بازدید 34945

فلاحت‌پیشه رد صلاحیت شد

حشمت‌الله فلاحت پیشه برای حضور در انتخابات مجلس دوازدهم ردصلاحیت شد.
کد خبر: ۱۲۲۰۸۰۴
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۳ 09 February 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرآنلاین، حشمت‌الله فلاحت‌پیشه، رئیس کمیسیون سابق امنیت ملی اشاره به ردصلاحیتش از سوی شورای نگهبان اظهار کرد: من خوشحالم که حتی در اعتراضم پای اصول خود ماندم‌.

وی ادامه داد: معتقد هستم که اگر کشور در سیاست‌ خارجی به هشدارهای من توجه می‌کرد، افراطیون این‌گونه مملکت را به دهان اژدها نمی‌بردند. هر آنچه که گفتم و نطق کردم در راستای منافع کشور و دلسوزی برای مردم بوده است‌.

این نماینده پیشین مجلس گفت: متاسفانه به آن هشدارها توجه نشد و هزینه‌ی آن را پرداخت کردم. هر چند که امیدوارم کشور دوباره بدون ما مسیر اصلاح را در پیش بگیرند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۱۰۸
انتشار یافته: ۱۰
به نطر شما اینقدر ارزش دارد که چندین مدت هزینه شود ثبت نام شود هزینه شود برای برگه رای و هزینه برگزاری به نطر می رسد این هزینه ها صرف مردم کنند و انتخابات هم نباشد و همانایی که هستند باشند چون هم نمی توانند و هم نمی شود کاری کرد همانطور که چند سال کاری نکردند و نشد
مملکت دست نظامیان است و وسلام شما ها چی میگید
هر که حرف حق بزنه و بهشون بر بخوره رد صلاحیت می کنن، نمیذارن افراد خوش فکر و منطقی و کارآمد امورات مملکت رو اداره کنن، مهم سلطه ی خودشونه. وضع سخت معیشتی مردم و شکوفایی کشور نیست.
اگر هم وطنی این شخص را نمی شناسد بدانید بدون حب و بغض اون صلاحیت نمایندگی را ندارد
اتفاقا جای ایشون در مجلس هست و نماینده واقعی ایشون هستند
آقای فلاحت پیشه تمام بدبختی های ما این هست که کسایی که اندیشه شما رو دارند در مجلس هستند. شما کمیسیون شورای امنیت ملی چه کار مثبتی کردین ، همش میگین اژدها و جنگ و قحطی و بی آبی و....
خدایا دیگه رئیس کمیسیون امنیت ملی هم رد صلاحیت می کنند،پس بیان به چهار تا بچه بسیجی رای بدن؟!!!
لطفا کلا مجلس رو جمع کنید
می‌بینید کوچکترین تغییری در مملکت رخ نمی‌دهد
و هزارها میلیارد تومان به نفع بیت المال میشود
اقایان حتی نمایندگانی که علی الظاهر هم گاها با برخی از تصمیمات مخالف بودند را هم رد صلاحیت کرده اند یعنی دموکراسی در این حد خخخخ. اونوقت انتظار دارن مردم استقبال با شکوه داشته باشند. چششششم
بازنده اصلی مجلس است که خود را از یک زنگ تفریح سیاسی محروم کرد!!! ولی من با خواندن مطالب ایشان این موقعیت را از دست نمیدهم.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست