بازدید 5095

مشکلات دلیلی بر شرکت نکردن در انتخابات نیست

امام جمعه اهل سنت شهرستان درمیان گفت: وجود برخی مشکلات دلیل بر شرکت نکردن در انتخابات نیست بلکه برای حل مشکلات باید با شرکت در انتخابات، افراد کارآمد را به مجلس بفرستیم.
کد خبر: ۱۲۲۰۵۹۴
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۰ 08 February 2024

به گزارش «تابناک»، مولوی سید احمد عبداللهی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: انتخابات در حقیقت بهایی است که به افراد جامعه داده و از آنها برای اداره سرنوشت کشور نظرخواهی می‌شود.

وی بیان کرد: مردم برای اینکه در سرنوشت خود تاثیرگذار و افرادی را به مجلس بفرستند که برای جامعه مفید باشند باید در پای صندوق‌های رای حاضر شوند.

امام جمعه اهل سنت شهر اسد یه گفت: مردم با انتخاب درست خود افرادی که لیاقت و شایستگی، دلسوز و صداقت، شجاعت و شهامت و در نهایت کارآمد باشند را باید به مجلس بفرستند.

وی با تاکید بر اینکه به هر اندازه که مشارکت مردم در انتخابات بیشتر باشد، نشانه انسجام و اقتدار می است تصریح کرد: اگر مردم نسبت به انتخابات احساس بی‌تفاوتی کنند، در حقیقت ضعفی برای قدرت نظام و ملت است.

مولوی عبداللهی افزود: اگر مردم مانند گذشته پای کار باشند و مشارکت حداکثری را رقم بزنند، باعث اقتدار نظام و ملت می‌شود و دشمنان را ناامید می‌کند.

وی تصریح کرد: اگر مشکلات مختلفی در کشور از جمله اقتصادی داریم یا کمبود و مشکلاتی دیگری هست دلیلی بر شرکت نکردن در انتخابات نیست؛ اگر در انتخابات شرکت نکنیم وضع بهتر نمی‌شود بنابراین باید در انتخابات شرکت کنیم تا افرادی را به مجلس بفرستیم که سیاستگذاری بهتری داشته باشند و نتیجه بهتری از مجلس آینده بگیریم.

امام جمعه اهل تسنن شهرستان مرزی درمیان گفت: همچنین در عرصه بین‌الملل حضور گسترده عموم مردم در انتخابات برای دفع توطئه‌های دشمنان اسلام و نظام اسلامی نقش بی‌نظیری خواهد داشت.

وی با بیان اینکه حضور با شکوه قشرهای مختلف مدرم در انتخابات پیش رو، پشتیبانی مردم از نظام و انقلاب را ثابت می‌کند افزود: تنها هدف استکبار جهانی از حضور کمرنگ مردم در انتخابات این است که در رسانه‌های خود به جهانیان وانمود کنند مردم ایران از انقلاب دلسرد شده اند.

مولوی عبداللهی تصریح کرد: اگر مردم به صورت فعال و گسترده پای صندوق‌های رای حاضر شوند، دال بر این است که نظام جمهوری اسلامی ایران از پشتوانه مردمی قوی برخوردار است.

استان خراسان جنوبی با ۱۱ شهرستان، چهار حوزه انتخابیه اصلی و چهار نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفند امسال در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۱۶
اگر بعد از پنجاه سال هرروز بدتر از دیروز بود چطور؟ هرسال میگیم سال پیش بهتر بود... دلیل بهتر از این؟
وضعیت کارمندان خودمان را نشان دهید که سال آینده به لشکر گدایان تبدیل خواهند شد
نمایندگانی سوپر انقلابی تر از نمایندگان فعلی نداریم ولی هیچ‌کاری نکردند. قطعا اگر مجلس هم تعطیل شود مشکلی پیش نخواهد آمد. دولت حضرت آیت الله رییسی همه را کفایت می‌کند.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
کلا دولت و مجلس نباشند، بهتر است،
فقط یک تیم اقتصادی با دهان کوچک و عملگرا برای حل مشکلات کافی است.
اتفاقا هست
مشکلات دلیل شرکت نکردن نیست، قیمت بالای دلار و یورو نیست،وضعیت فرهنگی و ایجاد مزاحمت ها ... نیست،آخه یه دلیل شرکت بگبن مردم بدونن..
هاااااا میدونیم آمرووووکا و انگلیس در کمینن
وقتی افراد لایق و کارآمد تایید صلاحیت نمیشن پس دلیلی نداره بیایم رای بدیم!
عجب.......... روال کشورداری در اینجا با تمام دنیا متفاوت هست........
امام جمعه عزیز چشم مشکلات به کنار وقتی نمایندگان الان نیمی از نمایندگان ۲۰ جلسه غیبت داشتن و ده نماینده ۵۰ درصد جلسات و یک نماینده ۸۵ در صد جلسات رو غیبت داشته به این افراد رای بدم چه چیز تغییر میکنه اصلا اقتصاد و فقر و گرانی ولش کن
کمی بررسی کن بیشتر مصوبات به ضرر مردم بوده اصلا مجلس نمیخواهیم
راست میگه این بنده خدا.این مشکلات برای ما مردمه به مسئولین وامام جمعه ها ربطی نداره .اونها که مشکل ندارند.برید رای را که دست ما دارند بهشون بدیم.الان لازم دارند.واقعا که.
ما در انتخابات شرکت نمی کنیم تا تاثیر گذار باشیم
چرا مسئولان نسبت به مشکلات مردم‌ بی تفاوت هستند و کاری نمی‌کنند مرتب گرانی و تورم و آلودگی هوا و.... ولی توقع دارند مردم به آنها کمک کنند .‌
به عنوان دارنده رتبه اول بیشترین ذخایر معدنی و فسیلی در جهان ولی حضور در بین ۱۰ کشور اول در شاخص فلاکت در جهان، نه تنها نباید ناراحت باشیم، بلکه باید کلاهمان را هم به هوا پرتاب کنیم، از لحاظ پیشرفت صنعتی و تکنولوژی هم که اگر حرف نزنم خیلی بهتر است.
مذاح فرمودند
هدف انتخاب و پول دادن بکسانی است که مشکلات را بیشتر کنند.
سلام باتوجه به تورم خارج از قاعده قشر میانی حتی مدیران اسبق بازنشسته درحال نابودی هستند. ماکزیمم حقوق ۱۵ میلیون هزینه زندگی ۱۰۰میلیون.به حال آنکس باید گریست که دخلش بود ۱۹ خرج ۲۰
این بنده خدا مجبوره از این حرفها بزنه، ما هم جدی نمیگیریم و رای نمیدیم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست