‌کنم که به یک کشور فوق‌العاده آمده‌اند، مردم فوق‌العاده‌ای را دیده‌اند و فردا قرار است در یک بازی فوق‌العاده، یک جو فوق‌العاده را حس کنند. شما هم اینجا هستید تا راجع به این چیزها گزارش بنویسید.

وی ادامه داد: فوتبال هیچ وقت و در هیچ زمانی یکسان نیست. من به مرحله بعدی نیامده‌ام، بلکه بازیکنان بودند که وارد مرحله بعدی شدند، آنهم با تلاشی که داشتند. من هم به بازیکنانم می‌گویم که هیچ کاری را بدون همکاری و کیفیت آنها نمی‌توانم انجام بدهم. پس این کیفیت و تلاش آنها بود که باعث شد به این مرحله برسند. برای بازی فردا هیچ فشار، استرس و انتظاری نداریم. برای فردا آرزو می‌کنم که روزی برای زنده ماندن باشد، برای اینکه بتوانیم کاری انجام بدهیم تا به خودمان بفهمانیم کسی هستیم که توانستیم امروز یک تغییری ایجاد کنیم. به همین دلیل است که شادابی و خوشحالی و بشاش بودن را برای همه آرزو می‌کنم. این همان رویه‌ای بود که در زندگی‌ام پیش رفته‌ است و تیمم را در فوتبال رهبری کرده‌ام.

مورایس درباره اردوی سپاهان در قطر برای دیدار با الهلال و در پاسخ به این سؤال که آیا تیمش می‌تواند نتیجه‌ای در بازی رفت بگیرد که دیگر به بازی برگشت فکر نکند و حسش که از آن صحبت کرد، ادامه‌دار باشد، گفت: من هر روز انتظار بهترین‌ها را داشته و این باور را دارم که بازیکنانم آن کیفیت لازم را دارند. درباره اسامی نفرات سرشناس نیز باید بگویم که یکی از همین اسامی مطرح الان در نشست خبری در کنارم است (رامین رضاییان). حقیقت این است که همه ما انسان هستیم و همه می‌توانیم کاری انجام بدهیم. رضاییان هم یکی از اسامی بازیکنان تیم ماست. ما به‌عنوان یک بازیکن حرفه‌ای بهترین شرایط را برای خودمان فراهم می‌کنیم که بتوانیم کارمان را انجام بدهیم. بحث فقط بحث باور کردن است.

سرمربی سپاهان خاطر نشان کرد: من الان سرمربی سپاهان هستم و دیگر سرمربی الهلال نیستم. من در گذشته زندگی نمی‌کنم و در زمان حال زندگی می‌کنم و الان هم پیش شما هستم. من الان چیزی را برای ثابت کردن ندارم. گذشته، گذشته است و حال نیز حال است. هنوز هم در الهلال کسانی هستند که آنها را می‌شناسم و حس مثبتی وجود دارد و آنها را خیلی دوست دارم. با این وجود، لحظه من الان و در اینجاست؛ یعنی تیم سپاهان. بر همین اساس سعی می‌کنم بهترین کار و بهترین عملکرد را از خودمان نشان بدهیم، چون تفکراتم الان در اینجاست.

مورایس درباره جو ورزشگاه نقش جهان و در پاسخ به این سؤال که آیا میان تماشاگران سپاهان و سایر تیم‌ها تفاوت وجود دارد یا خیر، گفت: ما در ایران هستیم. ایران کلاً متفاوت است. جو ورزشگاه نقش جهان نیز فوق‌العاده است. الهلال هم استادیوم خوب و زیبایی دارد و قرار است در آنجا بازی کنیم و دیدار زیبایی خواهد بود، ولی چیزی که متفاوت است، این است که برای تیم‌هایی که در سطح‌های بالاتر و در چنین جوهایی بازی می‌کنند، این نوع جوها طبیعی است. از روزی که من به اینجا آمده‌ام، فکر می‌کنم فردا اولین دیداری است که بانوان در ورزشگاه حضور دارند. چیزی که می‌خواهم بگویم، این است که هیچ مردی بدون بانویش جایی نمی‌رود، در واقع می‌خواهم بگویم که بانوان عضوی از زندگی ما هستند. فردا جو زیباتری با حضور بانوان خواهیم داشت؛ مثل عربستان که در آنجا هم بانوان در ورزشگاه حضور دارند. تنها تفاوتی که وجود دارد، تعداد هواداران است که فکر نمی‌کنم عربستان تا این حد هوادار داشته باشد، ولی فکر می‌کنم ورزشگاه‌شان زیبا باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست