بازدید 21612
صد و بیست و هشتمین روز جنگ غزه

شکار پهپاد پیشرفته اسرائیل توسط حزب الله+ فیلم/افزایش شمار شهدای غزه به ۲۸۱۷۶ شهید/هشدار حماس درباره توقف مذاکرات مبادله اسرا

جنگ غزه در شرایطی وارد صد و بیست و هشتمین روز خود شده است که پس از پایان توافق آتش بس بین حماس و اسرائیل، حملات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه آغاز گشته و همچنان ادامه دارد و دورنمای مشخصی برای پایان جنگ وجود ندارد.
کد خبر: ۱۲۲۱۱۴۸
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۵ 11 February 2024

 

بین الملل تابناک: جنگ غزه در شرایطی وارد صد و بیست و هشتمین روز خود شده است که پس از پایان توافق آتش بس بین حماس و اسرائیل، حملات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه آغاز گشته و همچنان ادامه دارد و دورنمای مشخصی برای پایان جنگ وجود ندارد.

اذعان دوباره نتانیاهو به اختلاف با بایدن بر سر غزه
۱۴۰۲/۱۱/۲۲ - ۲۱:۴۲

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بار دیگر در سخنانی به وجود اختلافات میان واشنگتن و تل‌آویو در مساله غزه اذعان کرد.

«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در گفت‌وگو با «فاکس نیوز» در این باره اظهار داشت: از زمانی که بایدن از عملیات نظامی ما انتقاد و آن را اغراق آمیز توصیف کرد، با او صحبت نکرده‌ام.

وی در این باره گفت: نمی‌دانم منظور او چه بوده است، موضع آمریکا کاملا مشابه موضع اسرائیل است.

نتانیاهو در این باره ادامه داد: کسانی که مخالف رفتن ما به رفح هستند، می‌خواهند که ما بر حماس پیروز نشویم.

4 حمله حزب‌الله علیه مواضع رژیم صهیونیستی در مرز لبنان
۱۴۰۲/۱۱/۲۲ - ۲۱:۴۰

جنبش حزب الله لبنان امروز (۲۲ بهمن) از حملات دقیق و موفق به مواضع ارتش اشغالگر اسرائیل در نقاط مختلف مرز لبنان خبر داد.

حزب‌الله لبنان پیش از ظهر امروز در بیانیه‌ای گفت که تجهیزات جاسوسی ارتش اشغالگر را در پایگاه رویسات العلم و مزارع اشغالی شبعا را با موفقیت هدف قرار داده است. این گروه مقاومت در بیانیه دیگری نیز اعلام کرد که به گروهی از نظامیان اسرائیلی در نقطه مرزی «مثلث الطیحات» حمله و تعدادی از آن‌ها را کشته و زخمی کرده است. همچنین تجهیزات جاسوسی ارتش اسرائیل در نقطه مرزی «العباد» نیز به شکل دقیق هدف قرار گرفته است.

سناتور آمریکایی: تعداد تلفات غیرنظامیان در غزه غیرقابل قبول است
۱۴۰۲/۱۱/۲۲ - ۱۹:۳۹

«کریس مورفی» سناتور دموکرات ایالت کانکتیکت آمریکا روز یکشنبه تعداد تلفات غیرنظامیان در نوار غزه را غیرقابل قبول توصیف کرد.

وی که با شبکه خبری «سی‌بی‌اس» مصاحبه می‌کرد، گفت: «تعداد تلفات غیرنظامیان در غزه غیرقابل قبول بوده و این موضوع نه امنیت ما و نه امنیت اسرائیل را محقق خواهد کرد».

ارتش اسرائیل مجبور به انتقال یک لشکر از غزه به مرز لبنان شد
۱۴۰۲/۱۱/۲۲ - ۱۹:۱۸

رادیو ارتش اسرائیل امروز (۲۲ بهمن) خبر داد یک لشکر این رژیم علی‌رغم درخواست فرماندهان نظامی در غزه، از این منطقه خارج و به مرز با لبنان منتقل شده است.

به نوشته وبگاه العربی الجدید، تنش میان فرماندهان نظامی اسرائیلی نشان از در تنگنا قرار گرفتن ارتش این رژیم برای مواجهه در دو جبهه جنوب (غزه) و شمال (مرز لبنان) دارد، به طوریکه فرمانده جبهه جنوب چند هفته پیش خواستار عدم انتقال لشکر ۳۶ به مرز لبنان شده بود، اما در نهایت سران ارتش تصمیم گرفتند تا این لشکر که از بزرگترین لشکرهای ارتش است را به مرز لبنان منتقل کنند.

به گفته رادیو ارتش اسرائیل، فرمانده جبهه جنوب اصرار داشت که لشکر ۳۶ تا زمان «نابودی حماس» در غزه بماند. این لشکر در منطقه «النصیرات» و «دیرالبلح» در مرکز شهر غزه که شاهد درگیری‌های شدید است، مستقر بود.

از سوی دیگر، «عود باسیوک»، رئیس اداره عملیات، بر لزوم حذف این لشکر از غزه و انتقال آن به شمال تأکید کرده و گفته بود که باید یک لشکر منظم جایگزین نیروهای ذخیره حاضر در مرز لبنان شده و آماده هرگونه تحولی باشند.

در نهایت «هرتزی هالوی» رئیس ستاد مشترک ارتش اسرائیل تصمیم به انتقال لشکر ۳۶ به مرز لبنان گرفته است.

رادیو ارتش اسرائیل در ادامه گزارش خود گفت: «از این رویداد چند نتیجه می‌توان گرفت، از جمله اینکه اداره جنگ برای مدت طولانی در بیش از یک جبهه آن هم با محدود بودن نیروها پیچیدگی‌هایی دارد و ارتش مجبور شده است تا بخشی از نیروهای ذخیره در شمال و کرانه باختری را برای مدتی استراحت به مرخصی بفرستد».

در ادامه این گزارش آمده است: «همچنین باید در نظر گرفت که وقتی مقامات اسرائیل از افزایش فشار بر حماس برای بهبود شرایط توافق احتمالی صحبت می‌کنند، این موضوع در عمل آسان نیست، و در این مورد، گزینه انتقال لشکر به منطقه شمال، موضوع انهدام دو گردان حماس را به تاریخ نامعلومی موکول می‌کند».

موافقت ارتش اسرائیل با طرح حمله زمینی به رفح
۱۴۰۲/۱۱/۲۲ - ۱۸:۴۱

ارتش رژیم صهیونیستی در تکمیل اقدامات جنایتکارانه خود با طرح حمله زمینی به «رفح» در جنوب نوار غزه موافقت کرد.

به گزارش خبرگزاری «شهاب»، «هرتزی هالوی» رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی در سخنانی در این باره گفت: طرح‌های عملیات نظامی در رفح را تایید کردم.

وی در این باره تصریح کرد: در صورت لزوم این طرح را صرفا از جنبه سیاسی مورد بررسی قرار خواهیم داد و آماده اجرای آن هستیم.

«یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز در تکاپو برای توجیه حمله به رفح گفت: هرچه حلقه محاصره بر حماس تنگ‌تر شود، هدف جنگ زودتر محقق خواهد شد.

وی به زعم خود افزود: تعمیق عملیات نظامی در نوار غزه، دستیابی به توافقی واقع‌بینانه برای بازگرداندن گروگان‌ها (اسرای صهیونیست در غزه) را تضمین می‌کند.

«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به تازگی اعلام کرد که عملیات زمینی در رفح ظرف دو هفته آینده آغاز خواهد شد. نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه گزافه‌گویی‌های گذشته، خواستار نابودی گردان‌های نظامی جنبش حماس در رفح تا قبل از ماه رمضان شد.

نتانیاهو: فقط با شکست حماس گروگان‌ها آزاد می‌شوند
۱۴۰۲/۱۱/۲۲ - ۱۷:۲۰

«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز یکشنبه در مصاحبه با شبکه خبری آمریکایی «فاکس نیوز» گفت که تنها راه آزادی گروگان‌ها در غزه، شکست حماس است به همین دلیل است که عملیات نظامی خود را ادامه می‌دهیم.

نتانیاهو در بخش دیگری از گفت‌وگو با این رسانه آمریکایی مدعی شد که «ما مسیر امنی را برای غیرنظامیان فراهم خواهیم کرد تا بتوانند آنجا را ترک کنند؛ من در این مورد با مقامات کاخ‌سفید موافقم».

عمان درباره تبعات تداوم جنایت های صهیونیست ها هشدار داد
۱۴۰۲/۱۱/۲۲ - ۱۶:۲۷

 وزارت امور خارجه عمان درباره تبعات خطرناک تداوم یورش رژیم صهیونیستی به رفح و ادامه جنایت های این رژیم هشدار داد.

به گزارش خبرگزاری العمانیه، وزارت خارجه سلطنت عمان در بیانیه ای برنامه و تلاش نظامیان رژیم صهیونیستی برای یورش به شهر رفح را که هم اکنون به پناهگاه صدها هزار آواره از شمال نوار غزه تبدیل شده است محکوم کرد.

وزارت خارجه عمان با اشاره به شهادت حدود ۳۰ هزار شهروند بیگناه و زخمی و ناپدید شدن ده ها هزار نفر دیگر در نوار غزه، این اقدامات را نقض آشکار قوانین بین المللی و انسانی دانست و نسبت به پیامدهای خطرناک تجاوز کور و بی هدف به باریکه غزه هشدار داد.

مسقط از جامعه جهانی خواست که اقدامات عملی ملموسی را برای پایان دادن به جنایت ها و سرکشی رژیم صهیونیستی، وادار کردن این رژیم به پذیرش آتش بس و بازگشایی همه گذرگاه ها به منظور ورود کمک های انسانی به سراسر نوار غزه، انجام دهند.

وزارت خارجه عمان مسئولیت کامل پیامدهای فاجعه بار حمله به غیرنظامیان و زیرساخت های نوار غزه را برعهده اشغالگران صهیونیست دانست.

هشدار حماس درباره توقف مذاکرات مبادله اسرا
۱۴۰۲/۱۱/۲۲ - ۱۶:۲۷

یک مقام ارشد حماس درباره توقف مذاکرات مبادله اسیران درصورت حمله رژیم صهیونیستی به رفح هشدار داد.

 این شخصیت برجسته درجنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) در گفت و گو با شبکه الاقصی اعلام کرد که یورش ارتش رژیم صهیونیستی به شهر رفح به معنای توقف مذاکرات مبادله اسیران است.

وی که خواست نامش فاش نشود افزود: بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی می خواهد با قتل عام غیرنظامیان و ایجاد فاجعه جدیدی در رفح، بر ناکامی خود در آزادسازی اسیران صهیونیست سرپوش بگذارد.

این عضو حماس اضافه کرد: چیزی که نتانیاهو با چهار ماه وحشیگری ارتش خود به دست نیاورده از این پس نیز به دست نخواهد آورد، حتی اگر جنگ مدت زمانی طولانی ادامه یابد.

تخریب «خانه مطبوعات» غزه از سوی رژیم صهیونیستی
۱۴۰۲/۱۱/۲۲ - ۱۶:۲۶

رژیم صهیونیستی، ساختمان مستقل مربوط به خانه مطبوعات در غرب شهر غزه را طی حملاتی تخریب کرد. تخریب ساختمان این نهاد رسانه‌ای در حالی صورت گرفته که ارتش رژیم صهیونیستی همچنان به طور مستقیم خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای را در نوار غزه هدف حملات خود قرار می‌دهد.

به گزارش آناتولی، سازمان‌های داخلی و بین‌المللی حقوق بشر عنوان کرده‌اند که هدف صهیونیست‌ها از هدف قرار دادن نهادهای رسانه‌ای و روزنامه‌نگاران، حذف روایت های فلسطینی از جنگ غزه است.

خانه مطبوعات غزه، یک نهاد رسانه‌ای مستقل، غیرانتفاعی در این شهر است که در سال 2013 با ابتکار گروهی از روزنامه‌نگاران مستقل در تلاش برای ترویج آزادی عقیده و بیان و حمایت از رسانه‌های مستقل و حمایت قانونی از روزنامه نگاران در فلسطین تاسیس شد.

پیشتر هم ارتش رژیم صهیونیستی در ماه نوامبر سال گذشته، بلال جدالله، مدیر خانه مطبوعات را در جریان بمباران مستقیم خودروی وی در شهر غزه به شهادت رساند.

طبق داده‌های دفتر رسانه‌های دولتی در غزه، از ابتدای زمان جنگ رژیم صهیونیستی در تاریخ ۷ اکتبر تاکنون، این رژیم نزدیک به ۱۲۴ خبرنگار، روزنامه‌نگار و فعالان رسانه‌ای را در مناطق نوار غزه به شهادت رسانده است.

طبق این آمار، تعداد خبرنگارانی که در جریان حملات مداوم رژیم صهیونیستی به غزه جان خود را از دست داده‌اند، از مجموع روزنامه‌نگاران کشته شده در جهان طی سال‌های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ بیشتر شده است.

تجهیزات جاسوسی اسرائیل مورد هدف قرار گرفت
۱۴۰۲/۱۱/۲۲ - ۱۶:۲۶

«تجهیزات جاسوسی را در پایگاه رویسات العلم و مزارع اشغالی شبعا هدف قرار دادیم و موجب تلفات مستقیم در صفوف دشمن شدیم»، این بیانیه حزب‌الله از عملیات امروز است.

رسانه‌های عبری صبح روز جمعه اول فوریه اعلام کرده بودند که در پی افزایش تنش‌ها در مرزهای شمال فلسطین اشغالی، آژیرهای خطر برای چند بار متوالی در شهرک‌های کریات شمونه، کفار یووال و معیان باروخ در منطقه اصبع الجلیل در مرز لبنان و فلسطین به صدا درآمده‌اند و تنها شهرک کریات شمونه با ۲۰ موشک هدف قرار گرفته است.

نتانیاهو مصمم به حمله به رفح است
۱۴۰۲/۱۱/۲۲ - ۱۶:۲۵

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی تاکید کرد که عدم حمله به شهر رفح به معنای شکست در جنگ و باقی ماندن جنبش حماس در آنجا است.

 بنیامین‌ نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در گفت‌وگو با شبکه ای بی سی نیوز مدعی شد: به نیروهایمان دستور دادیم که قبل از حمله زمینی به رفح برای خارج کردن صدها هزار غیرنظامی از آن منطقه برنامه‌ریزی کنند!

وی تاکید کرد: گذرگاه امنی برای غیرنظامیان فراهم کردیم که بتوانند منطقه(رفح) را ترک کنند و در این خصوص با آمریکایی‌ها توافق‌نظر دارم.

نتانیاهو افزود: عدم حمله به رفح به معنای شکست در جنگ و ماندن نیروهای حماس در آنجا است.

او مدعی شد: پیروزی در دسترس است. ما آن را بدست خواهیم آورد. ما نیروهای حماس و رفح را که آخرین سنگر است، به دست خواهیم آورد. ما در حال کار بر روی یک برنامه دقیق برای خروج امن غیرنظامیان هستیم!

وی به مناطقی در شمال رفح اشاره کرد که می‌توانند به عنوان مناطق امن برای غیرنظامیان مورد استفاده قرار گیرند.

نتانیاهو خطاب به منتقدانی که می‌گویند حمله به رفح از خط قرمز عبور می‌کند، پاسخ داد: کسانی که می‌گویند تحت هیچ شرایطی نباید وارد رفح شویم، اساساً می‌گویند «جنگ را ببازید. حماس را در آنجا نگه دارید.»

افزایش شمار شهدای غزه به ۲۸۱۷۶ شهید
۱۴۰۲/۱۱/۲۲ - ۱۶:۲۳

ارتش صهیونیستی سحرگاه یکشنبه مناطق مختلف نوار غزه به ویژه مرکز و جنوب آن را آماج حملات و بمباران‌های شدید قرار داد که منجر به شهادت ده‌ها فلسطینی از جمله کودکان و نوجوانان شد.

 وزارت بهداشت در غزه امروز (یکشنبه) اعلام کرد که طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۱۲ نفر شهید و ۱۷۳ نفر دیگر مجروح شدند.

این وزارتخانه اعلام کرد که از هفتم اکتبر تاکنون در نتیجه تجاوزهای رژیم صهیونیستی به غزه ۲۸ هزار و ۱۷۶ نفر شهید و ۶۷ هزار و ۷۸۴ نفر دیگر مجروح شدند.

حملات به خان یونس

در میان حملات توپخانه‌ای ارتش صهیونیستی به مرکز و جنوب غزه جنگنده‌های این رژیم صهیونیستی صبح امروز (یکشنبه) یک سری حملات به مناطقی در جنوب خان یونس انجام دادند.
منابع بهداشتی در نوار غزه از کشته شدن دستکم ۲۵ شهروند و زخمی شدن ده‌ها تن در نتیجه بمباران خانه‌ای که آوارگان در شرق رفح در جنوب نوار غزه در آن مستقر هستند، خبر دادند.

براساس گزارش المیادین، توپخانه ارتش صهیونیستی ورودی مدرسه ابو عریبان که محل اسکان آوارگان اردوگاه نصیرات در مرکز نوار غزه است را هدف قرار دادند.

براساس آخرین آمارها تاکنون و در نتیجه حملات ارتش اشغالگر یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر آواره شدند و ارتش اشغالگر در حال آماده‌سازی برای حمله زمینی به رفح است.

رفح؛ شهری با بیش از یک میلیون و چهارصد هزار آواره فلسطینی با خطر مرگ و نابودی مواجه است.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که ارتش این رژیم حدود ۲ هفته است که منتظر چراغ سبز سیاسی کابینه برای آغاز حمله به رفح است.

بیمارستان‌های الامل و خان یونس همچنان در محاصره

مجتمع پزشکی ناصر و بیمارستان الأمل بیمارستان‌های اصلی خان یونس همچنان در محاصره اشغالگران هستند و نیروهای اشغالگر با مشاهده کوچکترین تحرکات در این منطقه به سمت غیرنظامیان شلیک می‌کنند و از رفت و آمد مردم در داخل آن ممانعت می‌کنند. از ۷۰۰۰ آواره همچنان ۴۰ نفر در داخل بیمارستان بوده و در معرض مرگ هستند.

صلیب سرخ فلسطین اعلام کرد که سربازان ارتش اشغالگر هنگام هجوم به بیمارستان الأمال کلید آمبولانس‌ها، خودروهای خدماتی و اداری را برداشته و روی فرمان‌ها قفل زدند تا مانع از حرکت آنها شوند.

به گفته صلیب سرح رژیم صهیونیستی از یک هفته پیش از ورد کپسول‌های اکسیژن به بیمارستان امل در غزه ممانعت می کند و این امر منجر به شهادت سه بیمار شد و اخبار منتشر شده مبنی بر ورود تجهیزات پزشکی توسط رژیم صهیونیستی به این بیمارستان صحت ندارد.

این سازمان فلسطینی تاکید کرد: رژیم اشغالگر تجهیزات پزشکی داخل بیمارستان را تخریب و به کادر پزشکی تعرض و ۹ نفر از آن‌ها را بازداشت کرد. اشغالگران همچنین اجازه ورود سوخت به بیمارستان امل برای روشن شدن ژنراتورهای برق را نمی دهند و این امر منجر به تعطیلی بیمارستان خواهد شد.

منابع خبری از شهادت یک فلسطینی در محوطه بیمارستان ناصر واقع در خان‌یونس در غزه به ضرب گلوله صهیونیست‌ها خبر دادند.
اشغالگران همچنین یک ساختمان مسکونی در محوطه بیمارستان ناصر را بمباران کردند.
وزارت بهداشت فلسطین در غزه نیز اعلام کرد که طی ساعات گذشته ۵۸ شهید به بیمارستان ابویوسف النجار انتقال داده شدند.

آنروا

از سوی دیگر، سخنگوی آژانس آنروا تاکید کرد که دیگر مکانی در جنوب غزه برای پناه بردن مردم نمانده است و انجام عملیات به معنای کشتن افراد بیشتر است.

وی گفت که تاکنون هیچ اسناد و مدارکی برای اثبات اتهامات مطرح شده علیه کارکنانمان دریافت نکردیم.

سخنگوی آنروا همچنین از وجود خطر انتقال درگیری‌های شدید به شهر رفح با توجه به حضور گسترده مردم در آنجا خبر داد.

از سوی دیگر رسانه‌های صهیونیستی بامداد یکشنبه از فعال‌شدن آژیرهای خطر در شمال «الجلیل» همزمان با شنیده‌شدن صدای انفجار خبر دادند.

رسانه های محلی نیز از یورش نیروهای اشغالگر به شهر دیرالحطاب در شرق نابلس در کرانه باختری  و بسته شدن ورودی غربی شهر الیاس نبی در شرق قلقیلیه خبر دادند.

شکار پهپاد پیشرفته اسرائیل توسط حزب الله+ فیلم

حزب الله لبنان بامداد یکشنبه فیلم عملیات شکار یک پهپاد رژیم صهیونیستی را منتشر کرد.

در این فیلم مشخصات کامل پهپاد «SkyLark» شامل سرعت، مدت زمان پرواز، وزن، سیستم راه اندازی، ارتفاع، عرض بال‌ها، سیستم آغاز پرواز و دیگر مشخصات آن را منتشر شده است.

تعداد بازدید : 2444

همانگونه که در بیانیه مقاومت که شامگاه شنبه منتشر شد، آمده بود که این پهپاد از لحاظ فنی در وضعیت خوبی بوده و آسیبی ندیده‌ است، در این فیلم نیز به خوبی نشان داده شد که این پرنده کاملا سالم است.

کشته شدن یک نظامی صهیونیستی دیگر در غزه

 منابع بیمارستانی رژیم صهیونیستی شنبه شب تأیید کرد یکی دیگر از نظامیان ارتش این رژیم در نوار غزه کشته شده است.

 فلسطین، این نظامی صهیونیستی که به نام و درجه آن اشاره ای نشد ، صبح امروز به بیمارستان منتقل شده بود.

منابع صهیونیستی اعلام کردند تاکنون ده‌ها نظامی صهیونیستی در غزه به عفونت‌های قارچی و بیماری‌های مختلف مبتلا و تعدادی از آن‌ها بر اثر انواع بیماری‌ها کشته شدند.

به این ترتیب با کشته شدن این نظامی، تلفات ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز جنگ در غزه در هفتم اکتبر طبق اعلام رسمی به بیش از ۵۶۰ تن افزایش یافت.

نتانیاهو عدم ورود به رفح را «شکست در جنگ» توصیف کرد

«من به نیروهایمان دستور دادم تا قبل از تهاجم زمینی برای تخلیه صدها هزار نفر از ساکنان رفح برنامه‌ریزی کنند»، این بخش دیگری از اظهارات نتانیاهو برای کاهش انتقادات از سیاست‌های او در گسترش جنگ است.

باوجود گذشت ۱۲۸ روز از جنگ علیه غزه و افزایش تلفات ارتش رژیم اسرائیل که موجب عقب‌نشینی گردان‌ها و تیپ‌های نظامی شده، نتانیاهو از چند روز گذشته با رد شروط حماس برای آتش‌بس  مدعی شده که حمله زمینی را تا رفح ادامه داده و ظرف ۲ هفته آینده عملیات در این شهر جنوبی غزه را آغاز خواهد کرد.

این تصمیم موجب اعتراضات بسیاری شده و حتی مقامات ارتش اسرائیل را هم به مخالفت واداشته است. رئیس ستاد کل ارتش هرتزی هالوی  تاکید کرده که «عملیات در رفح مستلزم فراهم شدن شرایط مساعد از جمله عملیات تخلیه و هماهنگی با مصر است».

رفح واقع در جنوب نوار غزه است و بیش از یک میلیون فلسطینی آواره‌ را در خود جای داده است. منطقه‌ای نزدیک به مرز مصر که هم‌اکنون نیز چندین بار مورد هدف بمباران‌های ارتش اسرائیل قرار گرفته و موجب شهادت ده‌ها آواره فلسطینی شده است.

نتانیاهو در بخش دیگری از گفت‌وگو با این رسانه آمریکایی مدعی شد که «ما مسیر امنی را برای غیرنظامیان فراهم خواهیم کرد تا بتوانند آنجا را ترک کنند؛ من در این مورد با مقامات کاخ‌سفید موافقم».

 

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۴
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۱۹
در جنگ آمریکا با عراق ، عراق یک فروند هلیکوپتر آپاچی را زد
با یک گل بهار نمیشود
همین چند روز قبل خود حماس با شرایط عجیب و غریبی که گذاشت عملاً مذاکرات مبادله اسرا را به بن بست کشاند و حالا دارد در باره توقف این مذاکرات هشدار می دهد؟
نتانیاهو این بار هم شکست خواهد خورد. حتی اگر رفح را هم تصرف کند نیروهای حماس از طریق تونل هایشان به صحرای سینا خواهند رفت و از آنجا مبارزات خود را ادامه خواهند داد. اسرائیل نمی تواند وارد خاک مصر شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۳
مصر هم نميزاره حماس واد كشورش بشه قطعا برخورد ميكنه براي ساخت تونل اول بايد وارد مصر بشه مردم مصر اجازه نميدن
پهباد نقص فنی پیدا کرده وبعد خودش فرود امده ،میگید شکار شده
آگاهان سیاسی و نظامی جهان بخوبی می دانند که سقوط شهر رفح در باریکه غزه، فی الواقع مقدمه سقوط شهر بیروت در سالهای آتی خواهد بود.
دقیقا به همین دلیل است که حماس و حامیانش شدیدا به تکاپو افتاده اند تا مانع اسراییل برای حمله به این شهر شوند.
خوب شد تیم ملی باخت وگرنه دشمنان میگفتن این حضور ۵۰ میلیونی به خاطر برد تیم ملی بوده نه آرمان ها و ارزش های ملی مذهبی.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۳
پنجاه چيه كي به كيه برو رو هشتاد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۳
هاا 90 میلیون چرا تو زمین دشمن بازی میکنی
هنیه کجاست؟
28000 عدد بزرگی است.
این یعنی از تقریبا از زمان پیامبر تا کنون ماهیانه 12 تفر شهید بشود.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۳
برای هنیه عدد کوچکی است چون خودش و بستگانش در غزه نیستند
خبرگزارب ها اعلام کردند اسرائیلی‌ها در بمباران پسر دیگر هنیه را کشتند
سناتور آمریکایی: تعداد تلفات غیرنظامیان در غزه قابل قبول است!!!!!
مرگ 28000 مسلمان عادی است اما مرگ یک یهودی فاجعه است!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۳
بیش از ده هزار نفرشون نیروهای حماس بودن
واقع بین باشیم باید بگیم اسراییل واقعا قدرتمنده .
به یاری خداوند سربازان اسلام پیروزند اسرائیل نابودخواهدشد
اسرائیل به زودی توسط عوامل خلق همین دنیا نابود میشه ببین کی گفتم
شاید حماس با ازاد کردن گروگان ها حالا بتواند چند تا امتیاز از اسرائیل بگیرد و جلوی نابودی کامل غزه را بگیرد ولی اگر اسرائیل به رفح حمله کرد دیگر هیچ اهرمی برای مذاکره ندارد
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی